1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda
  4. >
  5. Zakochaj się w czerwieni – nowa jesienna kampania Answear.com

Zakochaj się w czerwieni – nowa jesienna kampania Answear.com

Aktorka i modelka Fatima Brunengo w czerwonej sukience promuje kampanię Answear „Ubierz życie w to, co cenne\
Aktorka i modelka Fatima Brunengo w czerwonej sukience promuje kampanię Answear „Ubierz życie w to, co cenne"
Warto zatracić się we wspomnieniach, ale też iść naprzód, szukając stylizacji, w których przeżyjesz nowe przygody, a razem z nimi – stworzysz chwile, które na długo pozostaną w Twojej pamięci. Dobrze jest bowiem na co dzień kierować się dewizą Answear.com: „Ubierz życie w to, co cenne”. Tej jesieni modnym akcentem w stylizacjach na ważne okazje i na co dzień jest czerwień, która pośród modnych beżów, brązów i szarości stanowi barwę dodającą życiowej energii i odwagi.

Poznaj przekaz, który niesie ze sobą czerwień

Sercem kampanii jest film, a w nim aktorka i modelka Fatima Brunengo porusza się po schodach pod prąd, w czerwonej sukience. Skrzydlaty smok z pradawnych czasów, jak określono ją w spocie, to nic innego jak uosobienie kobiecej siły. Współczesne kobiety nie boją się być nonkonformistkami i zmierzać tam, gdzie innym nie po drodze.

Aktorka i modelka Fatima Brunengo w czerwonej sukience promuje kampanię Answear „Ubierz życie w to, co cenne\ Aktorka i modelka Fatima Brunengo w czerwonej sukience promuje kampanię Answear „Ubierz życie w to, co cenne"

Właśnie taki rodzaj supermocy symbolizuje czerwień. Podkreśla energię życiową, pasję i namiętność. Co ciekawe, czerwień wprowadza dobry nastrój i inspiruje. Jeśli więc wśród jesiennej szarówki szukasz barw innych niż beże, popiele i brązy, to właśnie czerwony jest tym, który może być w outficie zaledwie elementem, ale za to bardzo wyrazistym. Warto też zainspirować się stylizacją Fatimy Brunengo i wyrazić siebie, stawiając na set skąpany w czerwieni.

Bez wątpienia stylizacje z czerwienią podkreślają kobiecość i siły witalne, a jednocześnie zapadają w pamięć. Twórz własne wspomnienia w czerwonej sukience albo stań się dla kogoś niezapomnianą kobietą… W końcu, jak mówi Marta Sawicka o tej barwie wykorzystanej w najnowszej kampanii Answear.com: „Czerwień jest kolorem, który zawsze przyciąga uwagę, ale w tej stylizacji staje się symbolem siły i niezależności".

Nie tylko jesienią pamiętaj, że to wspomnienia, które tworzysz w ubraniach, są ważniejsze nawet od najpiękniejszej i najmodniejsze stylizacji.

Moda na jesień z Answear.com – wybieraj ubrania, a z nimi wartości i wspomnienia

„Ubierz życie w to, co cenne” to hasło, po które sięga ANSWEAR. Kampania jesień-zima 2024 urzeka swoją poetyckością. Eteryczny, subtelny obraz, jaki maluje się w materiałach wideo i fotograficznych, podkreśla to, co w modzie na jesień i zimę najważniejsze. Jesień jako czas zadumy i wsłuchania się w swój wewnętrzny świat zachęca do spojrzenia z delikatnością na siebie i otoczenie.

Hasło „Ubierz życie w to, co cenne” rzuca nowe spojrzenie na ubrania jak na element, w którym tworzymy wspomnienia i dzięki któremu możemy przenosić się w przeszłość. Wystarczy np. wtulić się w czerwoną sukienkę, żeby przypomnieć sobie kolację z drugą połówką w malowniczej Lizbonie.

Moda cenna jest także dlatego, że skłania do podkreślenia swojego charakteru, a nawet zamanifestowania uczuć. Ubrania służą do wyrażania siebie i właśnie dlatego powinnaś ubierać się w to, co najcenniejsze, czyli w Twoją osobowość, której odzwierciedleniem jest Twój strój.

Jesienno-zimowa kolekcja Answear stoi pod znakiem „Ubierz życie w to, co cenne\ Jesienno-zimowa kolekcja Answear stoi pod znakiem „Ubierz życie w to, co cenne"

Jesienna kampania Answear.com, dzięki której poczujesz magię Lizbony

Stolica Portugalii stała się w tym roku scenerią jesienno-zimowej kampanii Answear.com. Wyraziste barwy i południowy temperament, które przepełniają to miasto latem, jesienią zamieniają się w wyjątkową energię. Poetyckość Lizbony reżyserce Stelli Consonni udało się zatrzymać w malowniczych kadrach. Starannie skomponowane ujęcia skąpane w nastrojowym, naturalnym, jesiennym świetle zachęcają do przyjrzenia się każdej chwili – nie tylko tej na ekranie, lecz także we własnym życiu.

Jak mówi Marta Sawicka, która jest dyrektorką marketingu wizerunkowego Answear.com: „Stella ma niezwykły dar przekładania emocji na obraz – to, co widzimy na ekranie, to nie tylko moda, ale i życie samo w sobie”. Spacerowanie po mieszkaniu, kierowanie się w życiu (także w przestrzeni miejskiej) pod prąd, zachwyt barwami i zapachami gwarnego targowiska, randka po zmroku na wzgórzu z widokiem na miasto mieniące się światłami latarni ulicznych i aut, a nawet spacer po plaży… Niezależnie gdzie jesteś i co robisz, zawsze towarzyszą nam ubrania. To pokazuje, że moda jest tak blisko życia i emocji, jak tylko może być. Twórz w niej wspomnienia i podkreślaj nią swoją osobowość!

Ciesz się swoją garderobą i spójrz na nią jak na skarbnicę ubrań, dzięki którym wyrazisz swoją osobowość i wewnętrzną siłę. Celebruj codzienność i nie zapominaj, że najlepszym życiem jest takie, które ubierasz w to, co dla Ciebie cenne.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze