Siedem lat od premiery przebojowego Si, Giorgio Armani ogłasza wprowadzenie nowego zapachu o nazwie My Way. Tym razem chodzi nie tylko o aromaty i afirmację kobiecości - to projekt, którego ważną częścią jest ekologi i zrównoważony rozwój.
My Way to inspiracja, by podążać własną drogą, bez względu na to jak bardzo bywa kręta. To otwartość na niezwykłe historie i ludzi. Zapach jest metaforą tego jak nasze życiowe podróże – geograficzne lub emocjonalne – kształtują nasz charakter. Idea zapachu uchwycona została w haśle „I am what I live”.
Twarzą zapachu jest amerykańska aktorka - Adria Arjona. „To podróżniczka, współczesna młoda kobieta; inteligentna, ciekawa, wolna od uprzedzeń, niezależna i zdolna cenić każde doświadczenie życiowe. Jest obywatelką świata, która dzięki swoim autentycznym doświadczeniom i spotkaniom może naprawdę powiedzieć: Jestem tym, co przeżywam” - mówi Giorgio Armani.
My Way będzie dostępny w Polsce od 24 sierpnia. (Fot. materiały partnera)
„Wierzę, że problemy środowiskowe powinny być bliskie sercu każdego, teraz bardziej niż kiedykolwiek. W żaden sposób nie możemy zignorować faktu, że przyszłość młodszych pokoleń zależy od naszych wyborów” - mówi Giorgio Armani
Co konkretnie Armani Beauty zamierza w kwestii zrównoważonego rozwoju zrobić?Wykorzystywać materiały pochodzące z recyklingu, oraz składniki ze źródeł zrównoważonych, oferować klientom innowacyjne systemy napełniania flakonów, który pozwala na znaczną redukcję odpadów. 5-letni planu działania w duchu zrównoważonego rozwoju zobowiązuje firmę do dalszego zmniejszenia swojego śladu węglowego o dodatkowe 25% i do osiągnięcia neutralności węglową dla wszystkich swoich produktów do 2025 r.