1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zdrowie

Łączymy siły, by pokonać raka piersi!

(Fot. materiały partnera)
Od 29 lat Estée Lauder próbuje położyć kres rakowi piersi. Ta misja jednak jeszcze nie dobiegła końca. W tym roku marka po raz kolejny postanowiła zjednoczyć swoje siły, by zadbać o zdrowie kobiet.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi marki Estée Lauder jednoczy mieszkańców całego świata wokół globalnej misji wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Poprzez swoją kampanię firma chce szerzyć świadomość profilaktyki i badań oraz łączyć ludzi we wspólnej walce z chorobą.
Celem kampanii jest przyczynianie się do pozytywnych zmian i wywołanie pozytywnego odzewu społecznego na szeroką skalę w drodze wspierania ponad 60 organizacji z całego świata, które koncentrują się na zbieraniu funduszy, działalności edukacyjnej, zapewnianiu wsparcia i przybliżaniu nas do chwili, w której rak piersi raz na zawsze zniknie z naszego życia.

Hasło „Powiedz jednej osobie” motyw przewodni październikowej kampanii, ma być inspiracją i przypomnieniem o tym, jak ważną rolę w działaniach profilaktycznych odgrywają nasi bliscy. To oni są tymi, którzy zadzwonią, przypomną, zmotywują do badania.

Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów. W kampanii – wraz ze swoimi bliskimi – nawołują, by każdy z nas zadzwonił, napisał czy powiedział choć jednej osobie o badaniach profilaktycznych. Komunikacja podkreśla i nawołuje do jednoczenia się w walce z rakiem.

Rak piersi dotyka ludzi na całym swiecie – nie wszystkich jednak w równym stopniu. Kampania nieustannie walczy o bardziej sprawiedliwy dostęp do pomocy dla pacjentek/pacjentów z rakiem piersi należących do mniejszości i innych grup narażonych na wykluczenie, wspierając odpowiednie badania za pośrednictwem Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi i różnych organizacji pozarządowych na całym świecie.

W Polsce 5 marek kosmetycznych z portfolio Estée Lauder Companies wspiera misję uwolnienia świata od raka piersi i pozyskuje fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Od 1 października produkty oznaczone Różową Wstążką (z których procent zostanie przeznaczony na rzecz wspomnianych badań) można zakupić w perfumeriach Sephora oraz Douglas, w salonach firmowych Estée Lauder oraz na stronach www.esteelauder.pl, www.clinique.com.pl, a także www.origins.eu.

(Fot. materiały partnera)

Estée Lauder to organizacja, która od 75 lat przyczynia się do pozytywnych zmian w życiu różnych osób i walczy z wszelkimi formami wykluczenia.

Od czasu stworzenia Różowej Wstążki przez Evelyn H. Lauder i uruchomienia przez nią w 1992 r. Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder umacnia pozycję lidera w światowym ruchu na rzecz walki z chorobą, mobilizując mieszkańców wszystkich zakątków naszego globu do działania i budując dynamiczną społeczność na skalę całego świata. I choć udało się poczynić znaczące postępy w realizacji celu – w Stanach Zjednoczonych, z uwagi na wczesne diagnozowanie oraz coraz lepsze metody leczenia, od końca lat 80-tych ubiegłego wieku śmiertelność z powodu raka piersi spadła wśród kobiet o 41 proc. – misja organizacji nie dobiegła jeszcze końca.

Organizacja skupia się na niestrudzonym szerzeniu świadomości, wspieraniu postępów w badaniach oraz znalezieniu lekarstwa na raka piersi w wyniku rozwoju pracy badawczej, edukacyjnej i w wyniku poprawy jakości opieki medycznej.

Firma pozostaje wierna postanowieniu, że w centrum wszystkich działań jest człowiek – nieustannie będzie wspierać inkluzywność, różnorodność i równość. Dzięki wspólnym staraniom pracowników, klientów i partnerów na całym świecie Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest awangardą realnych postępów w walce z rakiem piersi i nieustannie przybliża do celu misji. Estée Lauder apeluje – jeśli połączymy nasze siły we wszystkich zakątkach naszego globu, razem możemy wyeliminować raka piersi z naszego życia raz na zawsze.

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze