Przełom zimy i wiosny jest ciężki pod względem modowym – niby słoneczko przyświeca i chciałoby się już zrzucić grube kurtki, ale jednak jeszcze jest za zimno. Na szczęście wśród kolekcji znanych marek znajdziemy zarówno cieplejsze, otulające ubrania, jak i bardziej zwiewne modele, które pozwolą poczuć wiosenno-letni klimat. Oto przegląd modowych nowości na rynku.
Jeśli jesteście miłośniczkami kaszmiru, z pewnością znacie wyjątkową linię marki Intimissimi, która bazuje na wygodnej i miękkiej w dotyku tkaninie kaszmir ultralight. Teraz jednak klasycznie skrojone bluzki, topy i body – czy to z dekoltem w łódkę, czy z dekoltem V lub golfem – dostępne są w nowej palecie kolorystycznej na wiosnę i lato 2024. Uzupełnia ona podstawowe kolory najmodniejszymi odcieniami sezonu, m.in. Morning Pink czy Glacier Green. Z kolei mieszanka szlachetnych włókien, modalu i kaszmiru sprawia, że nasze ciało pokocha odzież z tej linii dzięki uczuciu komfortu, lekkości i ciepła.
Intimissimi (Fot. materiały prasowe)
Intimissimi (Fot. materiały prasowe)
Najnowsza kolekcja Sportmax Pre-Fall 2024 marki Max Mara wpasuje się idealnie w aktualne prognozy pogodowe, oferując coś zarówno na chłodniejsze, jak i cieplejsze dni. Znajdziemy tu m.in.: kolorowe garnitury i dopasowane sukienki, eleganckie płaszcze i marynarki, obcisłe spódnice ołówkowe, spodnie o rozszerzonych nogawkach, jak i przezroczystą sukienkę z siateczki mieniącą się kryształkami. Nie zabraknie też dodatków: torebek oraz różnego rodzaju butów. Paleta barw jest bardzo szeroka – od odcieni karmelowych po żywe róże, indygo i błękit nieba, nie zapominając o czarno-białej klasyce.
Max Mara (Fot. materiały prasowe)
Max Mara (Fot. materiały prasowe)
Monika Kamińska to projektantka i założycielka marki, która stawia przede wszystkim na produkty z wełny. W jej dorobku znajdziemy więc także odzież sportową z wełny merino. Kolekcję Active – w której wykorzystano technologię zapewniającą rozciągliwość i odpowiednią miękkość – tworzą m.in. legginsy, T-shirty czy longsleevy, a także nowość: czarna kurtka sportowa Speed Wool, która zawiera aż 91 proc. wełny. Bardzo ciepła, lecz jednocześnie lekka odzież wierzchnia sprawdzi się podczas niskich temperatur, gwarantując swobodę ruchów, elastyczność i wyjątkową trwałość. Model jest zapinany na suwak, ma kieszonkę na piersi, kieszenie po bokach oraz jedną na plecach, zaprojektowaną tak, by pomieściła bidon – w sam raz do uprawiania sportów na zewnątrz.
Monika Kamińska (Fot. materiały prasowe)
Monika Kamińska (Fot. materiały prasowe)
Pozostając w temacie odzieży wełnianej, z przyjemnością informujemy, że od teraz ubrania z wełny merino będą dostępne także w limitowanej kolekcji kapsułowej marki COS, która nawiązała współpracę z NATIVA, wiodącym dostawcą wspomnianej wełny. 8-elementowa linia jednocześnie promuje zrównoważone rolnictwo regeneratywne oraz jego wpływ na środowisko. Wykorzystano w niej materiały wykonane z wełny certyfikowanej zarówno przez Responsible Wool Standard, jak i Responsible Mohair Standard, a także z przetworzonej i ponownie wykorzystanej wełny. Słowem: znajdziemy tu wysoką jakość, skrupulatne wykonanie i ponadczasowy design marki COS.
COS x NATIVA (Fot. materiały prasowe)
COS x NATIVA (Fot. materiały prasowe)
Jeśli już nie możecie doczekać się wiosny, marka United Colors of Benetton umili wam oczekiwanie nową wiosenno-letnią kolekcją. Znajdziemy w niej charakterystyczne dla marki kroje, kolory i dzianiny w print w kwiaty i soczyste owoce. Warte uwagi są przede wszystkim uniwersalne koszulki polo – minimalistyczne, a przy tym eleganckie – oraz ubrania wykonane z dżinsu: spódniczki mini, kombinezony, koszulowe sukienki i spodnie. Nie zabraknie też letnich parek, biurowych marynarek, kardiganów czy sukienek o różnych krojach. Odzież wykonana jest z lekkich dzianin – szydełkowanych lub wykonanych ściegiem pointelle. W palecie barw zachwycają zarówno pastele, jak i żywe odcienie czerwieni, zieleni, różu i błękitów.
United Colors of Benetton (Fot. materiały prasowe)
Marka Guess również czuje wiosnę z powietrzu i wraz z modelką Georginą Rodríguez prezentuje nową kampanię na sezon wiosna–lato 2024, w której przedstawiono najnowsze kolekcje Guess i Marciano by Guess. To kultowe kroje, dzianiny, torebki i dodatki, które doskonale oddają luksusowy styl marki. Kampanię wyreżyserował Paul Marciano, z kolei zdjęcia wykonała Tatiana Gerusova w ekskluzywnej, zacisznej posiadłości Vereda del Cortijo w Madrycie. „Ponowne zaproszenie do kampanii Guess to prawdziwy zaszczyt. Uwielbiam kolekcje tej marki, są niezwykłe i bardzo kobiece. Sesja w tak pięknej lokalizacji i w takich wyjątkowych ubraniach była dla mnie niezwykle ekscytująca. Czuję, że dodała mi mocy” – wyznała Georgina.
Guess (Fot. materiały prasowe)
Guess (Fot. materiały prasowe)
Najnowsza kampania marki Solar zachęca do zwrócenia się w stronę swojej natury, która dąży do harmonii, równowagi i ukojenia. Gosia Turczyńska uchwyciła na sensualnych kadrach kobietę, która nigdzie się nie spieszy i ma czas na bycie tu i teraz. Wiosenne stylizacje przesycone są romantyzmem, który wyczuwamy szczególnie w kolorach i krojach. Kolekcję tworzą m.in.: klasyczna sukienka w pastelowej fuksji, zmysłowo czerwony kombinezon, jak i stylizacje o męskim charakterze, takie jak prążkowane garnitury z kamizelką czy czarne total looki. Nie zabraknie też kwiecistych akcesoriów, biżuterii i paska, który jest jednocześnie ozdobą na szyję.
Solar (Fot. materiały prasowe)
Solar (Fot. materiały prasowe)
Solar (Fot. materiały prasowe)
Marka Vistula zaczyna kolejny sezon z nową interpretacją klasycznej koszuli. Najnowszy model marki ma oversizowy krój i obszerne, bufiaste rękawy zapinane na guziki. Dostaniemy ją w dwóch kolorach: błękitnym i białym, dzięki czemu będzie stanowiła idealną bazę szafy kapsułowej. Ponadto w ofercie marki znajdziemy stuprocentowo jedwabną serię piżam i szlafroków, które można dopełnić minimalistycznymi akcesoriami: opaską na oczy oraz gumką scrunchie.
Vistula (Fot. materiały prasowe)
Vistula (Fot. materiały prasowe)
Słyszeliście już o bluzie boxy? To model o uniwersalnym kroju, którego szerokość jest równa długości, a opadające ramiona są bezpośrednio połączone z długimi rękawami. Jedną z polskich marek, która specjalizuje się w bluzach tego typu, jest Basedevie, stawiająca na komfort i jakość. Bluzy Basedevie tworzone są z grubej bawełny o gramaturze 400 g oraz specjalnie wzmocnionych nici, które sprawiają, że odzież prezentuje się idealnie nawet po wielu sezonach. A przy tym jest niesamowicie wygodna! Bluzę boxy dostaniemy zarówno w klasycznych kolorach – czerń, szarości, brązy – jak i w odcieniach Mushroom czy Navy Blue.
Basedevie (Fot. materiały prasowe)
Basedevie (Fot. materiały prasowe)
Jeśli szukacie nowej torebki, koniecznie zapoznajcie się z modelem Jolene od Pinko stworzonym specjalnie z okazji tegorocznych walentynek. To torebka ozdobiona paskiem na ramię oraz metalową sprzączką o charakterystycznym kształcie serca. Dostaniemy ją w dwóch rozmiarach – mini i klasycznym – oraz w dwóch wersjach kolorystycznych: miękkiej minimalistycznej skórze Nappa i bardziej dramatycznej wersji malowanej, która została wzbogacona o metalowe ćwieki. W ten sposób marka Pinko zaprasza do tego, by nie bać się być sobą i słuchać swojego serca.
Pinko (Fot. materiały prasowe)
Pinko (Fot. materiały prasowe)
Zakup jakościowych i wygodnych ubrań to połowa sukcesu. Równie ważna jest ich pielęgnacja – szczególnie jeśli chcemy, aby odzież służyła nam długo, a przy tym przepięknie pachniała. Marka Lenor zdaje sobie z tego sprawę, dlatego stworzyła trzy nowe płyny do płukania, które zostały zainspirowane francuskimi perfumami! Lenor Haute Couture L’Ingenue to zapach, który łączy w sobie lekkie kwiatowe aromaty z rozgrzewającą nutą drzewa sandałowego. Lenor Haute Couture La Desirable zapewnia owocowo-kwiatową kompozycję, w której przeplatają się nuty różowej frezji i wyrafinowanych kwiatów pomarańczy. Z kolei Lenor Haute Couture L’éclatante to łączy orzeźwiające morskie i cytrusowe nuty oraz subtelnie kwiatowy aromat z ciepłymi drzewnymi akcentami i otulającą wonią piżma.
Lenor (Fot. materiały prasowe)