Przyszła pora na ostatnią odsłonę sesji runningowej przygotowanej w Barcelonie przez eobuwie.pl. Tym razem na tapecie są buty dla kobiet.
Przypomnijmy, że kampania runningowa składała się z trzech odsłon. Pierwsza z nich poświęcona została bieganiu w terenie, druga maksymalnej amortyzacji, a trzecia – butom dla kobiet.
(Fot. materiały prasowe)
Główną inspiracją do stworzenia kampanii było to, że społeczność amatorów biegania stale się powiększa, a jak wiadomo – odpowiednio dobrane obuwie jest podstawą.
(Fot. materiały prasowe)
Dużą część oferty eobuwie.pl stanowią buty dla kobiet, dlatego to właśnie nim marka postanowiła poświęcić ostatnią część swojej kampanii.
– Ta ostatnia część kampanii runningowej jest bardzo kobieca, a przy tym pokazuje różnorodność sylwetek sportowych. Chcieliśmy, żeby zdjęcia i filmy zrealizowane na potrzeby kampanii oddawały ideę bycia razem i spędzania czasu na powietrzu. Barcelona ze swoim zróżnicowaniem terenu była idealnym miejscem do realizacji naszego projektu – mówi Emilia Kargol, Marketing Campaign Manager w eobuwie.pl
(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Koncepcję kreatywną całego projektu przygotowała agencja Visual Crafters. Za realizację video do tej odsłony kampanii odpowiedzialny jest Bart Pogoda, a za sesję zdjęciową duet Magda Wunsche & Aga Samsel. Kampania digitalowa poświęcona butom do biegania dla kobiet została zrealizowana we współpracy z markami: Adidas i New Balance.