Marka Zalando zaskoczyła kampanią na nadchodzącą jesień i zimę. Na intrygujących zdjęciach autorstwa fotografki Sophie Jones możemy podziwiać aktora Willema Dafoe, modelkę i aktorkę Brigitte Nielsen, aktora i modela Lukę Sabbata oraz TikTokerkę Sabrinę Bahsoon, znaną jako #TubeGirl.
„»W co mam się ubrać?« - to pytanie, które wszyscy sobie zadajemy i które nas łączy - mówi wybitny aktor Willem Dafoe. - Ten sam dylemat, wiele różnych odpowiedzi. Niektórzy z nas są ekstrawertykami, inni introwertykami. Wyrażamy siebie poprzez to, co nosimy. Kiedy to, co nosisz, jest zgodne z Twoimi zainteresowaniami, celami, tożsamością, pragnieniami, estetyką, czujesz się pewniej i spokojniej w kontaktach z innymi i w stawianiu czoła światu. Podobnie jak wyobraźnię aktora pobudza kostium - wybór ubrania może zainspirować do większej wiary w wyobrażenie o sobie, kim jesteś lub możesz być”.
Willem Dafoe, razem z Brigitte Nielsen, Luką Sabbatem i Sabriną Bahsoon, zostali ambasadorami nowej kampanii Zalando, która ma wspiera wielbicieli mody w odkrywaniu własnego stylyu i rozwijaniu własnego stylu.
Brigitte Nielsen jest duńską modelką i aktorką, porównywaną ze względu na urodę do Grace Jones. (Fot. materiały prasowe Zalando)
Kampania „W co mam się ubrać?”, która powstała we współpracy z fotografką Sophie Jones (zdjęcia) oraz reżyserem Aube Perrie (video) jest odważna i zabawna. W przewrotny sposób skupia się na pewności siebie i zwraca uwagę na uniwersalny element codzienności wielu z nas, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania i płci. Chodzi o dylemat dotyczący decyzji - w co się ubrać.
Sabrina Bahsoon, znana jako Tube Girl, tworzy na TikToku trendy, które podchwytuje cały świat. (Fot. materiały prasowe Zalando)
Zaskakujący film video, nakręcony w zatłoczonym metrze, w błyskotliwy sposób pokazuje, że bez względu na to, dokąd jedziemy, jak toczą się nasze życiowe ścieżki, jaki mamy styl i aspiracje - każdy z nas czasem... po prostu nie wie, co na siebie założyć. A moda, jak pokazuje Zalando, jest częścią stylu życia każdego z nas - bez względu na cel podróży.
Kampania Zalando ma na celu pokazanie wielbicielom mody, w jaki sposób marka ułatwia podejmowanie decyzji dotyczących stylu i ubioru. Ma również inspirować nas do budowania pewności siebie i zaufania do własnych wyborów - nie tylko tych modowych.
CZYTAJ TAKŻE Kasia Nosowska o dojrzałości. „Liczę życie na nowo dopiero od siedmiu lat”. Z artystką rozmawiamy w kontekście nowej kampanii Zalando
- Opierając się na silnej wartości marki i rozpoznawalności, którą Zalando wypracowało przez lata, rozwijamy naszą markę, aby odgrywała większą rolę w życiu naszych klientów - mówi Anne Pascual, Senior Vice President Design, Marketing and Content w Zalando. - Ta ewolucja koncentruje się na pewności stylu i redefiniowaniu sposobu, w jaki nasi klienci łączą się z modą i stylem życia.