Marcelina Zawadzka nową ambasadorką Triumph!

Podczas spotkania prasowego w restauracji Aurelio, Triumph przedstawił nową Ambasadorkę marki. „To dla mnie zaszczyt! Jestem dumna, że mogę być ambasadorką marki, która poprzez swoje działania oraz produkty tak bardzo wspiera kobiety, wzmacnia ich pewność siebie. To na pewno będzie ciekawy okres pełen ekscytujących wyzwań”powiedziała Marcelina Zawadzka.

 

W trakcie wydarzenia Triumph świętował również 65-lecie kultowej już linii Amourette. Marka jako pierwsza wprowadziła elastyczną koronkę do produkcji bielizny. Stało się to w 1954 roku, kiedy zadebiutował cieszący się dzisiaj wielką popularnością elegancki model biustonosza Amourette. Od tego czasu nieustannie zachwyca kolejne pokolenia kobiet i jest jednym z największych hitów w światowej branży bieliźnianej. Kultowe modele z tej kolekcji to niezbędne elementy kobiecej garderoby – są niezwykle komfortowe i świetnie sprawdzają się pod każdym ubraniem. Ich wspólną, charakterystyczną cechą jest nadal zmysłowa i przyjemna dla ciała koronka.

Na spotkaniu zaprezentowano również najnowszą kolekcję wiosna/lato 2019.

Kolekcja dostępna w salonach Triumph i na www.triumph.com!