fbpx

„Jej obraz, jej historia” – kampania na Dzień Kobiet

„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet
Zobacz galerię 8 Zdjęć
fot. materiały prasowe &Other Stories
„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet
„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet
„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet
„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet
„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet
„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet
„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet
„Jej obraz, jej historia” - kampania na Dzień Kobiet

Marka & Other Stories już od siedmiu lat opowiada historie kobiet i celebruje różnorodne formy ich twórczości. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka zaprosiła dziewięć utalentowanych fotografek do tego, aby stanęły przed własnymi obiektywami. Bohaterki projektu stworzyły serię autoportretów, które skłaniają do refleksji nad wyrażaniem siebie w najbardziej autentyczny sposób. Zachęcają inne kobiety do zrobienia tego samego: własnymi zdjęciami i opowieściami.

Gia Coppola, Wang Ziqian, Amanda Charchian, Grace Bukunmi, Lottermann & Fuentes, Wai Lin Tse, Laura Kampman i Ewa-Marie Rundquist to dziewięć utalentowanych fotografek, których prace i opowieści przedstawia &Other Stories.

„Lubię spontaniczność życia i jego ulotne momenty, swobodne i niepozowane. To wtedy dzieje się magia” – mówi fotografka Gia Coppola.

„Swój autoportret zrobiłyśmy w Astro Burgerze, naszej ulubionej knajpce w Los Angeles. Jest w tym lokalu coś niesamowitego, co przyciąga pewien typ klientów. Chciałyśmy do nich dołączyć, zapozowałyśmy incognito – w perukach” – mówią Nada Lottermann i Vanessa Fuentes, które są fotografkami z Frankfurtu.

„Wierzę, że istnieje wewnętrzna, pierwotna siła, z którą rodzi się każdy z nas. Właśnie ją staram się uchwycić w moich pracach. Lubię zdjęcia, które są czyste i proste – mam nadzieję, że dzięki temu pokazują właśnie tę energię” – mówi Wang Ziqian, fotografka z Szanghaju.

Bohaterki projektu stworzyły serię autoportretów, które skłaniają do refleksji nad wyrażaniem siebie w najbardziej autentyczny sposób. Zachęcają inne kobiety do zrobienia tego samego: własnymi zdjęciami i opowieściami. Zyski uzyskane ze sprzedaży plakatów, a także 1 euro za każdy autoportret udostępniony w marcu na Instagramie z hasztagiem #herimageherstory, przekazane zostaną organizacji CARE, która walczy z ubóstwem obejmując kobiety i dziewczęta szczególną troską.

  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze