1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. 5. edycja kampanii „Różowa Siła Kevin.Murphy” na rzecz profilaktyki raka piersi oraz raka szyjki macicy

5. edycja kampanii „Różowa Siła Kevin.Murphy” na rzecz profilaktyki raka piersi oraz raka szyjki macicy

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Kampania „Kevin.Murphy – Różowa Siła” w październiku będzie miała swoją kolejną – 5 odsłonę. Pod hasłem PIĘKNA.ZDROWA marka będzie wspierać profilaktykę zdrowotną kobiet wspierając walkę z rakiem piersi, który jest najczęściej występującym nowotworem u kobiet.

Kevin Murphy to pierwsza i jedyna marka fryzjerska, która zmobilizowała salony do tak aktywnego działania w sprawie zdrowia kobiet angażując ogromną ilość salonów w całej Polsce. Z roku na rok akcja nabiera rozpędu i coraz więcej salonów wspiera kampanię i mobilizuje się do aktywnego wsparcia profilaktyki. Przez cały miesiąc będziemy edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, uczyć jak budować pewność siebie, mówić o roli pozytywnego myślenia w walce z chorobą, przypominać o tym jak ważna jest profilaktyka oraz wczesna diagnostyka.

W kampanię zaangażowana będzie dr Agnieszka Nalewczyńska ginekolog – położnik, która edukuje i uświadamia jak ważna jest wczesna diagnostyka i samobadanie piersi oraz dr Tadeusz Oleszczuk, który patrzy na zdrowie kobiet holistycznie. Dodatkowo w kampanię będą zaangażowani celebryci, influencerzy oraz eksperci, którzy będą udzielali porad oraz będą dzielić się swoim doświadczeniem. Po raz kolejny również będziemy przypominać o profilaktyce i regularnych badaniach w zakresie wczesnego wykrywania raka szyjki macicy. Razem z Fundacją Kwiat Kobiecości i Idą Karpińską porozmawiamy o wszystkich aspektach raka – zarówno na poziomie medycznym, jak i osobistym.

to:

  • Historie kobiet, które wygrały z chorobą
  • Warsztaty online z budowania pewności siebie
  • Wykłady ekspertów w zakresie profilaktyki
  • Metamorfozy Amazonek
  • Materiały edukacyjne

„Różowa Siła” to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich , które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Do zestawu flagowych różowych produktów z linii Angel dodana jest pianka Body Builder oraz bawełniana apaszka zaprojektowana przez samego Kevina Murphy’ego. Jest na niej pozytywne przesłanie dla wszystkich osób walczących z rakiem i je wspierających. Apaszkę możesz nosić tradycyjnie, wiązać jako przepaskę do włosów, zrobić z niej poszetkę lub ozdobę torebki. Będzie twoją Różową Wstążką.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Produkty dostępne w salonach partnerskich Kevin.Murphy i na

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze