W przyszłym roku będziemy celebrować 150. urodziny powstania ikony jeansów – 501-ek Levisa. Rozporek na guziki, prosta nogawka, czerwona wszywka to baza modelu, który stał się klasyką mody i który od 149 lat ewoluuje, zmieniając swój krój, nie zmieniając charakteru. 90s to tegoroczna interpretacja 501-ek (występują również w wersji szortów) – nawiązują do luzu zaczerpniętego ze stylu późnych lat 90., z charakterystycznym swobodnym krojem na biodrach i w nogawkach.
Aby uczcić 149 lat istnienia kultowego modelu, marka Levi’s nawiązała współpracę z pięcioma ambasadorami, których historie idealnie obrazują ducha modelu 501. W kampanii zobaczymy aktorkę Barbie Ferreira znaną z serialu „Euphoria”, projektanta, artystę i członka założyciela legendarnej grupy A$AP Mob – A$AP Nast, modelkę Hailey Bieber, DJ-kę, producentkę i ikonę kultury Peggy Gou oraz sportowca, gwiazdę angielskiego footballu i działacza na rzecz dzieci – Marcusa Rashforda.