Już po raz drugi możemy zobaczyć kampanię z udziałem Macieja Musiała, polskiego brand ambasadorem marki IUMAN – Intimissimi Uomo. Tym razem prezentuje ona kolekcję na sezon wiosna – lato 2025.
Fot. Materiały prasowe
Bardzo się cieszę, że już po raz drugi mogłem wziąć udział w kampanii IUMAN. Cenię tę włoską markę nie tylko za jakość, ale również za to, że każda z ich kolekcji tworzona jest z myślą o współczesnym mężczyźnie i jego potrzebach – Maciek Musiał.
Fot. Materiały prasowe
W kampanii możemy zobaczyć super jakościowe basici, które wpisują się w codzienne potrzeby każdego mężczyzny. Proste formy, świetne tkaniny i przemyślany design to fundamenty marki. Znajdziemy tu m.in. lekką bieliznę bezszwową, modele z oddychającej bawełny, a także elementy wykonane z kultowego połączenia modalu i jedwabiu – znak rozpoznawczy IUMAN.
Fot. Materiały prasowe
W najnowszej kolekcji na sezon wiosna – lato 2025 warto również zwrócić uwagę na linię Premium Cotton wykonaną z bawełny merceryzowanej, obejmującą nowe modele odzieży wierzchniej, bielizny, topów i piżam – wszystko w duchu klasycznej i ponadczasowej elegancji. Wśród produktów na ten sezon znajdziemy również kultowe produkty IUMAN, takie jak bokserki, slipy, koszulki polo czy dzianinowe swetry. Te z linii Premium Cotton zostały wzbogacone o eleganckie detale, które podkreślają styl marki.
Fot. Materiały prasowe
Promocja najnowszej kampanii zbiegła się w czasie ze zmianą nazwy marki, od teraz brand istniej pod nową nazwą IUMAN – Intimissimi Uomo.