1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Uroda
  4. >
  5. Najciekawsze premiery kosmetyczne października. Co nowego przygotowały marki beauty na jesień?

Najciekawsze premiery kosmetyczne października. Co nowego przygotowały marki beauty na jesień?

(Fot. Rosdiana Ciaravolo/Getty Images)
(Fot. Rosdiana Ciaravolo/Getty Images)
Dni się skracają, temperatury spadają, zrywa się wiatr – to znak, że twoja kosmetyczka potrzebuje jesiennej aktualizacji. Na rynek wchodzą otulające kremy barierowe, silnie nawilżające sera i olejki, które chronią skórę przed trudnymi warunkami atmosferycznymi. W kategorii makijaż debiutują kultowe kosmetyki w nowych odsłonach, zaś wśród perfum pojawiły się premiery, które dodają energii i przeganiają jesienne smutki. Poznaj najciekawsze premiery kosmetyczne tego miesiąca.

Rituals, Limitowana kolekcja Intuitia

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Jesienne wieczory sprzyjają odprężeniu oraz medytacji. Rituals przygotowało kolekcję produktów, która wspaniale łączą się z relaksującymi praktykami. W skład linii Intuitia wchodzi 14 produktów do pielęgnacji ciała, twarzy i domu, m.in. płyn do kąpieli, peeling do ciała, perfumy do domu oraz perfumy w formie roll-on. Kolekcja charakteryzuje się ciepłym, otulającym aromatem szafranu, drzewa sandałowego i wanilii. Zachęca, by zatrzymać się, odetchnąć i zanurzyć w głąb siebie. Produkty dostępne są w butikach oraz na Rituals.pl.

Mantle, The Glow Serum

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

W chłodne dni korzystamy z urodowych patentów Skandynawek, które zimową pielęgnację opanowały do perfekcji. Istotnym krokiem w ich rutynie jest aplikacja olejowego serum – na przykład The Glow Serum od Mantle, marki pochodzącej ze Szwecji. W Polsce produkty Mantle dostępne są od niedawna w perfumeriach Mood Scent Bar. Rozświetlające serum to nasz faworyt – zwiększa jędrność i elastyczność, a jednocześnie rozjaśnia plamy pigmentacyjne, wyrównując koloryt cery.

295 zł / 30 ml / Moodscentbar.com

Drunk Elephant, Amino Rain™ Glasswater Serum

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

W deszczowe dni nie zapomnij napoić swojej cery. W sezonie grzewczym może być mocno spragniona. Z tym zadaniem doskonale poradzi sobie nowe serum nawilżające Drunk Elephant Amino Rain™ Glasswater, które natychmiast rozświetla skórę opalizującym blaskiem, nadając efekt perfekcyjnie gładkiej „glass skin”. Formuła zawiera połączenie 1% fermentowanego poliaminokwasu oraz 0,5% dipalmitylohydroksyproliny, które zapewnia intensywne, długotrwałe nawilżenie i wspiera zdrową produkcję kolagenu.

245 zł / 30 ml / Sephora.pl

Mediderma, Żel-krem FR-ANTIOX MD Anti-Pollution Protect

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Wkraczamy w sezon smogowy, a zanieczyszczenia powietrza to jeden z głównych czynników przyspieszających starzenie. Aby się przed nimi uchronić, warto każdego ranka nakładać lekki krem antyoksydacyjny od Mediderma. Bazuje na resweratrolu pozyskiwanym z winogron, który chroni DNA skóry i przedłuża żywotność komórek. Wraz z idebenonem (koenzymem Q10) stanowi niezbędny element pielęgnacji przeciwstarzeniowej. Dzięki połączeniu synergicznie działających składników aktywnych i witamin, kosmetyk wzmacnia naturalną ochronę skóry przed zanieczyszczeniami oraz zwiększa jej odporność na czynniki zewnętrzne. Aby wzmocnić działanie antyoksydacyjne pielęgnacji, warto skorzystać z zabiegu gabinetowego Mediderma Glow, który będzie znakomitym uzupełnieniem jesiennej rutyny. Działa on jak booster energii dla skóry: rozświetla, wygładza i przywraca naturalny blask. W efekcie skóra wygląda na wypoczętą i zdrową. Krem-żel Mediderma oraz zabieg znajdziesz w gabinetach kosmetologicznych i medycyny estetycznej w całej Polsce.

Routines, Tonik rozświetlający z witaminą C

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Co jeszcze możesz zrobić dla swojej skóry, aby ochronić ją przed trudnymi warunkami i smogiem? Codzienna aplikacja nowego toniku Routines znacząco podniesie jej odporność na czynniki zewnętrzne. Jego formuła opiera się na kwasie askorbinowym (10%), najskuteczniejszej formie witaminy C, która działa na przebarwienia, neutralizuje wolne rodniki oraz wspiera produkcję kolagenu i elastyny. W składzie toniku znajdziesz także kwas ferulowy, który znacząco wzmacnia działanie antyoksydacyjne, a także Luminescine 1%, czyli ekstrakt z dziewanny wykorzystujący naturalne zjawisko luminescencji u kwiatów. Zawarty w nim fitokompleks chroni skórę przed promieniowaniem UV. Dzięki temu cera wygląda na bardziej promienną, młodszą i zdrowszą.

Sensum Mare, Algopro, Rewitalizująco-naprawczy krem z 9% kompleksem peptydów i aminokwasów z PDRN

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Nowy jedwabisty krem od Sensum Mare otuli cerę, która musi znosić niskie temperatury i niesprzyjające warunki atmosferyczne. Zawiera innowacyjne polinukleotydy pozyskiwane z rośliny Artemisia Capillaris. Pozytywnie oddziałują one na regenerację i rewitalizację skóry, a także pomagają łagodzić podrażnienia oraz zaczerwienienia. Produkt rekomendowany jest dla skóry dojrzałej, a także wymagającej intensywnej regeneracji, odżywienia i nawilżenia. Jest częścią najnowszej linii Algopro, w skład której (oprócz kremu) wchodzą serum liftingujące i rozjaśniająco-wygładzający krem pod oczy.

239 zł / 50 ml / Sensummare.pl

Hagi, Dermosophy, Nawilżający żel oczyszczający

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Hagi debiutuje z linią kosmetyków dermatologicznych Dermosophy, które są łagodne i kojące dla skóry. Jesienią i zimą warto wypróbować zwłaszcza nawilżający żel oczyszczający z wąkrotką azjatycką, który nie powoduje przesuszen i oczyszcza cerę bez naruszania jej płaszcza hydrolipidowego. Do tego dba o prawidłowy mikrobiom skóry oraz przyspiesza jej regenerację.

35 zł / 150 ml / Hagi.com.pl

Embryolisse, Sztyft Koloryzujący 3w1 Mocha

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

W październiku francuska marka Embryolisse wypuszcza na rynek swoje kultowe produkty w odświeżonej szacie graficznej. Wśród nich znalazł się bestsellerowy sztyft koloryzujący, który zyskał nowy, modny odcien Mocha – stworzony we współpracy z wizażystą Olivierem Tissotem. To ciepły, zmysłowy brąz, który będzie piękną ozdobą ust, policzków i powiek, dodając makijażowi elegancji i charakteru.

94,90 zł / 2,5 g / Embryolisse.pl

YSL, Podkład All Hours Glow Foundation

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

W portfolio YSL zadebiutował nowy podkład, który łączy makijaż z pielęgnacją skóry. Zapewnia świetliste wykończenie, a jednocześnie działa jak serum, dbając o nawilżenie i wyrównanie kolorytu. Zawiera m.in. kwas hialuronowy, który nadaje efekt „dewy skin”, a także niacynamid – składnik ten rozświetla cerę oraz pomaga w redukcji niedoskonałości. All Hours Glow Fundation ma lekką, komfortową formułę, która wtapia się w cerę, podkreślając jej naturalny blask. Fluid dostępny jest w szerokiej palecie 40 odcieni, dzięki czemu pozwala idealnie dopasować kolor do każdego podtonu skóry.

269 zł / 25 ml / Douglas.pl

Carolina Herrera, Woda perfumowana La Bomba

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Wielkie premiery pojawiły się też w kategorii perfum. Carolina Herrera prezentuje swój najśmielszy jak dotąd zapach: La Bomba. Kompozycja afirmuje wolność, kobiecość i nieskrępowaną radość życia. Stanowi połączenie kwiatowych, soczystych i promiennych nut pełnych uzależniającej głębi. Zapach otwiera się tropikalnym akordem pitai, ananasa i mandarynki. W sercu rozkwita intensywna piwonia wiśniowa z nutami jaśminu i kwiatu pomarańczy. Całość spowija promienna wanilia z tonką, ambrą i elegancką paczulą, pozostawiając na skórze ciepły, zmysłowy ślad.

565 zł / 50 ml / Dogulas.pl

Chanel, Bleu de Chanel L'Exclusif

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Na półkach perfumerii zadebiutowała też nowa odsłona kultowego męskiego zapachu Chanel – Bleu de Chanel L’Exclusif. Został skomponowany jak Extrait de Parfum, dzięki czemu emanuje mocą i głębią. Francuski dom mody określa nowe perfumy mianem „najbardziej tajemniczych z zapachów Bleu de Chanel”. Emblematyczne drzewne nuty zostały wzbogacone o ciepłe akcenty skóry, ambry i żywicy. Wybrzemiewają na skórze niezwykle naturalnie i intensywnie, z czasem zyskując coraz większą wielowymiarowość. Intensywny, drzewny, ambrowo-ziołowy zapach jest dziełem Oliviera Polge’a, kreatora marki Chanel.

803 zł / 60 ml / Chanel.com/pl/

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE