12.03.2016 podczas targów dla kobiet BABSKI DZIEŃ na Torwarze w Warszawie, miesięcznik SENS będzie świętował finał II edycji akcji SOLIDARNOŚĆ KOBIET MA SENS. Istotą akcji jest zwrócenie uwagi kobiet na to, że wzajemne wspieranie się w środowisku zawodowym, biznesowym i prywatnym pomaga rozwojowi ich kariery oraz wpływa na poprawienie jakości ich życia.
Czy pomagamy sobie nawzajem? Czy doceniamy inne kobiety? Wierzymy w ich siłę? Akceptujemy ich sukcesy zawodowe? Wiemy od Was, że rzeczywistość wygląda inaczej – rywalizujemy między sobą, nie wspieramy się. Pomóż nam to zmienić! Bądźmy razem, szanujmy nawzajem, kibicujmy swoim sukcesom. To od nas zależy, czy w drugiej kobiecie ujrzymy rywalkę, czy potencjalną sojuszniczkę. Tak jak nasze ambasadorki udowodnij, że Solidarność kobiet ma Sens.
Redaktor Naczelna Miesięcznika Sens
II edycja akcji społecznej „
Solidarność Kobiet ma Sens”, rozpoczęła się w październikowym numerze i miała swoje odsłony na łamach magazynu przez kilka miesięcy. Akcja miała również swoją odsłonę na FB, w postaci działań social marketingowych.
Ambasadorkami tegorocznej edycji akcji są:
- Beata Tadla - dziennikarka TVP,
- Marzena Chełminiak - dziennikarka Radia ZET oraz life coach,
- Hanna Samson - psycholożka i pisarka oraz
- Agnieszka Sienkiewicz - aktorka.
Ambasadorkami I edycji zostały: Paulina Młynarska – dziennikarka, aktorka Dorota Wellman- dziennikarka, prezenterka, Maria Sadowska- piosenkarka, Olga Kozierowska- dziennikarka, Ałbena Grabowska- lekarka-neurolog, pisarka.
Finał tegorocznej edycji akcji SOLIDARNOŚĆ KOBIET MA SENS odbędzie się 12.03.2016 podczas targów dla kobiet BABSKI DZIEŃ na Torwarze w Warszawie.
Uczestniczki wydarzenia będą mogły spotkać się ze znanymi psychologami, coachami, autorami książek, ambasadorkami akcji, redaktorkami miesięcznika SENS oraz skorzystać z konsultacji z ekspertami.
W strefie magazynu SENS podczas Babskiego Dnia odbędą się wykłady m.in.
Katarzyny Miller, kurs redukcji stresu
Zuzanny Ziomeckiej (Mindfulness Based Stress Reduction). Ponadto będzie okazja by wziąć udział w otwartej debacie nt:.
Kobieta kobiecie suką - Czy Solidarność Kobiet istnieje?
Na stoisku miesięcznika SENS, przez cały dzień uczestniczki będą mogły skorzystać z porad i konsultacji z
ekspertami miesięcznika SENS, a także spotkać się z autorkami książek Wydawnictwa Zwierciadło.
Partnerem akcji jest portal Sukces Pisany Szminką oraz PROVIDENT. Patronem medialnym akcji jest telewizja Lifetime oraz portal Zwierciadlo.pl.