1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Solidarność kobiet
  4. >
  5. Razem odważniejsze. Siła kobiet w kampanii Estée Lauder Companies

Razem odważniejsze. Siła kobiet w kampanii Estée Lauder Companies

(Fot. Materiały partnera)
(Fot. Materiały partnera)
Od ponad trzydziestu lat Estée Lauder Companies jednoczy ludzi na całym świecie w walce z rakiem piersi. Różowa Wstążka stała się symbolem odwagi, solidarności i troski o zdrowie kobiet. Kampania, która rozpoczęła się w 1992 roku, do dziś inspiruje, edukuje i wspiera kobiety mierzące się z chorobą.

Siła, która zrodziła się z empatii

W 1992 roku Evelyn H. Lauder współtworzyła symbol Różowej Wstążki i zainicjowała globalną kampanię edukacyjną dotyczącą profilaktyki raka piersi. Jej wizja odmieniła sposób, w jaki świat mówi o zdrowiu kobiet. Dzięki zaangażowaniu Estée Lauder Companies i Fundacji Charytatywnej firmy na badania, edukację i usługi medyczne przekazano już ponad 144 miliony dolarów. Z tych środków powstały innowacyjne projekty i odkrycia, które wpłynęły na skuteczniejsze diagnozowanie i leczenie nowotworu.

Evelyn Lauder pozostaje symbolem zaangażowania i inspiracji. Jej pomysły – od różowych iluminacji budynków po kampanie edukacyjne – zwracały uwagę świata na temat profilaktyki. Dziś jej dziedzictwo kontynuują kolejne pokolenia, a Estée Lauder Companies nadal odgrywa wiodącą rolę w walce o zdrowie kobiet.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Polska edycja: Razem odważniejsze

Globalne hasło kampanii brzmi: „Pięknie Zjednoczeni w Walce, by pokonać Raka Piersi”, natomiast w Polsce akcja niesie dodatkowe przesłanie – „Razem odważniejsze”. To apel, by kobiety nie bały się profilaktyki i nie czuły się samotne w obliczu diagnozy. Kampania przypomina, że odwaga rośnie w relacji i wsparciu – że siostrzeństwo i obecność bliskich pomagają zrobić ten najważniejszy krok.

W tym roku marki Estée Lauder, Clinique i Bobbi Brown przeznaczą od 20% do 50% ceny detalicznej wybranych produktów z limitowanej edycji oznaczonej Różową Wstążką na rzecz Fundacji „Piękniejsze Życie” oraz Międzynarodowego Centrum Chorób Dziedzicznych PUM.

Do działań w Polsce dołączają także partnerzy: Douglas, Sephora, PLL LOT, Medicover, WITTCHEN czy Hotel Raffles Europejski Warsaw. Po raz pierwszy w inicjatywie uczestniczy także marka L37, która stworzyła różowy brelok w kształcie wstążki – symbol codziennego przypomnienia o regularnych badaniach. Cały dochód ze sprzedaży akcesorium zostanie przekazany Fundacji „Piękniejsze Życie”.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Profilaktyka, która ratuje życie

Rak piersi to najczęściej diagnozowany nowotwór wśród kobiet na świecie. Wczesne wykrycie daje aż 91% szans na pięcioletnie przeżycie. Dlatego kluczowe znaczenie mają edukacja, badania i wspólne działania.

Tegoroczna kampania Estée Lauder Companies w Polsce podkreśla, że solidarność może zmieniać rzeczywistość. Kobiety – wspierając się nawzajem i rozmawiając o zdrowiu – stają się silniejsze. Hasło „Razem odważniejsze” przypomina, że żadna z nich nie musi mierzyć się z lękiem sama.

(Fot. Materiały partnera) (Fot. Materiały partnera)

Siła kobiet, siła wspólnoty

Misja Estée Lauder Companies trwa – by każda kobieta, niezależnie od miejsca zamieszkania, miała dostęp do wiedzy, profilaktyki i wsparcia. Kampania pokazuje, że wspólnota, empatia i współdziałanie potrafią uruchomić realne zmiany. Razem możemy więcej – razem jesteśmy odważniejsze.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email