1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda
  4. >
  5. Pamela Anderson wierna wizerunkowi bez makijażu. Modelka wystąpiła w kampanii Proenzy Schouler na wiosnę–lato 2024

Pamela Anderson wierna wizerunkowi bez makijażu. Modelka wystąpiła w kampanii Proenzy Schouler na wiosnę–lato 2024

Pamela Anderson w kampanii Proenzy Schouler na wiosnę–lato 2024. Fotograf: Davit Giorgadze; stylista: Thistle Brown; włosy: Karim Belghiran; uroda: Cyndle Komarovski; paznokcie: Alicia Torello (Fot. materiały prasowe)
Pamela Anderson w kampanii Proenzy Schouler na wiosnę–lato 2024. Fotograf: Davit Giorgadze; stylista: Thistle Brown; włosy: Karim Belghiran; uroda: Cyndle Komarovski; paznokcie: Alicia Torello (Fot. materiały prasowe)
Pamela Anderson, modelka, aktorka i aktywistka, pozostaje wierna swojemu nowemu wizerunkowi opierającemu się na całkowitej rezygnacji z makijażu. Po raz kolejny pokazuje światu naturalne piękno w najnowszej kampanii Proenzy Schouler na wiosnę–lato 2024.

„Najpierw zrobiono z niej seksbombę bez osobowości, a potem dziwiono się, że czyta książki. Dziś, gdy świadomie manifestowana hiperkobiecość staje się symbolem sprzeciwu wobec antykobiecej kultury, Pamela Anderson wyrasta na feministyczną ikonę” – pisała Angelika Kucińska w pierwszym odcinku nowego cyklu magazynu „Zwierciadło” – „Boginie popkultury”.

O Pameli Anderson znowu jest głośno. Wszystko za sprawą dokumentu Netflixa „Pamela. Historia miłosna” oraz jej autobiografii „Love, Pamela”, które ukazały się w 2023 roku, ukazując po raz pierwszy historię modelki z jej własnej perspektywy. Dziś Anderson dementuje wszystkie umniejszające przekonania na jej temat. Ponadto rok temu zadebiutowała na Brodwayu w nowej wersji musicalu „Chicago”, zachwycając publiczność i krytyków, stała się ambasadorką marki biżuteryjnej Pandora, a do tego w końcu została doceniona przez świat mody.

Mało tego, jakiś czas temu Pamela zaskoczyła wszystkich swoim nowym wizerunkiem, który opiera się na rezygnacji z makijażu, któremu była wierna przez lata. Teraz hołduje przekonaniu, że piękno tkwi w akceptacji siebie, niedoskonałości i miłości. Anderson całkowicie zrezygnowała z kolorowych kosmetyków i zaprezentowała no make-up look m.in. w pokazie The Row, ostatniej kampanii biżuterii Pandora, sesji dla amerykańskiego wydania magazynu „Elle” czy podczas paryskiego tygodnia mody. Na tym jednak nie koniec – ostatnio 56-letnia modelka urzekła nas swoją naturalnością w najnowszej wiosenno-letniej kampanii Proenzy Schouler.

Na zdjęciach autorstwa Davita Giorgadzego pokazuje promienną skórę pokrytą delikatnymi piegami i urzeka świeżym wyglądem z subtelnym błyszczykiem na ustach. Jej włosy zostały wystylizowane w bardziej dyskretny sposób niż zazwyczaj, a paznokcie pokryte czerwonym lakierem.

Jej delikatny wizerunek świetnie współgra z elegancką, acz minimalistyczną kolekcją marki, którą tworzą m.in. czarne i białe marynarki, sukienka maxi z haftowanej siateczki z frędzlami u dołu, spodnie z bielonego dżinsu czy przykuwająca wzrok przylegająca czerwona sukienka, którą można także wiązać na szyi. Całość uzupełniają dodatki w postaci eleganckich torebek, butów i pasków.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze