Ruszyła ogólnopolska kampania społeczno-informacyjna MAKi, której celem jest promowanie współpracy pomiędzy kobietami a mężczyznami. Zorganizowana przez Fundację Empiria i Wiedza oraz Fundację State of Poland akcja stawia nacisk na budowanie trwałych relacji partnerskich, opartych na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu.
Kampania MAKi (czyli Mężczyzna a Kobieta) ma na celu zaakcentowanie potrzeby współpracy między dwiema płciami. Kobiecość i męskość mogą się wzajemnie uzupełniać i czerpać od siebie nawzajem. W świecie, w którym równouprawnienie wciąż jest wypierane przez walkę, taki głos jest nie do przecenienia.
Inauguracja akcji miała miejsce na konferencji Impact'23 w Poznaniu. Zaproszeni goście ze świata nauki, biznesu, sztuki i mediów przez dwa dni debatowali nad rolami kobiet i mężczyzn we współczesnym świecie; tym, co już zmieniło się na lepsze, a co jeszcze wymaga naprawy.
Od lewej: ambasadorzy kampanii MAKi Michał Dąbrówka i Natalia Kukulska oraz dziennikarz Tomasz Wolny (Fot. materiały prasowe)
Ambasadorami kampanii zostali Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka, para z 23-letnim stażem. Podczas kampanii Impact'23 w Poznaniu opowiedzieli o swojej recepcie na udany związek, zarówno w pracy, jak i prywatnie.
John Gray, autor książki „Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus”, podczas inauguracji kampanii MAKi (Fot. materiały prasowe)
Gościem specjalnym wydarzenia był też John Gray, mówca i terapeuta, autor bestsellera „Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus”. Podczas swojego wykładu zwrócił uwagę na potrzebę dostrzegania naturalnych różnic między kobietami a mężczyznami, które jednak w żaden sposób nie powinny być przyczynkiem do dyskryminacji.
Więcej informacji znajdziesz na stronie naszemaki.pl