Markę Dyson z pewnością znacie i lubicie. Wiedzieliście jednak, że inspiracją dla nowej kolorystyki urządzeń Ceramic Pop stał się… odkurzacz? Przeczytajcie, jak do tego doszło.
Urządzenia do stylizacji włosów Ceramic Pop są powszechnie znane i uwielbiane przez setki tysięcy kobiet. Jeśli do nich należycie, na pewno ucieszy was fakt, że marka wprowadza ich nową kolorystykę. Mało tego, odważne zestawienie trzech kolorów – delikatnego różu, topazu i patyny – nawiązuje do… G-Force, pierwszego modelu odkurzacza Dyson, sprzedawanego w Japonii w latach 80.
(Fot. materiały partnera)
Wspomniany odkurzacz Dyson G-Force od początku wyróżniał się śmiałymi kolorami, co tylko podkreśla długą tradycję wyjątkowych palet barw marki. Osadzony był w asymetrycznej obudowie w kolorach różowym i liliowym, co pozwoliło wyróżnić jego każdy element. Wyglądał inaczej niż inne odkurzacze dostępne wtedy na rynku i doskonale prezentował się w domu.
W oparciu na tym dorobku w 2017 r. firma Dyson powołała specjalny zespół ds. kolorystyki, materiałów i wykończeń, który początkowo pracował przy projekcie samochodu elektrycznego, a obecnie pracuje nad urządzeniami ze wszystkich kategorii produktów. Kolorystyka, materiały i wykończenia są dobierane i projektowane tak, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z użytkowania technologii i produktów Dyson, których kolory marka wykorzystuje do podkreślania funkcjonalności urządzeń i wciąż wprowadza innowacje w zakresie materiałów.
(Fot. materiały partnera)
Zespół ds. kolorystyki, materiałów i wykończeń firmy Dyson nieustannie poszukuje palet barw, które pomogłyby udoskonalić technologię firmy. Urządzenia Dyson są innowacyjne i przełomowe, a nowa kolorystyka została zainspirowana wczesnym przykładem pionierskiego wykorzystania kolorów.
Tak jak przed laty wprowadzenie na rynek G-Force odbiło się szerokim echem, tak dziś kolorystyka Ceramic Pop śmiało łączy jasne barwy w nieoczywistych proporcjach, nadając nowe oblicze produktom Dyson do stylizacji włosów. W tej wersji wykończenie produktów jest stylizowane na ceramiczne – efekt ten udało się uzyskać dzięki precyzyjnemu nałożeniu satynowych powłok. Przyjemnie matowa w dotyku powierzchnia, która przywodzi na myśl nieszkliwioną ceramikę, powstała w wyniku serii eksperymentów.
Podobnie jak same urządzenia Dyson wykończenia i materiały marki przechodzą szereg dokładnych badań, takich jak testy odporności na ścieranie i zarysowania, aby zapewnić, że wytrzymają codzienne użytkowanie i spełnią wysokie oczekiwania użytkowników.
Zestawienie urządzeń
- Suszarka do włosów Dyson Supersonic: Szybka suszarka do włosów, napędzana przez niewielki, lecz potężny silnik cyfrowy Dyson V9, który pracuje nawet 6 razy szybciej niż silniki innych modeli suszarek. Funkcja inteligentnej kontroli ciepła mierzy temperaturę powietrza 40 razy na sekundę i reguluje ją, aby włosy zachowały blask. W zestawie jest 5 końcówek do stylizacji włosów, w tym końcówka do puszących się i niesfornych włosów.
- Multistyler Dyson Airwrap: Pionierska technologia stylizacji włosów przy użyciu powietrza, a nie nadmiernej temperatury. Suszy, kręci, modeluje i wygładza puszące się włosy z wykorzystaniem strumieni powietrza ze wzmocnionym efektem Coandy. 6 końcówek w zestawie. Zaprojektowany z myślą o różnych rodzajach włosów.
- Prostownico-lokówka Dyson Corrale: Tworzy różnorodne fryzury od loków i fal, po wygładzenie i prostowanie. Posiada elastyczne płytki, które starannie zbierają włosy, zapewniając mniejszą zależność od ciepła i o 50 proc. mniej uszkodzeń włosów. Bezprzewodowa wszechstronność, dzięki której możesz stylizować włosy bez ograniczeń – w domu, w podróży, na siłowni
Urządzenia Dyson w wersji Ceramic Pop są dostępne na oraz w perfumeriach Sephora.
Współpraca reklamowa