1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Zacznij biegać z eobuwie.pl

(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
Każdy może zacząć biegać – wystarczą tylko chęci i buty. Marka eobuwie.pl ruszyła z nową kampanią runningową na sezon wiosna–lato 2022.

Bieganie staje się coraz bardziej popularne. Mamy dość siedzenia w domu i chętnie udajemy się choćby na krótką przebieżkę. Jednak nie ważne, jak długo czy jak szybko biegamy – podstawą są dobrze dobrane buty.

(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl) (Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)

– Zależało nam na tym, aby kampania pokazywała, że mamy buty na każdą okazję biegową. Rozpowszechniona kultura running’owa, która cały czas się rozwija, spowodowała, że obuwie do biegania jest jednym z wiodących trendów w segmencie obuwniczym. Eobuwie.pl posiada wyjątkowo szeroką ofertę w kategorii przeznaczonej dla biegaczy. To, co było dla nas ważne, to to, że każdy może zacząć biegać – wystarczą tylko chęci i buty! – mówi Emilia Kargol, eobuwie.pl, odpowiedzialna za koordynację całej kampanii.

(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl) (Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl) (Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)

Kampania runningowa została zrealizowana w Barcelonie i składa się z trzech odsłon. Pierwsza z nich poświęcona jest bieganiu w terenie, druga – która rusza dzisiaj – maksymalnej amortyzacji, a trzecia butom dla kobiet.

(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl) (Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl) (Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)

Szeroka oferta obuwia biegowego została zaprezentowana w Barcelonie, która ma bardzo zróżnicowane ukształtowanie. A jak wiadomo, nawierzchnia, po której biegamy – tak jak nasze parametry fizyczne i stopień zaawansowania biegowego – ma wpływ na dobór odpowiednich butów sportowych.

(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl) (Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)
(Fot. materiały prasowe eobuwie.pl) (Fot. materiały prasowe eobuwie.pl)

Za koncepcją kreatywną całego projektu stoi agencja Visual Crafters. Video do kampanii: Bart Pogoda, Szymon Dudka. Sesje zdjęciowe: Bart Pogoda, Mateusz Stankiewicz, Magda Wunsche & Aga Samsel. Kampania digitalowa została zrealizowana we współpracy z markami: Adidas, New Balance, Salomon i Hoka.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze