1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda
  4. >
  5. Willem Dafoe, Brigitte Nielsen, Luka Sabbat i Sabrina Bahsoon gwiazdami nowej, zaskakującej kampanii Zalando

Willem Dafoe, Brigitte Nielsen, Luka Sabbat i Sabrina Bahsoon gwiazdami nowej, zaskakującej kampanii Zalando

Willem Dafoe nie pierwszy raz flirtuje z modą. Chodził już m.in. w pokazie Prady. (Fot. materiały prasowe Zalando)
Willem Dafoe nie pierwszy raz flirtuje z modą. Chodził już m.in. w pokazie Prady. (Fot. materiały prasowe Zalando)
Marka Zalando zaskoczyła kampanią na nadchodzącą jesień i zimę. Na intrygujących zdjęciach autorstwa fotografki Sophie Jones możemy podziwiać aktora Willema Dafoe, modelkę i aktorkę Brigitte Nielsen, aktora i modela Lukę Sabbata oraz TikTokerkę Sabrinę Bahsoon, znaną jako #TubeGirl.

„»W co mam się ubrać?« - to pytanie, które wszyscy sobie zadajemy i które nas łączy - mówi wybitny aktor Willem Dafoe. - Ten sam dylemat, wiele różnych odpowiedzi. Niektórzy z nas są ekstrawertykami, inni introwertykami. Wyrażamy siebie poprzez to, co nosimy. Kiedy to, co nosisz, jest zgodne z Twoimi zainteresowaniami, celami, tożsamością, pragnieniami, estetyką, czujesz się pewniej i spokojniej w kontaktach z innymi i w stawianiu czoła światu. Podobnie jak wyobraźnię aktora pobudza kostium - wybór ubrania może zainspirować do większej wiary w wyobrażenie o sobie, kim jesteś lub możesz być”.

Willem Dafoe, razem z Brigitte Nielsen, Luką Sabbatem i Sabriną Bahsoon, zostali ambasadorami nowej kampanii Zalando, która ma wspiera wielbicieli mody w odkrywaniu własnego stylyu i rozwijaniu własnego stylu.

Brigitte Nielsen jest duńską modelką i aktorką, porównywaną ze względu na urodę do Grace Jones. (Fot. materiały prasowe Zalando) Brigitte Nielsen jest duńską modelką i aktorką, porównywaną ze względu na urodę do Grace Jones. (Fot. materiały prasowe Zalando)

Kampania „W co mam się ubrać?”, która powstała we współpracy z fotografką Sophie Jones (zdjęcia) oraz reżyserem Aube Perrie (video) jest odważna i zabawna. W przewrotny sposób skupia się na pewności siebie i zwraca uwagę na uniwersalny element codzienności wielu z nas, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania i płci. Chodzi o dylemat dotyczący decyzji - w co się ubrać.

Sabrina Bahsoon, znana jako Tube Girl, tworzy na TikToku trendy, które podchwytuje cały świat. (Fot. materiały prasowe Zalando) Sabrina Bahsoon, znana jako Tube Girl, tworzy na TikToku trendy, które podchwytuje cały świat. (Fot. materiały prasowe Zalando)

Zaskakujący film video, nakręcony w zatłoczonym metrze, w błyskotliwy sposób pokazuje, że bez względu na to, dokąd jedziemy, jak toczą się nasze życiowe ścieżki, jaki mamy styl i aspiracje - każdy z nas czasem... po prostu nie wie, co na siebie założyć. A moda, jak pokazuje Zalando, jest częścią stylu życia każdego z nas - bez względu na cel podróży.

Kampania Zalando ma na celu pokazanie wielbicielom mody, w jaki sposób marka ułatwia podejmowanie decyzji dotyczących stylu i ubioru. Ma również inspirować nas do budowania pewności siebie i zaufania do własnych wyborów - nie tylko tych modowych.

CZYTAJ TAKŻE Kasia Nosowska o dojrzałości. „Liczę życie na nowo dopiero od siedmiu lat”. Z artystką rozmawiamy w kontekście nowej kampanii Zalando

- Opierając się na silnej wartości marki i rozpoznawalności, którą Zalando wypracowało przez lata, rozwijamy naszą markę, aby odgrywała większą rolę w życiu naszych klientów - mówi Anne Pascual, Senior Vice President Design, Marketing and Content w Zalando. - Ta ewolucja koncentruje się na pewności stylu i redefiniowaniu sposobu, w jaki nasi klienci łączą się z modą i stylem życia.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze