1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia
  4. >
  5. Siła dojrzałego piękna w nowej kampanii Zary

Siła dojrzałego piękna w nowej kampanii Zary

Ángela Molina, ikona hiszpańskiego kina, została najstarszą modelką domu mody Zara. (Fot. Zara/materiały prasowe)
Ángela Molina, ikona hiszpańskiego kina, została najstarszą modelką domu mody Zara. (Fot. Zara/materiały prasowe)
Ángela Molina to ikona hiszpańskiego kina, znana z filmów Luisa Buñuela i Pedra Almodóvara. Przejdzie do historii również z innego powodu. Właśnie została najstarszą modelką w kampanii Zary.

Dojrzałe kobiety są coraz bardziej widoczne. Nie tylko na ulicach, w mediach społecznościowych, ale również na billboardach i w kampaniach reklamowych największych marek. To jest ich czas, wreszcie wyszły z cienia. Idą za przykładem kobiet, które nie wstydzą się wieku, nie kryją zmarszczek ani siwych włosów, z dumą prezentując dojrzałe piękno.

Ángela Molina w kampanii kolekcji „Thirteen Pieces” Zary (Fot. Zara/materiały prasowe) Ángela Molina w kampanii kolekcji „Thirteen Pieces” Zary (Fot. Zara/materiały prasowe)

Jedną z takich kobiet jest Ángela Molina, hiszpańska aktorka, która została twarzą kampanii najnowszej kapsułowej kolekcji Zary „Thirteen Pieces”. 67-letnia aktorka, która zagrała w blisko stu filmach mistrzów kina, a w 2021 roku otrzymała honorową nagrodę Goya de honor za całokształt twórczości, przyznawaną przez Hiszpańską Akademię Sztuki i Wiedzy Filmowej, uchodzi za jedną z najbardziej eleganckich kobiet w Hiszpanii. Od lat promuje naturalne piękno, odnosząc się sceptycznie do efektów zabiegów chirurgii plastycznej. W jednym z wywiadów dla „S Moda” wyraziła to bardzo wprost: – Chirurgia plastyczna? To nie jest piękno, nie jestem tym zainteresowana. Chciałaby Pani oglądać swoją babcię z rybią twarzą?

Ángela Molina w kampanii kolekcji „Thirteen Pieces” Zary (Fot. Zara/materiały prasowe) Ángela Molina w kampanii kolekcji „Thirteen Pieces” Zary (Fot. Zara/materiały prasowe)

Zara angażuje dojrzałą kobietę nie pierwszy raz – w 2021 roku w kampanii Timeless wystąpiła bowiem 58-letnia wówczas Marie Sophie Wilson. Tym samym marka stara się iść z duchem czasów, w których piękno nie ma wieku. Tym razem starsza o dekadę Ángela Molina stanęła przed obiektywem słynnego fotografa mody Mario Sorrentiego.

Czarnobiałe zdjęcia będące efektem tej współpracy zachwycają i skłaniają do refleksji na temat piękna dojrzałości. Emanują z nich: siła, prawda i pełna akceptacja upływu czasu.

Ángela Molina w kampanii kolekcji „Thirteen Pieces” Zary (Fot. Zara/materiały prasowe) Ángela Molina w kampanii kolekcji „Thirteen Pieces” Zary (Fot. Zara/materiały prasowe)

W kampanii kolekcji „Thirteen Pieces” obok Ángeli Moliny wystąpiła młoda norweska modelka Rianne Van Rompaey. Dzięki temu przesłanie, że ubrania z najnowszej kolekcji są dla kobiet w każdym wieku, staje się wyjątkowo czytelne.

Rianne Van Rompaey w kampanii kolekcji „Thirteen Pieces”  Zary (Fot. Zara/materiały prasowe) Rianne Van Rompaey w kampanii kolekcji „Thirteen Pieces” Zary (Fot. Zara/materiały prasowe)

W kolekcji „Thirteen Pieces” znajdziemy, jak sama nazwa wskazuje, trzynaście modeli ubrań i dodatków, takich jak kimona, sukienki, topy, spodnie i dwie pary skórzanych sandałów.

Źródła: „Vanity Fair Hiszpania” [dostęp: 11.08.2023]; smoda.el [dostęp: 11.08.2023]

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze