W tym roku do grona partnerów Festiwalu w Gdyni dołączyła marka Electrolux, promująca ideę cyrkularności, jako wyraz troski i odpowiedzialności za naszą planetę w czasie kryzysu klimatycznego.
Festiwale filmowe kojarzą się nie tylko z kinematografią, ale również z czerwonym dywanem, czyli spotkaniami z największymi gwiazdami kina i podziwianiem ich festiwalowych kreacji. Z tej okazji, na 46. Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni, skorzystała marka Electrolux, aby szerzyć ideę cyrkularności w modzie.
Jak podkreślała Natalia Kostera, Brand Manager Electrolux, marka stawia sobie za cel ewolucję naszych przyzwyczajeń, skłaniając swoich konsumentów do drobnych kroków i wyborów z myślą o środowisku. – Łączymy siły z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, żeby pokazać, że poprzez drobne zmiany zachowań można dbać o naturę. Dotyczy to wszystkich branż i obszarów naszego życia. Kino, film potrafią być narzędziami potężnej zmiany i już nie raz udowodniły, że ich narracje czynią świat lepszym.
Obok Teatru Muzycznego powstała strefa „Noś dłużej”, we współpracy z Ubrania do Oddania. Goście Festiwalu mogli znaleźć tu perełki vintage i unikalne ubrania z e-butiku nosdluzej.pl.
Malwina Wędzikowska, kostiumografka, wraz z marką Electrolux przygotowała gwiazdom 46. Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni kreacje zgodne z ideą mody cyrkularnej.
W rozmowie z Joanną Olekszyk, redaktorką naczelną „Zwierciadła”, w #PressRoomCafeZwierciadlo przybliżyła ideę mody cyrkularnej.