1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. Georgina Rodríguez twarzą najnowszej międzynarodowej kampanii Guess i Marciano by Guess na jesień 2023

Georgina Rodríguez twarzą najnowszej międzynarodowej kampanii Guess i Marciano by Guess na jesień 2023

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Marka Guess z dumą ogłasza, że twarzą najnowszej, międzynarodowej kampanii Guess i Marciano by Guess na jesień 2023 została hiszpańsko-argentyńska modelka, influencerka i gwiazda telewizyjna – Georgina Rodriguez.

Nową kampanię stworzył Paul Marciano, Chief Creative Officer Guess. Do współpracy zaproszono włoską fotografkę Nimę Benati, nominowaną do prestiżowej listy „Forbes 30 Under 30” w kategorii „Sztuka i Kultura”.

– Chcieliśmy uchwycić jeden dzień z życia Georginy i zaglądając za kulisy, podejrzeć życie supergwiazdy, w wyrafinowanym stylu glamour – mówi Paul Marciano. Kampania została zrealizowana w historycznym hotelu Santo Mauro w Madrycie, pochodzącym z XIX wieku. Wybór tej lokalizacji nawiązuje do luksusu i przepychu, które kojarzą się z Georginą. Na tle rajskich, prywatnych ogrodów i królewskich pokoi hotelowych Georgina olśniewa jako współczesna „It Girl” o gwiazdorskiej osobowości i złotym sercu.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Georgina doskonale ucieleśnia ideał silnej, zmysłowej i pewnej siebie kobiety GuessGuess i Marciano by Guess. Jej unikatowy styl najlepiej oddaje ducha najnowszej kolekcji, w której dominują nowe, luksusowe materiały i efektowne kroje. Kolekcja prezentuje szeroki wybór dodających pewności siebie garniturów, sukienek w kształcie klepsydry, a także dzianin i zestawów o błyszczących, aksamitnych fakturach i dopasowanych krojach.

– Zaproszenie do nowej kampanii Guess i Marciano by Guess to dla mnie prawdziwy zaszczyt – mówi Georgina Rodríguez. – Kocham tę markę i utożsamiam się z wartościami, które reprezentuje. Uwielbiam nosić ich kolekcje, ponieważ sprawiają, że czuję się pewna siebie i seksowna. Są wyjątkowo kobiece i ponadczasowe.

– Z ogromną radością witamy Georginę w naszej nowej kampanii Guess i Marciano by Guess. Georgina to silna i pewna siebie kobieta. Nasza kampania i jej lokalizacja doskonale korespondują nie tylko z jej naturalną urodą, ale również zmysłowością, temperamentem i wewnętrzną siłą, które perfekcyjnie oddają wizję i styl naszych marek – dodaje Paul Marciano.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Zdjęcia z kampanii pojawią się w nadchodzących wydaniach czołowych, międzynarodowych magazynów modowych i lifestyle'owych, w sklepach detalicznych Guess i Marciano by Guess, na stronie , platformach społecznościowych marek oraz na zewnętrznych nośnikach reklamy.

Współpraca reklamowa

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze