1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. Młodszy wygląd skóry w 7 dni? Tylko z Retinol Boost od Neutrogeny

Młodszy wygląd skóry w 7 dni? Tylko z Retinol Boost od Neutrogeny

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
3 października, w warszawskim klubie Jassmine, miał miejsce wyjątkowy event marki Neutrogena. Podczas spotkania „Youth Boost” zaproszeni goście dowiedzieli się, jak z pomocą linii Retinol Boost zachować młody wygląd i mnóstwo energii na długie lata. Dawkę teorii w połączeniu z praktyką zapewnili eksperci, a o niepowtarzalny klimat zadbał zespół Saturn Jazz Band.

Atmosfera klubu jazzowego zapewniła niezwykłą magię, wprowadzając nas w klimat relaksu i wyciszenia, a jednocześnie inspiracji. Podobnie jak jazz łączy tradycję z innowacją, tak produkty Neutrogena Retinol Boost łączą sprawdzone metody z nowoczesnymi odkryciami naukowymi, nie zapominając przy tym o dostarczaniu przyjemności. Zabraliśmy gości w podróż, która zmieniła nasze postrzeganie tematu starzenia się, pozwoliła uaktualnić wiedzę z obszaru longevity i dostarczyła informacji, jak możemy przedłużyć młodość dbając nie tylko o wygląd, ale też jakość życia.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Spotkanie poprowadziła dziennikarka, autorka książek i podcastów Anna Jurgaś, a o linii Retinol Boost opowiedziała Marta Krzemińska, Brand Activation Manager marki Neutrogena. O dawkę inspirującej wiedzy z zakresu procesów starzenia się skóry i pielęgnacji anti-aging, w tym analizę skóry live, zadbały kosmetolożka Magdalena Komorowska (@dla_kosmetologow) oraz technolog Magdalena Kaczanowicz (@racjapielegnacja). Natomiast Jowita Michalska, ekspertka w obszarze nowych technologii, poruszyła temat longevity i lifehacków pozwalających cieszyć się młodym wyglądem na długie lata.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Jak na jazzowy klub przystało, zaproszeni goście, popularni influencerzy oraz przedstawiciele mediów mieli okazję wysłuchać zespołu Saturn Jazz Band, który zadbał o niepowtarzalny klimat! Nie zabrakło także, utrzymanych w odcieniach szarości i srebra, wielu stref idealnych zarówno do fotografowania, jak i testowania produktów Retinol Boost.

Koncept i scenografię spotkania przygotował Dom Produkcyjny Highnoon. Za działania PR odpowiada agencja Quality Public Relations. O stylizację ekspertek i prowadzących zadbała Jolanta Czaja-Przesmycka (@czaja_wyczaja).

Współpraca reklamowa

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze