Skandynawski design w polskich domach

Kolekcja Lace. (Fot. materiały prasowe)

Fyrklövern – wiodąca firma w branży luksusowej porcelany i artykułów dekoracji wnętrz świętuje 45-lecie działalności w Skandynawii i jubileusz obecności na polskim rynku. Już od 5 lat marka inspiruje Polaków do aranżacji wnętrz, dekoracji stołu i otaczania się ładnymi przedmiotami.

 

Design tworzony z pasją

Wywodząca się ze Szwecji i działająca od ponad 45 lat w Skandynawii oraz od 5 lat w Polsce Firma Fyrklövern, zachwyca urzekającym asortymentem. W portfolio marki znajdują się ekskluzywne serwisy obiadowe i kawowe, eleganckie sztućce, kieliszki oraz artykuły dekoracji wnętrz. Unikalne wzornictwo Fyrklövern jest dziełem wielu wybitnych projektantów i artystów; w tym m.in. Larsa Wallina (wybitnego szwedzkiego projektanta couture, tworzącego dla gwiazd i dworu królewskiego), czy światowej sławy duetu projektantów Gitte Dyrberg i Henninga Kerna.

Kolekcja Diamond (Fot. Materiały prasowe)

Znakiem rozpoznawczym porcelany Fyrklövern są materiały najwyższej jakości oraz unikalne wzornictwo – ręcznie nanoszone dekory z 18-karatowego złota i prawdziwej platyny. Urzekające bogactwo i różnorodność produktów, pozwalają tworzyć wyjątkowe aranżacje stołu na każdą okazję – w stylu klasycznym, nowoczesnym, romantycznym czy glamour. Dla podkreślenia ekskluzywności, każdy z porcelanowych elementów serwisu opatrzony jest sygnaturą firmy gwarantującą autentyczność i najwyższą klasę produktu. Do bestsellerów marki zaliczamy zastawy porcelanowe: Celebration, Victoria, Polska 100, Asa’s Christmas, Nordic Birds, Santa Christmas Lace czy Diamond.

Kolekcja Polska 100. (Fot. materiały prasowe)
Lampa z kolekcji Asa’s Christmas. (Fot. materiały prasowe)

Fyrklövern w Polsce

Na rynku polskim firma Fyrklövern zadebiutowała z ogromnym sukcesem pod koniec 2014 roku. Obecnie warszawski zespół polskiego oddziału firmy tworzy ponad 40 osób, które z pasją i kreatywnością angażują się we współtworzenie oraz lansowanie nowych trendów, a przede wszystkim dbają o najwyższy poziom profesjonalizmu w obsłudze klienta. – To dla nas wielki zaszczyt, iż już od 5 lat cieszymy się zaufaniem tysięcy wymagających Klientów i możemy dostarczać im unikalne produkty, które łączą w sobie doskonałą jakość, ekskluzywność, funkcjonalność oraz najnowsze trendy – mówi Katarzyna Gorzkowska-Pasek, Dyrektor Generalna Fyrklövern na Polskę i Węgry – Priorytetem jest dla nas budowa długoterminowych relacji z naszymi Klientami. Odpowiadamy na ich oczekiwania, zarówno w zakresie unikalnego wzornictwa oraz jakości na najwyższym, światowym poziomie, jak i doskonałej obsługi. Inspirujemy, zapewniamy indywidualne doradztwo – tak, by każdy kupujący mógł poczuć się naprawdę wyjątkowo. Satysfakcja i zaufanie Klientów jest dla nas najlepszą motywacją, a fakt, iż Fyrklövern zagościł na tak wielu polskich stołach, stając się nieodłącznym towarzyszem rodzinnych spotkań i wyjątkowych uroczystości – to szczególny powód do dumy.

W 2018 roku marka otrzymała nagrodę prestiżowego magazynu Dobre Wnętrze za serwis Polska 100, który został okrzyknięty mianem: PRODUKT ROKU 2018. W roku bieżącym produkty marki Fyrklövern zostały wyróżnione elitarnym Godłem: DOBRA MARKA 2019 – JAKOŚĆ, ZAUFANIE, RENOMA, przyznawanym przez Redakcję Forum Biznesu – Gazeta Prawna, która nagradza najlepsze produkty, usługi oraz marki wyróżniające się jakością, oraz zaufaniem konsumentów.

Zobacz pełna kolekcję www.fyrklovern.pl www.luksusowaporcelana.pl