1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia
  4. >
  5. Biżuteria to współczesny talizman. Rozmowa z twórczynią marki Lilou

Biżuteria to współczesny talizman. Rozmowa z twórczynią marki Lilou

Magdalena Mousson-Lestang w 2007 zaczęła realizować swoje marzenie o stworzeniu marki w segmencie biżuteryjnym, opartej na personalizacji i zaangażowanej społecznie. Tak powstało Lilou. (Fot. materiały prasowe)
Magdalena Mousson-Lestang w 2007 zaczęła realizować swoje marzenie o stworzeniu marki w segmencie biżuteryjnym, opartej na personalizacji i zaangażowanej społecznie. Tak powstało Lilou. (Fot. materiały prasowe)
Zobacz galerię 4 Zdjęcia
Dziś jest nie tylko ozdobą, ale formą wyrażania miłości czy przyjaźni. Zapisem tego, co ważne w naszym życiu – mówi o biżuterii Magdalena Mousson-Lestang, twórczyni marki Lilou. 

Jaką rolę dziś odgrywa biżuteria w życiu kobiety? Kiedyś była wyznacznikiem statusu, inwestycją i przyciągającym uwagę dodatkiem. Musiała prezentować się więc okazale. Jak jest teraz? Już 100 tysięcy lat temu człowiek wykonywał biżuterię z muszelek, kości czy kamieni. Pełniła ona funkcję zarówno ozdoby, jak i talizmanu, który przynosi szczęście i chroni przed złem, nawet po śmierci. Dawniej biżuteria była w dużej mierze symbolem władzy i statusu społecznego. Nadal jest ważnym składnikiem stylu, ale według mnie coraz bardziej szukamy w niej symboliki i unikatowości. Kiedyś pierścionek towarzyszył wyznawaniu uczuć i to właśnie między innymi zainspirowało mnie do stworzenia własnej marki. Dzięki personalizacji i grawerunkom biżuteria Lilou może stać się symbolem uczuć lub pamiątką wydarzenia, ważnej chwili. Niedawno poznana przypadkiem w kawiarni dziewczyna wyznała mi, że odkąd dostała bransoletkę Lilou z wygrawerowanymi życzeniami szczęścia, zła passa w jej życiu minęła – teraz nie rozstaje się z nią. Bransoletka stała się dla niej talizmanem, czymś w rodzaju patrona szczęścia.

To prawda z tym nierozstawaniem się! Ja zazwyczaj noszę bransoletkę z imieniem córki i męża, a resztę biżuterii dobieram w zależności od okazji. Tworząc markę, chciałam, aby moja biżuteria dawała ludziom możliwość gromadzenia chwil i wspomnień, zapisu imion bliskich czy ważnych dat. Lilou opiera się w dużej mierze na wyrażaniu emocji, czyli czymś, co jest ponadczasowe i uniwersalne. Moje projekty powstają z pasją i z zaangażowaniem – tworzę tylko modele, które sama chętnie noszę. To wzory, które posiadają wartość emocjonalną, ale również takie, które mają być uzupełnieniem stylizacji na różne okazje. Nie wprowadzam nowych produktów pod dyktando sezonów, kieruję się sercem i intuicją, ale też staram się odpowiadać na oczekiwania klientów.

Kolczyki modułowe z żywicy z lilią (189 zł) Kolczyki modułowe z żywicy z lilią (189 zł)

Historia Lilou zaczęła się od sznurkowej bransoletki, którą może nosić każdy. To nadal wasz flagowy produkt? Lilou to obecnie kolekcje kolczyków, naszyjników, bransoletek czy też pierścionków wykonanych z różnych kruszców. To również cała gama akcesoriów i perfumy. Niektóre modele powstają specjalnie z myślą o klientkach z konkretnego kraju, ponieważ obserwuję różne upodobania na różnych szerokościach geograficznych – na przykład Amerykanki uwielbiają bardzo dużą biżuterię. Z myślą o nich powstała wersja XL kolczyków w kształcie księżyca i półksiężyca – modele z tej kolekcji noszą między innymi wokalistki Alicia Keys oraz Christina Aguilera. Ale ważne są też dla mnie spotkania z ludźmi. Pamiętam reakcję Evy Longorii, która przy powitaniu spojrzała na moją rękę, a jej pierwsze słowa brzmiały „Jaką masz piękną bransoletkę!”. Chodziło o model bransolety mankietowej Caroline. Egzemplarz aktorki został spersonalizowany jej imieniem i hasłem „Sky is the limit’’. Ten wzór szybko stał się hitem także w Polsce. Jednak przyznaję, że wspomniane zawieszki na sznureczkach to niezmiennie lubiane przez klientki zestawienie – są bezpretensjonalne, a najistotniejsza jest w nich właśnie personalizacja, czyli grawerunek na zawieszce. Sama stale noszę medalik na sznureczku z imionami moich trzech synów.

Trend na personalizację biżuterii utrzymuje się od ponad dekady. Dlaczego tak nam przypadł do gustu? Coraz więcej jest uniformizacji, Szukamy więc czegoś, co pozwoli nam się wyróżnić. Personalizacja jest ponadczasowa i nigdy nie wyjdzie z mody, ponieważ daje poczucie posiadania czegoś niepowtarzalnego i osobistego. Lilou ma tę fajną cechę, że łączy pokolenia. Cieszy mnie, gdy na nadgarstku dziewczynki, jej mamy i babci widzę taki sam model biżuterii z grawerunkiem, który dedykują sobie nawzajem.

Personalizowana bransoletka na sznurku (120 zł) Personalizowana bransoletka na sznurku (120 zł)

To ciekawe, że wybierają to samo. Moja babcia kolekcjonowała złoto jedynie na tzw. czarną godzinę. Z jakich powodów kupujemy dziś biżuterię? Przede wszystkim dla przyjemności i ozdoby, ale coraz częściej kupujemy ją też z pobudek emocjonalnych jako symbol, pamiątkę lub prezent na wszelakie okazje. Dla klientów Lilou ważne jest to, że kupując niektóre modele mojej biżuterii, robią równocześnie dobry uczynek. Od początku chciałam, aby marka była społecznie zaangażowana. Dlatego konkretne wzory powstały z myślą o wsparciu różnych szczytnych celów. Dochód z ich sprzedaży wspiera np. Fundację DKMS oraz Stowarzyszenie Piękne Anioły.

Personalizowana bransoletka Caroline (249 zł) Personalizowana bransoletka Caroline (249 zł)

Zdradzisz, co planujesz w najbliższym czasie? Powoli zbliża się koniec tego dziwnego roku. Pandemia zaburzyła porządek świata w sposób, którego nikt się nie spodziewał. Jednym z jej skutków jest na pewno wzmocnienie rynku e-commerce. Dlatego w najbliższym czasie zamierzam koncentrować się na jego rozwoju nie tylko w Polsce, ale też w Stanach Zjednoczonych, w Niemczech i we Francji, czyli tam, gdzie stale przybywa fanów i klientów Lilou. Wiele lat temu moim marzeniem był butik w Paryżu na Boulevard Saint-Germain – ten plan udało mi się zrealizować, podobnie jak kilka innych, które mogły wydawać się nieosiągalne. Dlatego uważam, że warto marzyć odważnie.

Magdalena Mousson-Lestang urodziła się w Warszawie, ale część dzieciństwa spędziła za granicą. Ukończyła studia filologiczne oraz dziennikarstwo. W 2007 zaczęła realizować swoje marzenie o stworzeniu marki w segmencie biżuteryjnym, opartej na personalizacji i zaangażowanej społecznie. Tak powstało Lilou.

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze
  1. Moda i uroda

Biżuteria na Walentynki - najpiękniejsze kolekcje znanych marek

Ręcznie wykańczana biżuteria Pandora Rose może stać się pamiątką wspólnych, niezapomnianych chwil. (Fot. materiały prasowe)
Ręcznie wykańczana biżuteria Pandora Rose może stać się pamiątką wspólnych, niezapomnianych chwil. (Fot. materiały prasowe)
Zobacz galerię 9 Zdjęć
Walentynki to doskonała okazja, aby sprawić swojej partnerce, przyjaciółce lub innej bliskiej osobie miłą niespodziankę. Świetnym pomysłem będzie biżuteria, dzięki której wyrazimy nasze uczucia i upamiętnimy wspólnie spędzone chwile. Podpowiadamy, na które walentynkowe kolekcje warto zwrócić uwagę. 

Pandora

Ręcznie wykańczana biżuteria Pandora może stać się pamiątką wspólnych, niezapomnianych chwil. Projektanci marki połączyli nowoczesny design z zaawansowanymi technikami produkcji i tak powstał wyjątkowy charms w kształcie róży oraz nowe zapięcie bransoletki w kształcie litery T z sercem. Elementy te stworzono z niezwykłą pasją, jubilerską precyzją i poszanowaniem otaczającej nas natury (aż 71% wykorzystanego srebra pochodzi z recyklingu).

Ręcznie wykańczana biżuteria Pandora. (Fot. materiały prasowe) Ręcznie wykańczana biżuteria Pandora. (Fot. materiały prasowe)

W.Kruk

Zaręczynowy Pierścionek Doskonały od W.Kruk łączy tradycję z nowoczesnością, a także jubilerską perfekcję z najbardziej wymownym symbolem miłości. Ponadto symbolizuje uczucie, które trwa na zawsze. Pierścionek zdobi przepiękny brylant New Diamond w szlifie o kształcie serca, osadzony w trzyramiennej szlachetnej koronie złota. Ten szczególny rodzaj szlifu, z uwagi na swój kształt, wymaga szczególnej precyzji i jest niezwykle cenny - zupełnie jak miłość, którą symbolizuje.

Pierścionek Doskonały od W.Kruk. (Fot. materiały prasowe) Pierścionek Doskonały od W.Kruk. (Fot. materiały prasowe)

Jubiler Schubert

Przepiękną biżuterię na Walentynki znajdziecie również w ofercie Jubiler Schubert. W szczególności polecamy modny naszyjnik ze srebra pokryty złotem, delikatną bransoletkę z 14-karatowego złota z sercami oraz gustowne i eleganckie kolczyki punktowe w formie serc (również wykonane z 14-karatowego złota). Serce symbolizuje miłość w każdej postaci, dlatego biżuteria z tym motywem to doskonały sposób na okazanie uczuć bliskiej osobie.

Z okazji Walentynek Jubiler Schubert oferuje przepiękną biżuterię z motywem serca. (Fot. materiały prasowe) Z okazji Walentynek Jubiler Schubert oferuje przepiękną biżuterię z motywem serca. (Fot. materiały prasowe)

YES

Miłosne amulety z kolekcji Sweet Love to biżuteria dla tych, którzy są otwarci na uczucia. W roli głównej ponadczasowy symbol serca we współczesnej odsłonie. Dwie połówki różowych serc są na pozór inne, a jednak tworzą spójną i zachwycająca blaskiem całość. Smukłe złote serca zaskakują z kolei niebanalnym wzornictwem. W tych kolczykach, bransoletkach i naszyjnikach zamknięty został czar niewinnej miłości. To biżuteria, która zmieni ulotne chwile w ponadczasową pamiątkę.

Biżuteria z kolekcji Sweet Love marki YES. (Fot. materiały prasowe) Biżuteria z kolekcji Sweet Love marki YES. (Fot. materiały prasowe)

Swatch

Swatch sprzeciwia się sentymentalnej atmosferze. Modele z nowej kolekcji traktują bowiem miłość z przymrużeniem oka i nutą sarkazmu. P(e/a)nse-moi przykuwa wzrok czerwonym paskiem zdobionym sercami. Hate 2 Love ma dwa oblicza – za dnia mówi „I hate to love you”, lecz gdy zapada noc, jego tarczę rozświetla miłosne wyznanie „I love you”. Z kolei zegarki New Gent Beating Love i Gent Beating Pink w stylu retro emanują pozytywną energią. Który model wybierzesz dla swojej drugiej połówki?

Zegarki z walentynkowej kolekcji marki Swatch. (Fot. materiały prasowe) Zegarki z walentynkowej kolekcji marki Swatch. (Fot. materiały prasowe)

Lilou

Kolczyki Lune od Lilou to prawdziwy hit wśród światowych gwiazd oraz influencerów. W okładkowej sesji Marie Claire Hong Kong wystąpiła w nich popularna amerykańska piosenkarka Ava Max. Wcześniej pojawiła się w nich również Christina Aguilera oraz aktorka Annie Starke, która w sesji do Grumpy Magazine zaprezentowała też spektakularny pierścionek Luck z perłami. Jeśli chcesz wyrazić swoje uczucia za pomocą modnego prezentu, biżuteria od Lilou będzie świetnym wyborem.

Ava Max w kolczykach Luna od Lilou. (Fot. materiały prasowe) Ava Max w kolczykach Luna od Lilou. (Fot. materiały prasowe)

  1. Materiał partnera

Jak powiedzieć „kocham Cię” bez słów - biżuteria z przesłaniem od W.KRUK

Biżuteria to jeden z najintymniejszych symboli miłości. (Fot. materiały partnera)
Biżuteria to jeden z najintymniejszych symboli miłości. (Fot. materiały partnera)
Zobacz galerię 14 Zdjęć
Biżuteria to prezent doskonały. Szczególnie na walentynki, bo jest jednym z najbardziej intymnych symboli miłości, które można podarować ukochanej osobie. Oto nasze propozycje na walentynkowy prezent od marki W.KRUK. 

Biżuteria z motywem serca

Serce to jeden z najpiękniejszych i jednocześnie najbardziej dosłownych symboli miłości. A w dosłowności nie ma zupełnie nic przereklamowanego, zwłaszcza w walentynki. Serce jest uniwersalne i ponadczasowe - w formie biżuterii prezentuje się nadzwyczaj pięknie. Podwójny naszyjnik z dwoma delikatnymi sercami od W.KRUK zachwyci każdą minimalistkę. Jest niezwykle subtelny, a dzięki zawieszce wypełnionej blaskiem różowych drobinek, unikatowy i bardzo romantyczny. Z kolei złote kolczyki na ażurowym łańcuszku, z cyrkoniami w oprawie chaton, to subtelna klasyka w nowoczesnym wydaniu. Delikatny różowy kamień dodaje im blasku i niesie ze sobą przesłanie pełne miłości i piękna. Natomiast złota bransoletka to synonim francuskiego piękna ukrytego w prostej, ponadczasowej formie.

 

Naszyjnik różowe złoto z motywem serca W.KRUK, cena: 549 zł. Naszyjnik różowe złoto z motywem serca W.KRUK, cena: 549 zł.

Kolczyki złote serca z cyrkoniami W.KRUK, cena: 429 zł. Kolczyki złote serca z cyrkoniami W.KRUK, cena: 429 zł.

Bransoletka złota serce z cyrkonią W.KRUK, cena: 399 zł. Bransoletka złota serce z cyrkonią W.KRUK, cena: 399 zł.

Sekretniki

Coś w klimacie retro, z niezwykłym przesłaniem. Sekretniki to biżuteria nieco zapomniana, jednak tylko one potrafią w jedną chwilę przywołać w obdarowanej osobie najlepsze wspomnienia. W asortymencie marki W.KRUK znajdują się sekretniki zarówno dla miłośniczek złota, jak i srebra. Ten w kształcie serca to srebrny, klasyczny model. W zamykanym puzderku można ukryć zdjęcie bliskiej osoby lub schować liścik z wyznaniem, nosząc go blisko serca. Z kolei sekretnik w kształcie muszli, nieco bardziej oryginalny, został wykonany z pozłacanego srebra. Sekretnik może stać się osobistym talizmanem, piękną pamiątką i niebanalnym dodatkiem. Zawieszony na łańcuszku będzie też świetnie wyglądał z innymi naszyjnikami, noszonymi kaskadowo.

Srebrny sekretnik W.KRUK, cena: 209 zł. Srebrny sekretnik W.KRUK, cena: 209 zł.

Pozłacany srebrny sekretnik W.KRUK, cena: 279 zł. Pozłacany srebrny sekretnik W.KRUK, cena: 279 zł.

Biżuteria z motywem nieskończoności

Nieskończona - o takiej miłości marzy każdy z nas. Symbol nieskończoności w biżuterii pojawia się często, W.KRUK postanowił go natomiast pokazać w nieco inny sposób. W naszyjniku klasyczną odwróconą ósemkę zastąpiły piękne, przeplatające się wzajemnie obręcze. Naszyjnik wykonano ze złota, które jest uznawane za najcenniejszy metal szlachetny i utożsamiane z elegancją, szlachetnością i duchowością. Koło z kolei uważane jest za kształt idealny - symetryczny w każdej jego osi, przybierający wiele znaczeń symbol nieskończoności, wieczności, harmonii. Połączone ze sobą obręcze zdobiące ten złoty naszyjnik można interpretować jako symbol dwóch nierozerwalnie połączonych dusz. Symbolizuje życiowych partnerów dzielących najważniejsze uczucie towarzyszące człowiekowi - miłość. To perfekcyjny naszyjnik dla kobiet pewnych siebie, ceniących elegancję i prostotę. W komplecie z bransoletką zrobi jeszcze większe wrażenie.

Naszyjnik złoty obręcze W.KRUK, cena: 699 zł. Naszyjnik złoty obręcze W.KRUK, cena: 699 zł.

Bransoletka złote obręcze W.KRUK, cena: 549 zł. Bransoletka złote obręcze W.KRUK, cena: 549 zł.

Biżuteria z kamieniami miłości

Mniej dosłowne, ale nadzwyczaj piękne i unikatowe. Biżuteria z kamieniami doda blasku każdej kobiecie i sprawi, że poczuje się wyjątkowa. Kwarc różowy to kamień miłości, który emituje silną wibrację bezwarunkowego uczucia, radości, ciepła. W pierścionku z różowego złota doda elegancji i wytworności każdej kobiecie. Symetryczny szlif owalny w wyjątkowy sposób ukazuje cudowną głębie jego koloru. Z kolei szmaragd to kamień wyjątkowy ze względu na wyrazistą barwę i symbolikę. Nazywa się go klejnotem miłości i piękna oraz kojarzy z regeneracją, wewnętrzną harmonią oraz spełnieniem emocjonalnym. W złotych kolczykach, w towarzystwie diamentów, prezentuje się niepowtarzalnie. Kolczyki ze szmaragdem trafią w gust każdej kobiety ceniącej klasyczną elegancję oraz ponadczasowe wzornictwo. W kolekcji dostępny jest pierścionek do kompletu.

Pierścionek z różowego złota z kwarcem W.KRUK, cena: 799 zł. Pierścionek z różowego złota z kwarcem W.KRUK, cena: 799 zł.

Kolczyki złote ze szmaragdami i diamentami W.KRUK, cena: 3790 zł. Kolczyki złote ze szmaragdami i diamentami W.KRUK, cena: 3790 zł.

Pierścionek złoty ze szmaragdami i diamentami W.KRUK, cena: 1590 zł. Pierścionek złoty ze szmaragdami i diamentami W.KRUK, cena: 1590 zł.

Diament - kamień doskonały. Z białym złotem tworzy ponadczasowy duet, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Można śmiało stwierdzić, że o pierścionku z diamentem marzy każda kobieta. Ten od marki W.KRUK będzie wyborem idealnym, bo to synonim prostoty, elegancji i klasy. Świetny do codziennego noszenia, bo pasuje do każdej stylizacji i jednocześnie sprawia, że kobieta poczuje się wyjątkowo nie tylko od święta. Naszyjnik wykonany z dwóch rodzajów szlachetnego kruszcu – żółtego oraz białego złota - to z kolei propozycja na specjalne okazje. Klasyczny splot łańcuszka nadaje mu lekkości, a diamenty wnoszą niepowtarzalny, delikatny błysk.

Pierścionek białe złoto z diamentem W.KRUK, cena: 8290 zł. Pierścionek białe złoto z diamentem W.KRUK, cena: 8290 zł.

Naszyjnik złoty bicolor z diamentami W.KRUK, cena: 1090 zł. Naszyjnik złoty bicolor z diamentami W.KRUK, cena: 1090 zł.

Różowy ametyst kojarzy się z miłością, a biżuteria z nim jest romantyczna i niepowtarzalna. Delikatny pierścionek z różowego złota zdobiony ametystem to perfekcyjny wybór na walentynkowy prezent. Misterny szlif bagietkowy podkreśla cudowną pastelową barwę kamienia, a detale nadadzą charakter każdej stylizacji, uwodząc kunsztem i precyzją wykonania.

Pierścionek różowe złoto z ametystem W.KRUK, cena: 799 zł. Pierścionek różowe złoto z ametystem W.KRUK, cena: 799 zł.

  1. Moda i uroda

Odkryj na nowo Blask Świąt i zachowaj go na zawsze

W tym roku W.KRUK celebruje kobiecość, mówi o jej indywidualnym blasku i tworzy biżuterię, która ten blask podkreśla. (Fot. materiały partnera)
W tym roku W.KRUK celebruje kobiecość, mówi o jej indywidualnym blasku i tworzy biżuterię, która ten blask podkreśla. (Fot. materiały partnera)
Zobacz galerię 11 Zdjęć
W świecie, który codziennie pokazuje nam, że jedyną stałą jest zmiana, łatwo się pogubić i zaplątać w natłoku codziennych spraw. Szczególnie wtedy, gdy nasz uporządkowany świat wywraca się do góry nogami, priorytety zostają zdefiniowane na nowo, warto przystanąć, pozwolić sobie na chwilę zadumy i refleksji. Pochylmy się nad tym co trwałe i niezmienne od lat. Wartości, tradycje - przekazywane z pokolenia na pokolenie, tak ważne w pełnym wzruszeń okresie Świąt Bożego Narodzenia.

Bieżący rok jest dla nasz wszystkich wyzwaniem, wystawił nas na liczne próby, przyniósł zamartwienia i troski. Wielu z nasz wciąż niepewnie patrzy w przyszłość, zastanawiając się jak będą wyglądały tegoroczne święta. Nawet jeśli nie będziemy mogli spędzić ich w tym samym co dotychczas gronie, pamiętajmy o naszych bliskich. Celebrujmy ten czas, pozwólmy sobie odpocząć od złych myśli, podarujmy odrobinę radości najbliższym. Na pewno wielu z nas zastanawia się co podarować ukochanym w tym szczególnym okresie.

Podpowiadamy więc, by zwrócić uwagę na prezenty, które będą trwałe, klasyczne, zostaną z nami na wiele lat, stanowiąc piękną świąteczną pamiątkę. Postawmy na jakość, oryginalne wzornictwo, kunszt i precyzję. Doceńmy te wartości, porzucając nietrwałe, jednosezonowe propozycje. Niech tegoroczne upominki zaczarują ulotne chwile, sentymentalnie przenosząc obdarowanych w świat wspomnień.

Warto zdecydować się na produkty polskich, sprawdzonych marek. Idealne propozycje, oferuje najstarsza marka jubilerska w Polsce - W.KRUK, która w tym roku świętuje jubileusz 180-lecia istnienia. W tym ważnym roku, W.KRUK celebruje kobiecość, mówi o jej indywidualnym blasku i tworzy biżuterię, która ten blask podkreśla.

Z pewnością każda z nas-kobiet - ucieszy się na widok pięknie zapakowanego podarunku od W.KRUK, skrywającego wyjątkowy prezent od serca. Specjalnie dla czytelniczek portalu Zwierciadło.pl, W.KRUK przygotowało kilka propozycji prezentów. Mamy pewność, że każdy z nich jest wyjątkowy i zostanie z Wami na zawsze. Dodatkowo, czeka na Was świąteczna niespodzianka! Przy zakupie biżuterii za powyżej 500 zł, otrzymacie piękną różową szkatułkę o wartości 149 zł, za 1 zł.*

Szkatułka W.KRUK: 149 zł. Srebrne kolczyki z cyrkoniami z kolekcji Blask od W.KRUK: 799zł. Szkatułka W.KRUK: 149 zł. Srebrne kolczyki z cyrkoniami z kolekcji Blask od W.KRUK: 799zł.

Biżuteria z przesłaniem

Celebruj swoją wolność bez końca, bez ograniczeń, na niezliczoną ilość sposobów, tak jak ambasadorka i współautorka  kolekcji Freedom UNLIMITED - Martyna Wojciechowska. W najnowszej odsłonie kolekcji Freedom, tytułowe UNLIMITED podkreśla niezliczoną liczbę możliwych kompozycji biżuterii, jak również mnogość sposobów interpretacji i realizowania własnej idei wolności oraz celebrowania blasku, który z niej płynie.

Kolczyki z kolekcji W.KRUK Freedom UNLIMITED (srebro): 499zł. Kolczyki z kolekcji W.KRUK Freedom UNLIMITED (srebro): 499zł.

Bransoleta z kolekcji W.KRUK Freedom UNLIMITED (srebro oksydowane): 229 zł. Beadsy: 129-179 zł/szt. Bransoleta z kolekcji W.KRUK Freedom UNLIMITED (srebro oksydowane): 229 zł. Beadsy: 129-179 zł/szt.

Bransoleta z kolekcji W.KRUK Freedom UNLIMITED (srebro, stal): 349zł. Bransoleta z kolekcji W.KRUK Freedom UNLIMITED (srebro, stal): 349zł.

Biżuteria ze złota

Doda Blasku każdej kobiecie, zarówno w delikatnych, bezkamieniowych formach, jak i ozdobiona drogocennymi diamentami. Biżuteria wykonana z tego szlachetnego kruszca będzie zawsze idealnym podarunkiem, nie tylko gwiazdkowym, a obdarowana osoba z pewnością poczuje się wyjątkowa.

Bransoletka W.KRUK (żółte złoto, białe topazy): 4990zł. Bransoletka W.KRUK (żółte złoto, białe topazy): 4990zł.

Bransoletka W.KRUK (żółte złoto, białe topazy): 899zł. Bransoletka W.KRUK (żółte złoto, białe topazy): 899zł.

Pierścionek W.KRUK (żółte złoto, agat): 799zł. Pierścionek W.KRUK (żółte złoto, agat): 799zł.

Kolczyki W.KRUK (żółte złoto, cyrkonia): 899zł. Kolczyki W.KRUK (żółte złoto, cyrkonia): 899zł.

Sekretniki

Jeśli w jedną sekundę zechcesz przywołać moc wspomnień w obdarowanej przez Ciebie osobie, nie znajdziesz lepszego prezentu niż sekretnik. W zamykanym wisiorku można ukryć zdjęcie bliskiej osoby lub schować liścik z wyznaniem. Sekretnik to osobisty talizman, który nosisz zawsze przy sobie, blisko serca.

Sekretnik W.KRUK (żółte złoto, rubin): 979zł. Sekretnik W.KRUK (żółte złoto, rubin): 979zł.

Sekretnik W.KRUK (srebro, cyrkonia): 219zł. Sekretnik W.KRUK (srebro, cyrkonia): 219zł.

  1. Moda i uroda

Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach finalistów Projektu Packshot by Answear

Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach: Mariusz Tokajuk (fot. materiał partnera)
Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach: Mariusz Tokajuk (fot. materiał partnera)
Zobacz galerię 4 Zdjęcia
Marka Swarovski kojarzy się klientom przede wszystkim z błyskiem, luksusem i wyjątkową biżuterią. W 2020 roku to właśnie kolczyki, naszyjniki i bransoletki tej marki stały się tematem przewodnim konkursu Project Packshot, organizowanego przez sklep internetowy Answear. Tegoroczna, trzecia już edycja, przyciągnęła ponad 600 wspaniałych zgłoszeń utalentowanych artystów z siedmiu krajów.

Project Packshot, czyli szansa dla młodych i utalentowanych artystów

Konkurs Answear - Project Packshot to świetna inicjatywa, umożliwiająca rozwój młodych stylistów i fotografów. Konkurs ten organizowany jest przez markę Answear od 2015 roku, jednak to właśnie tegoroczna, trzecia edycja, umożliwiła udział utalentowanym osobom aż z siedmiu krajów, a więc nie tylko z Polski, ale także ze Słowacji, Czech, Węgier, Ukrainy, Bułgarii i Rumunii. Motywem przewodnim trzeciej edycji Project Packshot była biżuteria marki Swarovski. Firma ta w 2020 roku świętuje swoje 125-lecie istnienia na rynku. Warto zaznaczyć, że marka Swarovski została założona w 1895 roku przez Daniela Swarovsky'ego - czeskiego szlifierza. To właśnie on opatentował wyjątkowo szybką i skuteczną metodę obróbki kryształów. Po dwóch dekadach, w latach dwudziestych XX wieku, kryształy Swarovski zaczęła wykorzystywać Coco Chanel, co przyniosło marce międzynarodową sławę.

Linda Parys Linda Parys

 

Obecnie kryształy Swarovski wykorzystują takie domy mody jak Armani, Yves Saint Laurent, Prada i Versace. Kryształy marki oczywiście można kupić także na stronie internetowej marki Answear, która zdecydowała się na współpracę ze Swarovski w ramach trzeciej edycji Project Packshot. Konkurs ten opiera się na stworzeniu unikatowych i wyjątkowych zdjęć danego przedmiotu, w tym wypadku biżuterii, przez młodych twórców. Z ponad 600 nadesłanych zgłoszeń, jury konkursowe wybrało 10 finalistów, którzy mieli stworzyć reaktywne kompozycje z użyciem kolczyków, bransoletki, naszyjnika marki Swarovski w taki sposób, aby pokazać produkty, zachęcić klientów do kupna, ale także stworzyć niesamowita atmosferę ujęć i pokazać swoje umiejętności.

Daria Folcik Daria Folcik

Niesamowite ujęcia kryształów Swarovski - prace konkursowe na wagę złota

Wojciech Tomaszewski , dyrektor marketingu i e-commerce answear.com, powiedział, że: „Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom". W tym kontekście Project Packshot to szansa dla fotografów i stylistów, którzy chcą pokazać swój talent, rozwijać się i osiągać swoje cele. W tegorocznej edycji pierwsze miejsce zajął Mariusz Tokajuk, którego największym zamiłowaniem w fotografii są kontrasty, praca ze światłem oraz niesamowite i wymagające zadania specjalne.

Mariusz Tokajuk Mariusz Tokajuk

 

Ujęcia kryształów Swarovski w tym wypadku wyglądają magicznie i odwołują się do motywów zwierzęcych oraz morskich. Wyróżniona zostały prace Lindy Parys, a autorka w ten sposób mówiła o swoich zdjęciach: „125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu”. Ujęcia Lindy Parys przedstawiają więc biżuterię jako przystawkę, danie główne, deser, a obok kolczyków, bransoletki i naszyjnika można zobaczyć na zdjęciach talerze i sztućce. Wyróżniona zostały także prace Darii Folcik, gdzie biżuteria damska gra główną rolę w towarzystwie tulipanów, listków i wyjątkowej gry światłocieniem.

Answear jest marką, która na przestrzeni ostatnich lat wypracowała swoje miejsce w branży mody i świecie e-commerce. Project Packshot nie jest jedynym konkursem, którego organizatorem jest marka Answear. Firma ma na swoim koncie sporo innych projektów, które były skierowane do młodych, utalentowanych i kreatywnych osób, a wśród przykładów takich konkursów można wymienić Bitwę Stylistów, #CatchTheMoment oraz Manifest Your Style. 

  1. Materiał partnera

Klejnoty w zasięgu ręki

Biżuterię Marco Bicego można kupić w trzydziestu pięciu krajach. Flagowy sklep mieści się w Wenecji. (Fot. materiały prasowe)
Biżuterię Marco Bicego można kupić w trzydziestu pięciu krajach. Flagowy sklep mieści się w Wenecji. (Fot. materiały prasowe)
Zobacz galerię 7 Zdjęć
Biżuteria często pojawia się w liście do Świętego Mikołaja. To idealny prezent dla mamy, siostry, przyjaciółki, a także dla siebie samej.

Biżuteria często pojawia się w liście do Świętego Mikołaja. To idealny prezent dla mamy, siostry, przyjaciółki, a także dla Ciebie.

Pierścionek, naszyjnik, bransoletka – biżuteryjne akcesoria ucieszą każdą kobietę. Lubimy podkreślać swój styl odpowiednio dobranymi dodatkami. Czasem wystarczy efektowny naszyjnik czy połyskujący na palcu pierścionek, aby zwykły strój przemienić w efektowną kreację.‪ Oferta biżuterii może przyprawić o zawrót głowy. Jednak wygląd powinien przede wszystkim iść w parze z jakością. Najlepsze jubilerskie marki to te z tradycjami. Jedną z nich jest włoska firma Marco Bicego, istniejąca na rynku od 1958 roku

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Włoski styl

Włoszki znane są z miłości do biżuterii. Potrafią pięknie podkreślić stylizację złotymi dodatkami na szyi, dłoni czy nadgarstku. To właśnie w weneckim regionie Północnych Włoch, w miejscowości Trissino, powstaje biżuteria Marco Bicego. Wykonuje się ją z 18-karatowego złota i ozdabia kamieniami szlachetnymi. Kamienie są starannie dobierane,  odpowiednio cięte i szlifowane, aby podkreślić ich naturalne światło. Wszystkie są obrabiane ręcznie przy użyciu tradycyjnej techniki grawerowania „bulino” polegającej na użyciu specjalnego, starożytnego narzędzia, który nadaje gotowemu produktowi charakterystyczną strukturę. Wyjątkowy wygląd biżuteria zawdzięcza też technice „colin”, która powoduje skręcenie złotej nici.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Jubilerzy i projektanci współpracujący z marką tworzą biżuterię, którą kochają kobiety ceniące subtelną elegancję. Wybierają ją najwybitniejsze kobiety na całym świecie, między innymi Kamala Harris, Oprah Winfrey, Melissa Gates czy Kylie Minogue

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Każda z kolekcji ma niepowtarzalny styl i charakter, dzięki użytym materiałom i kamieniom szlachetnym, które w połączeniu tworzą wielowarstwową grę kontrastów.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Biżuteria Marco Bicego doda blasku zarówno codziennym, jak i wieczorowym stylizacjom. Będzie idealnym dopełnieniem stroju na nieformalne spotkanie w gronie znajomych, ale też na wieczór w teatrze czy operze.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Flagowy sklep Marco Bicego mieści się w Wenecji, ale biżuterię sygnowaną logo marki można kupić w trzydziestu pięciu krajach, w tym także w Polsce - w LABIZU w Silesia City Center w Katowicach, w Galeria Sfera w Bielsku-Białej oraz w sklepie online labizu.pl.