1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Najmodniejsze kolekcje, w których będziemy chodzić cały sezon

Najmodniejsze kolekcje, w których będziemy chodzić cały sezon

fot. materiały prasowe Kazar, Roe & Joe, Modivo
W nowy sezon wchodzimy pełne optymizmu i wiary. Spragnione nowych trendów witamy nowe, jesienne kolekcje patrząc, by fascynowały nas nie tylko ciekawym designem i oryginalnymi projektami, ale również zwracały się ku środowisku i planecie.

Kolejna odsłona kapsułowej kolekcji stworzonej we współpracy marki Kazar z Kasią Sokołowską to minimalistyczny charakter, komfort i przede wszystkim unikalny styl. W jesiennej odsłonie kolekcji znajdą się miękkie skóry w oryginalnej formie torebek zainspirowanych kształtem kwiatów oraz absolutnie bestsellerowe modele butów - klapki z kwadratowym przodem, białe sneakersy i spektakularne kozaki na szpilce. Większość projektów utrzymana jest w jesiennych barwach oliwki, ciemnego brązu i zgaszonej żółci. Jednogłośnym hitem najnowszej kolekcji Kazar są tzw. slouchy boots - wysokie z marszczonymi cholewami i oryginalnym wiązaniem.

fot. materiały prasowe Kazar
fot. materiały prasowe Kazar
fot. materiały prasowe Kazar

Nowa linia innowacyjnej i dodającej pewności siebie bielizny modelującej od marki Triumph to nasz must have tej jesieni. Kolekcja Shape Smart to najwyższej jakości bielizna, która dopasowuje się do indywidualnego kształtu każdej z nas. W ramach kolekcji znajdziemy m.in. inteligentny biustonosz bez fiszbin i figi, które zapewnią optymalne dopasowanie. Jedną z wyjątkowych cech biustonosza Shape Smart jest to, że posiada innowacyjne miseczki z pianki 4D i niewidoczne wsparcie modelujące oryginalnego biustonosza Fit Smart, pozwalając mu dopasowywać do wszystkich kształtów, bez względu na wahania masy ciała, które zauważamy w ciągu miesiąca. Kolekcja Shape Smart pozwoli nam podkreślić to, co najbardziej lubimy w naszym ciele, abyśmy czuły się wolne i pewne siebie bez względu na to, co postanowimy założyć.

fot. materiały prasowe Triumph

fot. materiały prasowe Triumph

Marka Roe & Joe w najnowszej kolekcji Plant Based po raz kolejny udowodniła, że moda może być świadoma, odpowiedzialna i zrównoważona. W wyjątkowej, limitowanej kolekcji na jesień Roe & Joe wykorzystuje dwie metody barwienia: tradycyjną - opartą na roślinnych metodach oraz nowoczesną - wykorzystując metodę barwienia post-produkcyjnymi odpadami owoców, warzyw i ziaren kawy. Ta ostatnia jest stworzona we współpracy z innowacyjną manufakturą tkanin, barwiąc w procesie 100% zero-waste. Znajdziemy tutaj głównie propozycje zwiewnych koszul i sukienek damskich oraz bluzek i spódniczek dziecięcych. Wprowadzenie kolekcji ubrań zaprojektowanych z tkanin farbowanych metodą zero-waste jest pierwszą tego typu innowacją na rynku polskim. Koniecznie sprawdźcie, bo każdy projekt i fason niesie ze sobą inną energię i charakter. Troska o planetę i umiłowanie do mody nigdy nie były tak blisko siebie!

fot. materiały prasowe Roe & Joe

fot. materiały prasowe Roe & Joe

fot. materiały prasowe Roe & Joe

Najnowsza kolekcja marki Deni Cler na sezon jesień/zima została zatytułowana La vita è bella. To ważna kolekcja nie tylko ze względu na chęć celebrowania życia w świecie, który przez ostatnie dwa lata zmagał się z globalną pandemią, ale również w kontekście podwójnego jubileuszu, jaki marka obchodzi w tym roku – 50-lecia stworzenia brandu i 30-lecia funkcjonowania na rynku polskim. Najnowsza kolekcja Deni Cler składa się z sześciu kapsuł. Pierwsza z nich, „Let’s party”, zaprojektowana jest z myślą o wczesnojesiennych imprezach i spotkaniach w gronie znajomych. Kolejna – „Back to office” – opowiada o pracy biurowej – ubrania z tej linii zostały stworzone w taki sposób, żeby otulać i wspierać w niekiedy niełatwym powrocie do pracy stacjonarnej. Trzecia kapsuła z kolekcji jesień/zima, „Black label”, to elegancka klasyka – linia została opracowana z wyjątkową konsekwencją monochromatycznej czarno-białej palety. Czwarta część, „Happy shopping”, żartobliwie nawiązuje do powrotu do zakupów stacjonarnych – w tej linii znajdziecie core’owe, ikoniczne płaszcze Deni Cler z wysokiej jakości wełny oraz luksusowe kaszmirowe dresy. Piąta kapsuła, „Give me a hug”, to kapsuła-manifest czasów popandemicznych – mówi o potrzebie bliskości. W tej części dominują miękkie szarości i ciepłe ciasteczkowe odcienie. Zwieńczeniem cyklu jest kapsuła „I can and I will”. Linia ta jest emanacją siły, opowiada o poczuciu sprawczości w niepewnym świecie. W każdej znajdziemy coś dla siebie - zarówno na co dzień, jak i na wieczorne wyjścia.

fot. materiały prasowe Deni Cler
fot. materiały prasowe Deni Cler
fot. materiały prasowe Deni Cler

Jesień z reguły nie kojarzy nam się najlepiej. Powrót do szkół, koniec wakacji, najbliższy urlop dopiero za parę miesięcy. Osładzamy sobie ten czas odświeżeniem garderoby z najnowszymi kolekcjami dostępnymi w Modivo. Nie będziemy ukrywać, że najnowsze kampanie Modivo zachęcają nas do zupełnej weryfikacji naszych dotychczasowych odzieżowych wyborów. Akcje Back to work i Back to school mają na celu zainspirowanie nas do przeorganizowania swojej garderoby przed intensywnym, jesiennym sezonem, a także uzupełnieniem jej o brakujące elementy. Wśród starannie wyselekcjonowanych produktów w zakładce Back to work znalazły się niezbędne ubrania, takie jak: koszule, marynarki, sukienki, a także spodnie i jeansy, t-shirty oraz obuwie. Back to school to z kolei komfortowe i oryginalne ubrania dla najmłodszych klientów. Taka jesień nam pasuje!

fot. materiały prasowe Modivo
fot. materiały prasowe Modivo

„Kobiety dla kobiet” to manifest, z którym utożsamia się marka Coccinelle, tworząc wizję przyszłości bez ograniczeń. Przestrzeni wolnej od stereotypów i barier, takiej, w której celebrowana jest różnorodność i naturalne piękno. Świat oparty na inkluzywności i samoakceptacji buduje także marka Barbie, która reprezentuje te cechy w segmencie zabawek dla dziewczynek, dając im poczucie, że mogą być, kim chcą. Wprowadzając nowe modele lalek, Barbie nie tylko zwraca uwagę na różne sylwetki (wysokie, drobne i krągłe, zdrowe i z niepełnosprawnościami), ale też nieograniczone możliwości w wyborze kariery. Torba Coccinelle dla Barbie stanowi deklarację świadomej kobiecości. Wykonana jest z chłodnego i mocnego nylonowego płótna, z rypsową wstążka i skórzanymi uchwytami, które są ukłonem w stronę tradycyjnego włoskiego rzemiosła.

fot. materiały prasowe Coccinelle
fot. materiały prasowe Coccinelle

Jednym z naszych ostatnich odkryć jest marka Bolsa. To polska, rodzinna firma produkująca ekskluzywne produkty ze skóry, szyte z wyjątkową dbałością o szczegóły wyłącznie w Polsce. Torebki Bolsa są produkowane w krótkich, limitowanych seriach, co sprawia, że kolekcje są nieszablonowe i daleko im do produktu masowego. Klientki często mają wpływ na finalny wygląd produktu. W ten sposób marka szyje torebki doskonale odpowiadające potrzebom swoich użytkowniczek.

fot. materiały prasowe Bolsa

Marka Woolrich rozpoczyna swoją wielosezonową współpracę z projektantką Daniëlle Cathari, znaną z rekonstrukcji modowych form. Nowa generacja „The Woolrich Woman” łączy się z osobistą podróżą Daniëlle Cathari, która zmierza w kierunku wyodrębnienia własnej niszy w branży mody. Projektantka w ramach damskiej linii promuje jedność wśród kobiet podążających własnymi, niezależnymi ścieżkami. Kolekcja Woolrich autorstwa Daniëlle Cathari "The Woolrich Woman" będzie rozwijana przez wiele sezonów, a jej pierwsza odsłona będzie miała miejsce 24 września 2021 roku. Kolekcja na sezon jesień - zima 2021 obejmuje odzież wierzchnią, dzianiny i akcesoria. Nie możemy się doczekać.

fot. materiały prasowe Woolrich

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze