1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Pielęgnacja
  4. >
  5. #4PiękneLata. Skorzystaj z niespodzianek na 4. urodziny sklepu ziaja.com

#4PiękneLata. Skorzystaj z niespodzianek na 4. urodziny sklepu ziaja.com

Fot. Materiały partnera
Fot. Materiały partnera
4 lata temu powstał oficjalny sklep internetowy marki Ziaja. O jego początkach, innowacjach i urodzinowych niespodziankach dla klientów opowiada Bartosz Zaborowski, Kierownik ds. E-commerce.

Jak pracuje się w firmie, która należy do największych polskich producentów kosmetyków?

Bardzo dobrze! Uważam, że na Pomorzu jest bardzo mało firm takich, jak Ziaja: działających prężnie i w których efekty pracy bezpośrednio przekładają się na klientów. Mija 15 lat, odkąd pracuję w Ziai i wciąż mam motywację do podejmowania kolejnych wyzwań.

Fot. Materiały partnera Fot. Materiały partnera

Sklep ziaja.com powstał w 2020 roku. Do tamtej pory nie prowadziliście sprzedaży internetowej bezpośrednio.

Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasi klienci - we wszystkich kanałach sprzedaży. Do rozwoju we własnym e-commerce podeszliśmy z rozwagą, wykorzystując metodę startupową. Przeprowadziliśmy próbę w małej skali: postanowiliśmy sprzedać 1000 limitowanych zestawów premierowej serii. Był to podwójny debiut, nie tylko dla tego kanału sprzedaży, ale także linii Gdanskin. Eksperyment się udał i rozpoczęliśmy pracę nad pełnowymiarowym e-sklepem.

Fot. Materiały partnera Fot. Materiały partnera

Nagrody, prezenty, zniżki - jakie innowacje wprowadzacie dla klientów ziaja.com?

Członkowie programu lojalnościowego Ziaja Klub mają dostęp do wartościowych nagród. Kwoty wydane na zakupy zamieniane są na wirtualne oliwki, a te na wybrane nagrody. W ten sposób już po wydaniu mniej niż 500 zł Klubowicze mogą otrzymać karty podarunkowe do największych sklepów w Polsce. Ale to nie wszystko.

Najnowszą nagrodą są indywidualne dermokonsultacje online z trenerką marki Ziaja. Po 20-minutowym spotkaniu online 1:1 uczestnik otrzymuje raport dotyczący skóry i plan indywidualnej pielęgnacji wraz z sugerowanymi produktami. Co ciekawe, w konsultacjach biorą udział także mężczyźni.

Na członków Klubu czekają też inne nagrody, m.in. zestawy okolicznościowe i specjalne zniżki, a już niedługo - limitowany produkt dostępny tylko dla Klubowiczów.

Fot. Materiały partnera Fot. Materiały partnera

Regularnie prowadzicie także transmisje live, na których ekspertki dzielą się wiedzą z widzami i odpowiadają na ich pytania. Jakie inne działania edukacyjne prowadzicie?

Wpisy na blogu, podcasty i live’y to stałe elementy naszej misji edukacyjnej. Live’y odbywają się 2 razy w miesiącu m.in. na naszym TikToku i YouTube. W ich trakcie widzowie zadają nam pytania, korzystają ze zniżek, wygrywają nagrody. Planujemy edukację tematyczną w jeszcze szerszym zakresie - m.in. poprzez współpracę z ekspertami, którzy będą się dzielić wiedzą nie tylko produktową, ale też cennymi poradami.

Fot. Materiały partnera Fot. Materiały partnera

Jak odnajdujecie się w dynamicznym środowisku internetowym, w którym marki prześcigają się w walce o uwagę klientów? Jak interakcje z internautami wpływają na Wasz rozwój?

Bazujemy na wielotorowych działaniach proklienckich. Oprócz wspomnianych planujemy kolejne, np. e-booki. Jako jedna z pierwszych polskich marek kosmetycznych pojawiliśmy się na TikToku. Dostarczając jakościowe i wartościowe treści, podejmujemy wyzwanie walki o uwagę konsumentów, często przesyconych nadmiarem informacji.

Wyróżniamy się rzetelnością, uczciwością i niezmiennie jakością produktów. Spełniają one oczekiwania klientów i są przystępne cenowo - właśnie za to nasza marka jest uwielbiana od lat. Nie spoczywamy jednak na laurach, musimy nadążać za rynkiem. Nieustannie doskonalimy receptury naszych kosmetyków, bo tego oczekują klienci.

W internecie otrzymujemy wiele pozytywnego feedbacku, który motywuje nas do dalszej pracy. Tym bardziej, że obecnie nie jest to standard w świecie online, gdzie łatwiej o krytykę, niż pochwały.

Fot. Materiały partnera Fot. Materiały partnera

Jakie niespodzianki czekają na klientów ziaja.com z okazji 4. urodzin?

Przede wszystkim 20% zniżki na całą ofertę ziaja.com dla wszystkich przez urodzinowy tydzień. Dodatkowo specjalnie dla naszych Klubowiczów wybraliśmy 4 świetne produkty, które będą mogli kupić za 1 grosz. Przygotowaliśmy jeszcze 2 inne niespodzianki, o których dowiecie się z naszych social mediów.

Jakie są Twoje ulubione kosmetyki Ziaja?

Uwielbiam żel pod prysznic z serii sopot spa - to mój kosmetyk numer 1. Używam także serii yego - przede wszystkim balsamów, choć muszę przyznać, że nieregularnie. Chętnie testuję nowości, ale zapominam o regularnej pielęgnacji… Chyba nie jestem idealnym klientem marki kosmetycznej. Dobra wiadomość dla tych, którzy są w tym bardziej systematyczni jest taka, że większość naszych produktów jest uniwersalna - mogą ich używać zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Zniżka z okazji 4. urodzin ziaja.com to doskonała okazja, by je poznać!

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze