1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda
  4. >
  5. Gisele Bündchen gwiazdą nowej kampanii włoskiej marki Elisabetta Franchi

Gisele Bündchen gwiazdą nowej kampanii włoskiej marki Elisabetta Franchi

(Fot. materiały prasowe Elisabetta Franchi)
(Fot. materiały prasowe Elisabetta Franchi)
Nowa kampania Elisabetta Franchi na sezon FW25 to hołd dla piękna – tego prawdziwego, ponadczasowego, niepodlegającego trendom.

Na pierwszym planie: ikona stylu Gisele Bündchen – brazylijska topomodelka, która w czasie swojej imponującej kariery pracowała z największymi domami mody, najznakomitszymi projektantami i pozowała przed obiektywem najbardziej kreatywnych fotografów mody. Uchwycona przez artystyczny duet Luigi & Iango w energetycznym Miami emanuje siłą, pewnością siebie i autentycznością. To kadry, które pokazują kobietę Elisabetty Franchi taką, jaka jest naprawdę: wolną, elegancką, niepokorną. Zmysłową, ale świadomą. Delikatną, ale nie do zatrzymania. Gisele nie tylko nosi ubrania – ona opowiada historię. Jej spojrzenie, gesty, obecność – wszystko to przenosi nas do świata włoskiej marki Elisabetty Franchi, gdzie piękno ma głębię, a elegancja rodzi się z wnętrza.

Miami dodaje kampanii energii i koloru, tworząc idealne tło dla kolekcji FW25. To wizja kobiety odważnej, wyrafinowanej, wiernej sobie. Sylwetki są kobiece, linie płynne, detale – dopracowane jak zawsze. To 100% DNA marki.

Elisabetta Franchi to włoski dom mody założony pod koniec lat 90. w Bolonii przez swoją wizjonerską twórczynię – projektantkę i przedsiębiorczynię, która od początku nadała mu charakter pełen kobiecości, wyrafinowania i pożądania. Marka ucieleśnia siłę, niezależność i elegancję współczesnej kobiety, czerpiąc inspirację z osobowości i intuicji swojej założycielki.

W kolekcjach ready-to-wear, akcesoriach i obuwiu spotykają się włoskie rzemiosło i kreatywność, tworząc styl, który zdobywa serca kobiet na całym świecie.

Z siedzibą główną w Bolonii i showroomem w Mediolanie Elisabetta Franchi prezentuje swoje sezonowe kolekcje na wybiegach Milan Fashion Week. Dziś marka obecna jest w 78 krajach, z siecią 93 butików flagowych oraz starannie wyselekcjonowanych multibrandowych partnerów na całym świecie.

Dla Elisabetty moda to język kobiecości. Ta kampania przypomina o czymś ważnym: kiedy kobieta odkrywa siebie, kocha siebie i jest sobą – świeci najjaśniej. I nie da się jej zatrzymać.

– Wierzę, że prawdziwe piękno to dzika siła rodząca się z miłości i odwagi. Moje projekty mają wywoływać emocje, zostawiać ślad. Gisele to uosobienie tej idei – jest magnetyczna, autentyczna, nie do podrobienia – mówi Elisabetta Franchi.

Look z kolekcji marki Elisabetta Franchi na jesień–zimę 2025/26 (Fot. materiały prasowe Elisabetta Franchi) Look z kolekcji marki Elisabetta Franchi na jesień–zimę 2025/26 (Fot. materiały prasowe Elisabetta Franchi)

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE