CALVIN KLEIN WOMEN: PIERWSZY ZAPACH RAFA SIMONSA

Słowo WOMEN (KOBIETY) oznacza nie jedną, lecz wiele osób – grupę indywidualności, które mówią odrębnym głosem i posiadają wyjątkową osobowość. CALVIN KLEIN czerpie inspirację z wielowymiarowej tożsamości współczesnej kobiecości, z rzeczywistości nowoczesnych kobiet, z ich niezliczonych interpretacji, by wymyślić nowy zapach – pierwszy zapach stworzony przez Rafa Simonsa, dyrektora kreatywnego marki Calvin Klein: CALVIN KLEIN WOMEN.

 

Kobieta czerpie z wielu innych kobiet, aby ulec przemianie. Zapach CALVIN KLEIN WOMEN powstał z inspiracji wrodzoną różnorodnością, pluralizmem połączonym z indywidualnością; wolnością, postulatem opierania się definicji i życiem według własnych zasad. Oto kolektywna indywidualność, która jednoczy wszystkie kobiety.

KOMPOZYCJA ZAPACHOWA

Drzewno-kwiatowa

NUTA GŁOWY: eukaliptus
NUTA SERCA: kwiat pomarańczy
NUTA GŁĘBI: drewno cedru alaskańskiego

Skomponowany przez kreatorki zapachów Annick Menardo i Honorine Blanc, zapach CALVIN KLEIN WOMEN to gra kontrastów, zróżnicowana tak nieskończenie, jak osobowości kobiet, które go zainspirowały.

Przesłanie CALVIN KLEIN WOMEN przemawia do wielu. Zwraca się do kobiet w uniwersalny sposób. Zapach sugestywnie przywodzi na myśl wiele tożsamości, jakie reprezentują. Kobiety posiadają więcej niż jedną osobowość, cechuje je nieodłączna swoboda nieustannego wymyślania siebie na nowo. Są zarazem jednym i wszystkim – osobą, która staje się częścią grupy. Kreatywne dziedzictwo domu CALVIN KLEIN polega nie tylko na odzwierciedlaniu kultury, lecz także na jej definiowaniu. CALVIN KLEIN WOMEN obrazuje dynamiczną i wielowymiarową kobiecość, która ukazuje kreatywnego ducha Rafa Simonsa oraz nową epokę dla marki CALVIN KLEIN.

Kampania reklamowa CALVIN KLEIN WOMEN, stworzona z udziałem kobiet w roli głównej, oręduje za legendarnymi bohaterkami przeszłych pokoleń i afirmuje bohaterki współczesnej kultury.

#IAMWOMEN

„Przystępując do kampanii CALVIN KLEIN WOMEN, byłam ciekawa, czy można stworzyć inny rodzaj wizerunku: wizerunku pewności siebie i empatii, aby kobiety mogły artykułować i projektować swoje własne tożsamości.”
(Anne Collier)

Kampania CALVIN KLEIN WOMEN stworzona została przez Lloyd & Co. we współpracy z artystką Anne Collier, której wyjątkowe i natychmiast rozpoznawalne dzieła sztuki fotograficznej pojawiają się zarówno na opakowaniu zewnętrznym, jak i na flakonie. W kampanii występują w rolach głównych dwie kobiety kształtujące nowe oblicze Hollywood: LUPITA NYONG’O i SAOIRSE RONAN.

W odzwierciedleniu twórczości Collier, która wybiera zaskakujące zestawienia, pozwalające zgłębiać między obrazami wzajemne relacje i implikowane narracje, kampania prezentuje tryptyk zdjęć przedstawiających te aktorki porównywane z legendarnymi postaciami kobiet, wybranych przez nie jako osoby, które je zainspirowały i odmieniły.

 

„Potrzeba więcej niż jednej osoby, aby powstała indywidualność.” LUPITA NYONG’O

 „Możesz być każdą kobietą, jaką tylko zechcesz być.” SAOIRSE RONAN