Za chwilę pierwszy dzień wiosny. Słońce już nieśmiało puka do okien i muska twarze, zachęcając do zrzucenia grubych zimowych kurtek. Niedługo sięgniemy po odważne kolory i różnorodne fasony. Przedstawiamy wam nowości modowe, które odświeżą waszą garderobę przed nadejściem tej wyczekiwanej pory roku.
Słońce za oknami kusi. Aż chciałoby się wskoczyć w sukienkę. W sumie nic nie stoi na przeszkodzie. Zwłaszcza jeśli macie bieliznę termiczną. To świetna opcja dla kobiet, które nie chcą zmarznąć, ale jednocześnie chcą czuć się zmysłowo i kobieco.
Marka LOVE ON THE SNOW powstała z myślą o kobietach, które żyją w chłodnych miastach, ale nie lubią ubioru na cebulkę. Wełniana bielizna termiczna zapewnia ciepło, ale jest przy tym delikatna i seksowna.
Wyjątkowa kolekcja Simple Pleasures powstała z wełny merino połączonej z tenclem. Dzieli się na kategorie Basic i Chic. Z pewnością musicie zerknąć na bestsellery tej linii, czyli m.in. top i majtki Aviemore, body Copenhagen z długim rękawem oraz body Charlotte z golfem.
![_resource/res/511208/cust/1024x grafika](https://zwierciadlo.pl/articles/_resource/res/511208/cust/1024x)
(Fot. materiały prasowe LOVE ON THE SNOW)
Ciekawym rozwiązaniem jest też body Tallinn, które powstało z myślą o klientkach marzących o noszeniu body bez biustonosza. Warto również zwrócić uwagę na limitowany model body Aspen z „tatuażowym” tyłem.
(Fot. materiały prasowe LOVE ON THE SNOW)
Bohaterowie kultowego serialu The Simpsons powracają – tym razem w nowej kolekcji marki Levi’s. Unikalna linia na sezon wiosna–lato 2022 inspirowana jest popkulturą i stylem ulicznym. W kolekcji znajdziemy m.in. dwustronną błękitną kamizelką Puffer Vest czy kurtkę Levi’s Truckers z wyblakłego denimu indygo z wizerunkiem Barta Simpsona pijącego napój Squishee.
(Fot. materiały prasowe Levi's)
W linii pojawiają się również produkty inspirowane szkołą w Spingfield czy ukazujące kultowe sceny z serialu, w tym koszulki, bluzy, szerokie kurtki czy spodnie z żółtego sztruksu. Kolekcję dopełniają akcesoria, takie jak wyszywane czapki czy torba Levi's Sling Bag w kolorze nieba i chmur.
(Fot. materiały prasowe Levi's)
(Fot. materiały prasowe Levi's)
Wiosna kojarzy się z lekkością i świeżością – taka też jest nowa odsłona kolekcji limitowanej Solar.
To, co od razu przykuwa uwagę, to wzór kwiatowy, który łączy nieoczywiste zestawienie czerni, błękitu i koralowych detali, oraz gładki czerwony garnitur, utrzymany w nonszalanckim męskim stylu. Ale spokojnie, jeśli intensywne barwy nie są dla was – znajdziecie tu także piaskowy beż i śmietankową biel.
(Fot. materiały prasowe Solar)
(Fot. materiały prasowe Solar)
(Fot. materiały prasowe Solar)
Nie tylko gama kolorów jest taka rozbudowana – kolekcja GO AHEAD to także różnorodny zestaw tkanin: od bawełny typu paper touch, przez zwiewne wiskozy, po elegancki żakard.
Ubrania, które wchodzą w skład wiosennej kolekcji, to m.in. zwiewne spodnie palazzo, modne kimona i przylegające do ciała klasyczne sukienki. A każdy model zawiera intrygujące detale – np. wiązania czy rozcięcia dodające lekkości.
(Fot. materiały prasowe Solar)
Na zdjęciach widzimy Martę Dyks – przebojową i niezależną – pozującą Loli Banet, która uchwyciła ekspresyjność i energetyczną kobiecą moc.
Nowa kolekcja marki Vistula to oferta zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn – na każdą okazję. Tkaniny są przede wszystkim lekkie i przyjemne – w sam raz na nadchodzącą porę roku.
W linii męskiej dominują naturalne odcienie – beże, brązy, szarości i biel – uzupełnione o energetyczne kolory lata: pistację, niebieski czy cynamonową czerwień. To m.in. kurtki, płaszcze, bomberki, marynarki i swetry – zestawione z bawełnianymi T-shirtami, szortami i sneakersami.
(Fot. materiały prasowe Vistula)
(Fot. materiały prasowe Vistula)
Z kolei linia damska to głównie gładkie tkaniny w naturalnej kolorystyce bieli i beżu, która przeplata się z odcieniami niebieskiego czy pudrowego różu. Chociaż zdarzają się też romantyczne letnie hafty czy printy niebieskich liści. W kolekcji znajdziemy m.in. letnie marynarki, kobiece sukienki wiązane w pasie lub odcinane w talii czy damski garnitur w odcieniu złota, który idealnie podkreśli wakacyjną opaleniznę.
(Fot. materiały prasowe Vistula)
Pierwsze produkty z kolekcji męskiej dostępne są w salonach Vistula oraz na vistula.pl od początku marca br.; kolekcja damska pojawi się w sprzedaży po 21 marca br.
Guess powraca z wiosenną kolekcją – opartą oczywiście na klasycznych projektach. GO Spring łączy denimowe dziedzictwo marki z nowoczesnym duchem. Kolory (pastelowe odcienie) ewidentnie są inspirowane naturą – elementami pustynnego terenu. Ale znajdziemy tu też różnorodne nadruki – np. kwiatowe czy ręcznie rysowane grafiki. GO Spring to fasony zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. T-shirty, rozpinane swetry, dresowe spodenki, koszulki polo i wiele innych. Aż czuć wiosnę w powietrzu!
(Fot. materiały prasowe Guess)
Georgia May Jagger – uznana modelka i przedsiębiorczyni – pokazuje, jak nosić ubrania z kowbojską nutą. Denim i koszulki z nadrukami w amerykańskim stylu to znak rozpoznawczy nowej kolekcji Wrangler na sezon wiosna–lato 2022.
Nowa kampania stanowi kluczową część obchodów 75-lecia marki Wrangler.
(Fot. materiały prasowe Wrangler)
Kolekcja Heritage to przede wszystkim jeans. Wśród proponowanych fasonów znalazły się m.in.: popularny model z prostymi nogawkami Wild West, fason Worldwide z szerokimi otworami nogawek oraz inspirowane latami 70. dżinsowe dzwony Wanderer. Urozmaiceniem kolekcji są wzory w cukierkowych kolorach, które wprowadzają powiew świeżości.
(Fot. materiały prasowe Wrangler)
(Fot. materiały prasowe Wrangler)
Swój udział w kolekcji ma też sama Georgia May Jagger. Modelka zestawia koszulki z nadrukami w stylu vintage z dżinsami w paski, kowbojskimi kurtkami i szortami oraz tworzy zestawy, w których dominują czarny denim i T-shirty inspirowane odzieżą z second-handu.
Co łączy Marvela i Pandorę? Nowa kolekcja biżuterii. Marki stworzyły pierwszą w historii kolekcję biżuterii inspirowaną legendarnymi bohaterami. W kolekcji znajdziemy charmsy, które reprezentują każdego bohatera z drużyny Avengers.
– Byliśmy zafascynowani odwagą, siłą i wrażliwością Avengers. Bohaterowie zachęcają nas do odnalezienia w sobie siły oraz wskazują, że powinniśmy działać, aby tworzyć świat, który chcemy zobaczyć. Kolekcja jest wyrazem miłości, pasji oraz manifestem wartości. Jest tym, co łączy uniwersum Marvela i Pandorę – opowiadają Filippo Ficarelli i Francesco Terzo, dyrektorzy kreatywni Pandory.
(Fot. materiały prasowe Marvel x Pandora)
(Fot. materiały prasowe Marvel x Pandora)
Ale to nie koniec! Pandora i Marvel stworzyły także wirtualne wyzwanie, które łączy kolekcjonowanie charmsów ze światem legendarnych bohaterów. Fani muszą zebrać zespół bohaterów i udać się na wielopoziomową misję, aby uratować świat przed Thanosem. A najlepsze, że każda ukończona misja to szansa na wygranie bransoletki Pandora.