Każdy może zacząć biegać – wystarczą tylko chęci i buty. Marka eobuwie.pl ruszyła z nową kampanią runningową na sezon wiosna–lato 2022.
Bieganie staje się coraz bardziej popularne. Mamy dość siedzenia w domu i chętnie udajemy się choćby na krótką przebieżkę. Jednak nie ważne, jak długo czy jak szybko biegamy – podstawą są dobrze dobrane buty.
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
– Zależało nam na tym, aby kampania pokazywała, że mamy buty na każdą okazję biegową. Rozpowszechniona kultura running’owa, która cały czas się rozwija, spowodowała, że obuwie do biegania jest jednym z wiodących trendów w segmencie obuwniczym. Eobuwie.pl posiada wyjątkowo szeroką ofertę w kategorii przeznaczonej dla biegaczy. To, co było dla nas ważne, to to, że każdy może zacząć biegać – wystarczą tylko chęci i buty! – mówi Emilia Kargol, eobuwie.pl, odpowiedzialna za koordynację całej kampanii.
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
Kampania runningowa została zrealizowana w Barcelonie i składa się z trzech odsłon. Pierwsza z nich poświęcona jest bieganiu w terenie, druga – która rusza dzisiaj – maksymalnej amortyzacji, a trzecia butom dla kobiet.
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
Szeroka oferta obuwia biegowego została zaprezentowana w Barcelonie, która ma bardzo zróżnicowane ukształtowanie. A jak wiadomo, nawierzchnia, po której biegamy – tak jak nasze parametry fizyczne i stopień zaawansowania biegowego – ma wpływ na dobór odpowiednich butów sportowych.
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
Za koncepcją kreatywną całego projektu stoi agencja Visual Crafters. Video do kampanii: Bart Pogoda, Szymon Dudka. Sesje zdjęciowe: Bart Pogoda, Mateusz Stankiewicz, Magda Wunsche & Aga Samsel. Kampania digitalowa została zrealizowana we współpracy z markami: Adidas, New Balance, Salomon i Hoka.