Zainspirowany ciepłem, światłem i tradycją – TOUS przedstawia „Soul of Amber”, pierwszą kolekcję biżuterii z polskim akcentem. To wyjątkowa interpretacja bursztynu, symbolu natury i dziedzictwa, który w rękach hiszpańskiej marki zyskał nowoczesne oblicze.
TOUS to marka z ponad stuletnim dziedzictwem kreatywności, pasji i rodzinnych wartości. Obecna w ponad 40 krajach, z ponad 600 butikami na świecie, redefiniuje pojęcie luksusu, łącząc rzemiosło z codzienną emocją. Od momentu, gdy Rosa Oriol i Salvador Tous nadali biżuterii nowy, bliski ludziom wymiar, marka stała się symbolem odważnego stylu życia i autentycznego wyrażania siebie.
„Soul of Amber” to opowieść o bursztynie – kamieniu, który od wieków fascynuje blaskiem i głębią. TOUS przekształcił jego energię w biżuterię pełną emocji i znaczeń. Każdy element kolekcji – od nausznicy, przez kolczyki i bransoletkę, po zawieszki – stanowi manifest autentyczności i wewnętrznego światła. Wykonane z bursztynu i srebra vermeil projekty łączą w sobie rzemieślniczą precyzję z artystyczną wrażliwością.
(Fot. Materiały partnera)
Bursztyn, nazywany „Bałtyckim Złotem”, od wieków towarzyszy polskiej kulturze. Dla TOUS stał się inspiracją do stworzenia kolekcji będącej hołdem dla kraju, który zajmuje wyjątkowe miejsce w historii marki. „Polska zajmuje szczególne miejsce w sercu naszej marki – to jeden z kluczowych rynków TOUS na świecie. Właśnie dlatego Soul of Amber ma dla nas wyjątkowe znaczenie. To kolekcja stworzona z myślą o Polsce i inspirowana jej bogatą tradycją biżuterii z bursztynem.” – podkreśla Magdalena Siegal, Marketing and Communication Manager TOUS.
Jednym z kluczowych motywów kolekcji jest Bold Bear – ikoniczny symbol TOUS, który w tym roku obchodzi 40-lecie. W „Soul of Amber” miś pojawia się w świeżej, zmysłowej interpretacji, stając się mostem między tradycją a nowoczesnością. To biżuteria, która nie tylko zdobi, ale także opowiada historię – o świetle, energii i emocjach zaklętych w kamieniu.
(Fot. Materiały partnera)
Kolekcja Soul of Amber będzie dostępna od 16 października we wszystkich 60 salonach TOUS w Polsce oraz online na tous.com.