1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. Różowy październik w Hair2Go.pl – przyłącz się!

Różowy październik w Hair2Go.pl – przyłącz się!

Produkty dostępne na www.har2go.pl (Fot. materiały partnera)
Produkty dostępne na www.har2go.pl (Fot. materiały partnera)
Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. W Polsce i Europie podejmuje się w tym szczególnym czasie tematy związane z profilaktyką, diagnostyką oraz nowoczesnym leczeniem kobiecych nowotworów. Sklep Hair2Go.pl, jak co roku, włącza się do akcji, wspierając działania na rzecz zdrowia kobiet i zachęcając do tego samego swoje klientki.

Z okazji Europejskiego Dnia Walki z Rakiem Piersi (15 X) przez cały miesiąc na stronach www.hair2go.pl będą dostępne „różowe produkty” (K18, KEVIN MURPHY, FRAMAR, GLOV i inne). Kosmetyki i akcesoria do włosów sygnowane różową wstążką można będzie kupić w promocji, a część dochodu z ich sprzedaży trafi na konto Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Im więcej osób zdecyduje się na zakup, tym więcej środków przeznaczonych zostanie na profilaktykę zdrowotną i walkę z jednym z najgroźniejszych zabójców kobiet.

Wcześnie wykryty rak piersi to szansa na wyleczenie i długie życie

Pamiętajmy, że im wcześniej wykryjemy chorobę nowotworową, tym większą mamy szansę na jej wyleczenie. Dlatego badania profilaktyczne są tak istotne. To nie frazesy, ale – dosłownie – kwestia życia i śmierci.

Różowy październik jest przypominajką dla wszystkich kobiet aby:

  • regularnie (raz w miesiącu) przeprowadzać samobadanie piersi,
  • co roku stawiać się na kontrolne USG piersi,
  • w uzasadnionych przypadkach wykonywać mammografię.

Różowe produkty, których sprzedaż zasila konta organizacji wspierających kobiety w walce z rakiem, to nie wszystko. Poza zakupieniem luksusowych kosmetyków w bardzo atrakcyjnych cenach, w październiku można będzie także zdobyć wiedzę na temat profilaktyki i nowoczesnego leczenia nowotworów piersi. W akcję różowej wstążki zaangażowany jest między innymi dr Tadeusz Oleszczuk, który działa na rzecz szerzenia świadomości raka piersi i nie tylko. Porad będą udzielać psychologowie, dietetycy i inni specjaliści. Swoimi doświadczeniami w temacie zdrowia i chorób nowotworowych podzielą się w październiku także celebryci i znani influencerzy. O wszystkich aspektach raka piersi będzie można również porozmawiać z Idą Karpińską z Fundacji Kwiat Kobiecości. Przez cały październik będzie głośno o tym, jak ważne jest zdrowie, profilaktyka i wczesna diagnostyka, która może uratować życie. Warto zaglądać do mediów społecznościowych Hair2Go.pl i nie tylko – zapraszamy!

Różowe marki z misją!

KEVIN.MURPHY producent luksusowych kosmetyków do włosów to pierwsza i jedyna marka fryzjerska, która zmobilizowała partnerskie salony i sklepy do takiego zaangażowania w sprawę zdrowia kobiet. Z roku na rok akcja Różowa Siła nabiera rozpędu, coraz więcej współpracujących salonów włącza się w kampanię i mobilizuje do aktywnego wsparcia profilaktyki raka piersi i raka szyjki macicy.

KEVIN.MURPHY po raz kolejny pomaga, edukuje, wspiera kobiety w tym szczególnym miesiącu. Produkty KEVIN MURPHY w różowych opakowaniach (między innymi kosmetyki z serii Angel czy kultowy Anti Gravity Spray) przez cały październik będą dostępne w promocyjnych cenach, im więcej osób zdecyduje się na zakup tych produktów, tym więcej środków zostanie przeznaczonych na badania profilaktyczne - tym więcej zdrowych i wyleczonych kobiet.

K18 jest marką kosmetyczną skupioną na pielęgnacji włosów, ale również sojusznikiem zdrowia kobiet. Poprzez szerzenie świadomości zdrowotnej po raz kolejny aktywnie wspiera walkę z nowotworami kobiecymi – rakiem piersi i szyjki macicy. W ramach tej samej inicjatywy będzie również edukować w swoich mediach społecznościowych oraz dzielić się inspirującymi historiami kobiet, które stanęły do walki z rakiem. Przez cały październik maska do włosów K18 będzie dostępna 10% taniej, a część dochodu z jej sprzedaży trafi na konto Federacji Stowarzyszeń Amazonki. To nie tylko świetna okazja, aby jesienią zadbać o włosy, ale także możliwość aktywnego wsparcia walki o zdrowie i piękno kobiet.

Produkt dostępny na www.har2go.pl (Fot. materiały partnera) Produkt dostępny na www.har2go.pl (Fot. materiały partnera)

Firma FRAMAR powstała w Kanadzie, w latach 70 ubiegłego wieku, jako niewielki biznes rodzinny Franka i Marii. Dziś jej produkty znane są i używane w ponad 100 krajach na świecie – zarówno w salonach fryzjerskich, jak i w prywatnych łazienkach. Akcesoria do koloryzacji uzupełniają szczotki FRAMAR do rozczesywania włosów na mokro i na sucho – idealne do codziennego stosowania. Podobnie jak inne produkty tej marki, również zachwycają one swoją jakością i... kolorami.

Color Wow to kompaktowa gama produktów z innowacyjnymi rozwiązaniami problemów związanych z pielęgnacją włosów. Produkty dostosowane są do potrzeb każdego rodzaju włosów. Produkty do pielęgnacji włosów farbowanych spod znaku COLOR WOW z jednej strony chronią kolor, przedłużając jego trwałość i intensywność, z drugiej natomiast niwelują negatywne skutki koloryzacji oraz zabezpieczają włosy przed niszczącym wpływem czynników zewnętrznych. To specjalistyczne kosmetyki do włosów farbowanych, które nie obciążają ich, zapewniają za to odżywienie, odbudowę, nawilżenie, elastyczność, zdrowy wygląd i skuteczną ochronę.

Produkt dostępny na www.har2go.pl (Fot. materiały partnera) Produkt dostępny na www.har2go.pl (Fot. materiały partnera)

Invisibobble to lider w świecie akcesoriów do włosów. Niezwykle stylowe dodatki do włosów – gumki, klamry, spinki o najwyższej jakości, przyciągają wzrok i pasują do wszystkich kolorów włosów.

Niech kolor różowy króluje w październiku!

Współpraca reklamowa

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze