Jednym z wyzwań, przed jakim stanęła branża mody w obliczu pandemii, jest produkcja sesji promujących aktualne linie. Niektórzy zdążyli zrealizować kampanie letnich kolekcji, inni stanęli przed trudnym zadaniem: jak zorganizować plan zdjęciowy w czasie pandemii?
Ola Bajer, projektantka i właścicielka marki bola, przekazała pałeczkę modelkom i modelom, którzy sami sobie, lub z pomocą najbliższych, zrobili zdjęcia. To było wyzwanie! Nietypowo i odważnie. Taka jest ta marka.
(Fot. materiały prasowe bola)
(Fot. materiały prasowe bola)
Marka Rosa po raz pierwszy pokazała swoją kolekcję bez udziału modelki. Zdjęcia zrealizowała sprawdzona ekipa- duet fotografów Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Scenografię przygotowała Anna Szczęsna. Efekt jest zachwycający.
(Fot. materiały prasowe Rosa)
(Fot. materiały prasowe Rosa)
Jeszcze inaczej z tym zadaniem poradziła sobie szwedzka marka Monki. Choć tematem letniej kolekcji są wakacje, to jednak promuje się pod hasłem "Domokacje". Na zdjęciach widzimy błękitne, wakacyjne niebo i letnie ubrania oraz dodatki - ale całość powstała w studio w Göteborgu. Nikt z nas nie wie jak będą wyglądały tegoroczne urlopy, ale te propozycje odnajdą się świetnie także w przydomowym ogródku czy na działce.
(Fot. materiały prasowe Monki)
(Fot. materiały prasowe Monki)