Marka YES mówi „tak” każdej miłości i aktywnie włącza się do świętowania Miesiąca Dumy LGBTQIA+.
Niestety, Polska po raz trzeci z rzędu została uznana za najbardziej homofobiczny kraj w Unii Europejskiej w rankingu ILGA-Europe, który mierzy poziom równouprawnienia LGBTQIA+. Dlatego też marka YES chce jasno wyrazić swoje wsparcie dla społeczności LGBTQIA+ i zaplanowała szereg działań wspierających osoby nieheteronormatywne.
W czerwcu YES przeszkoli właścicieli salonów w całej Polsce z tematyki LGBTQIA+. W przeprowadzeniu szkoleń pomoże Grupa Stonewall. W ramach współpracy z tą organizacją marka YES przekaże także 10.000 zł na konsultacje psychologiczne dla osób ze społeczności LGBTQIA+.
Swoją solidarność YES zamanifestuje także poprzez zmianę logo na tęczowe na stronie internetowej oraz na wszystkich profilach w social mediach. Dodatkowo wszystkie zakupy w salonach oraz w sklepie internetowym będą pakowane w tęczową bibułę. Na wejściu do salonów pojawią się również naklejki wyrażające solidarność z grupą LGBTQIA+.
– Otwartość na różnorodność, w tym na osoby z grupy LGBTQ+, to podstawa naszej filozofii działania – podsumowuje Tomasz Kwiatkiewicz, prezes YES. – Nasi ambasadorzy to m.in. Kasia Zillmann – osoba homoseksualna i Neo Mosa – osoba niebinarna, z czego jesteśmy bardzo dumni. Życzymy sobie, aby Polska była bardziej przyjaznym miejscem do życia dla takich osób, i sami staramy się taki lepszy świat tworzyć – dodaje.