1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia
  4. >
  5. Kampania reklamowa, o której mówi cała Polska

Kampania reklamowa, o której mówi cała Polska

Aleksandra Żebrowska w spocie marki Yes „Jestem kobietą” (Fot. screen YouTube BiżuteriaYES)
Karmiąca piersią, szaleńczo zakochana w kobiecie, po mastektomii, plus size i po siedemdziesiątce – bohaterki najnowszej kampanii marki Yes to dowód na to, że piękno kobiet tkwi w różnorodności. Owa różnorodność, choć przecież wzięta z życia, okazała się kontrowersyjna.

„TAK dla naszej różnorodności, wrażliwości i naszych emocji. TAK dla silnych, niezależnych i odważnych kobiet” – pisze na swoim Instagramie Ola Żebrowska, jedna z bohaterek najnowszej kampanii biżuterii Yes „Jestem kobietą”. To ona, karmiąca dziecko piersią w galerii sztuki, otwiera spot promocyjny, o którym wrze w sieci od kilku dni. Na co dzień Ola Żebrowska jest mamą trójki synów, żoną jednego z najbardziej znanych aktorów w Polsce i samodzielną bizneswoman. Bez skrępowania pokazuje w mediach swoją rzeczywistość, wolną od instagramowych filtrów i Photoshopa.

Oprócz niej w kampanii wystąpiły cztery wyjątkowe kobiety. Katarzyna Zillmann – wioślarka, która podczas transmisji odbierania srebrnego medalu na igrzyskach w Tokio z uśmiechem powiedziała: „Pozdrawiam moją dziewczynę”, czym wzbudziła podziw u jednych i oburzenie u drugich. U jej boku widzimy Julię Walczak, jej partnerkę. Bogna Golec – modelka plus size, idąca przez życie bez kompleksów, dumnie prezentując swoje kształty. Christina Flagmeier, która została modelką w wieku 74 lat. Piękna, mądra i szlachetna. Udowadnia, że starość to stan umysłu, nie wiek. Aleksandra Wiederek-Barańska – od pięciu lat walczy z powracającymi nowotworami. Korzysta z życia, cieszy się każdym dniem. I choć to ona najbardziej potrzebuje siły, znajduje sposób, by dawać ją innym.

Kobiety są odważne, mądre, silne. Potrafią wychodzić poza schemat i przejąć kontrolę nad tym, co kiedyś było domeną mężczyzn. Pragną równego traktowania na każdej płaszczyźnie: w domu, w pracy, w codziennym życiu. Chcą uświadomić, że każda różnorodność ma w sobie ogromny potencjał i piękno. A wrażliwość i kobieca natura nie świadczą o słabości, wręcz przeciwnie – stanowią niezaprzeczalną wartość blisko 4 miliardów kobiet na całym świecie. O tym opowiada najnowsza kampania reklamowa marki Yes, którą przez najbliższe tygodnie będziemy mogli oglądać w Internecie, social mediach, platformach VOD oraz w telewizji, na kanałach TVN i Polsat. Emisji spotu odmówiła jednak telewizja TVP, nie godząc się na jej trzy fragmenty. Ola Żebrowska karmiąca piersią, Aleksandra Wiederek-Barańska prezentująca bliznę po mastektomii i pocałunek Katarzyny Zillmann i jej partnerki mogą, zdaniem TVP, godzić we wrażliwość odbiorców stacji.

Na platformie YouTube spot ma już blisko pół miliona wyświetleń. „Takie jesteśmy, takie chcemy być, takie będziemy. Reklama mądra i do tego piękna jak każda kobieta. Brawo”, „Miło, gdy firmy idą w robienie mądrych reklam. Doceniam i zyskaliście nowa klientkę”, „Znakomita promocja. Nie tyle biżuterii, co kobiecości! Brawo!!!” – to tylko niektóre z lawiny komentarzy, które wywoła kampania. A każdy powód jest dobry, byśmy wreszcie powiedziały z dumą: Jestem kobietą.

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze