1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda

Międzysezonowe trendy – redakcyjny przegląd modowych nowości

Solar (Fot. materiały prasowe)
Solar (Fot. materiały prasowe)
Przełom zimy i wiosny jest ciężki pod względem modowym – niby słoneczko przyświeca i chciałoby się już zrzucić grube kurtki, ale jednak jeszcze jest za zimno. Na szczęście wśród kolekcji znanych marek znajdziemy zarówno cieplejsze, otulające ubrania, jak i bardziej zwiewne modele, które pozwolą poczuć wiosenno-letni klimat. Oto przegląd modowych nowości na rynku.

Intimissimi

Jeśli jesteście miłośniczkami kaszmiru, z pewnością znacie wyjątkową linię marki Intimissimi, która bazuje na wygodnej i miękkiej w dotyku tkaninie kaszmir ultralight. Teraz jednak klasycznie skrojone bluzki, topy i body – czy to z dekoltem w łódkę, czy z dekoltem V lub golfem – dostępne są w nowej palecie kolorystycznej na wiosnę i lato 2024. Uzupełnia ona podstawowe kolory najmodniejszymi odcieniami sezonu, m.in. Morning Pink czy Glacier Green. Z kolei mieszanka szlachetnych włókien, modalu i kaszmiru sprawia, że nasze ciało pokocha odzież z tej linii dzięki uczuciu komfortu, lekkości i ciepła.

Intimissimi (Fot. materiały prasowe) Intimissimi (Fot. materiały prasowe)

Intimissimi (Fot. materiały prasowe) Intimissimi (Fot. materiały prasowe)

Max Mara

Najnowsza kolekcja Sportmax Pre-Fall 2024 marki Max Mara wpasuje się idealnie w aktualne prognozy pogodowe, oferując coś zarówno na chłodniejsze, jak i cieplejsze dni. Znajdziemy tu m.in.: kolorowe garnitury i dopasowane sukienki, eleganckie płaszcze i marynarki, obcisłe spódnice ołówkowe, spodnie o rozszerzonych nogawkach, jak i przezroczystą sukienkę z siateczki mieniącą się kryształkami. Nie zabraknie też dodatków: torebek oraz różnego rodzaju butów. Paleta barw jest bardzo szeroka – od odcieni karmelowych po żywe róże, indygo i błękit nieba, nie zapominając o czarno-białej klasyce.

Max Mara (Fot. materiały prasowe) Max Mara (Fot. materiały prasowe)

Max Mara (Fot. materiały prasowe) Max Mara (Fot. materiały prasowe)

Monika Kamińska

Monika Kamińska to projektantka i założycielka marki, która stawia przede wszystkim na produkty z wełny. W jej dorobku znajdziemy więc także odzież sportową z wełny merino. Kolekcję Active – w której wykorzystano technologię zapewniającą rozciągliwość i odpowiednią miękkość – tworzą m.in. legginsy, T-shirty czy longsleevy, a także nowość: czarna kurtka sportowa Speed Wool, która zawiera aż 91 proc. wełny. Bardzo ciepła, lecz jednocześnie lekka odzież wierzchnia sprawdzi się podczas niskich temperatur, gwarantując swobodę ruchów, elastyczność i wyjątkową trwałość. Model jest zapinany na suwak, ma kieszonkę na piersi, kieszenie po bokach oraz jedną na plecach, zaprojektowaną tak, by pomieściła bidon – w sam raz do uprawiania sportów na zewnątrz.

Monika Kamińska (Fot. materiały prasowe) Monika Kamińska (Fot. materiały prasowe)

Monika Kamińska (Fot. materiały prasowe) Monika Kamińska (Fot. materiały prasowe)

COS

Pozostając w temacie odzieży wełnianej, z przyjemnością informujemy, że od teraz ubrania z wełny merino będą dostępne także w limitowanej kolekcji kapsułowej marki COS, która nawiązała współpracę z NATIVA, wiodącym dostawcą wspomnianej wełny. 8-elementowa linia jednocześnie promuje zrównoważone rolnictwo regeneratywne oraz jego wpływ na środowisko. Wykorzystano w niej materiały wykonane z wełny certyfikowanej zarówno przez Responsible Wool Standard, jak i Responsible Mohair Standard, a także z przetworzonej i ponownie wykorzystanej wełny. Słowem: znajdziemy tu wysoką jakość, skrupulatne wykonanie i ponadczasowy design marki COS.

COS x NATIVA (Fot. materiały prasowe) COS x NATIVA (Fot. materiały prasowe)

COS x NATIVA (Fot. materiały prasowe) COS x NATIVA (Fot. materiały prasowe)

United Colors of Benetton

Jeśli już nie możecie doczekać się wiosny, marka United Colors of Benetton umili wam oczekiwanie nową wiosenno-letnią kolekcją. Znajdziemy w niej charakterystyczne dla marki kroje, kolory i dzianiny w print w kwiaty i soczyste owoce. Warte uwagi są przede wszystkim uniwersalne koszulki polo – minimalistyczne, a przy tym eleganckie – oraz ubrania wykonane z dżinsu: spódniczki mini, kombinezony, koszulowe sukienki i spodnie. Nie zabraknie też letnich parek, biurowych marynarek, kardiganów czy sukienek o różnych krojach. Odzież wykonana jest z lekkich dzianin – szydełkowanych lub wykonanych ściegiem pointelle. W palecie barw zachwycają zarówno pastele, jak i żywe odcienie czerwieni, zieleni, różu i błękitów.

United Colors of Benetton (Fot. materiały prasowe) United Colors of Benetton (Fot. materiały prasowe)

Guess

Marka Guess również czuje wiosnę z powietrzu i wraz z modelką Georginą Rodríguez prezentuje nową kampanię na sezon wiosna–lato 2024, w której przedstawiono najnowsze kolekcje Guess i Marciano by Guess. To kultowe kroje, dzianiny, torebki i dodatki, które doskonale oddają luksusowy styl marki. Kampanię wyreżyserował Paul Marciano, z kolei zdjęcia wykonała Tatiana Gerusova w ekskluzywnej, zacisznej posiadłości Vereda del Cortijo w Madrycie. „Ponowne zaproszenie do kampanii Guess to prawdziwy zaszczyt. Uwielbiam kolekcje tej marki, są niezwykłe i bardzo kobiece. Sesja w tak pięknej lokalizacji i w takich wyjątkowych ubraniach była dla mnie niezwykle ekscytująca. Czuję, że dodała mi mocy” – wyznała Georgina.

Guess (Fot. materiały prasowe) Guess (Fot. materiały prasowe)

Guess (Fot. materiały prasowe) Guess (Fot. materiały prasowe)

Solar

Najnowsza kampania marki Solar zachęca do zwrócenia się w stronę swojej natury, która dąży do harmonii, równowagi i ukojenia. Gosia Turczyńska uchwyciła na sensualnych kadrach kobietę, która nigdzie się nie spieszy i ma czas na bycie tu i teraz. Wiosenne stylizacje przesycone są romantyzmem, który wyczuwamy szczególnie w kolorach i krojach. Kolekcję tworzą m.in.: klasyczna sukienka w pastelowej fuksji, zmysłowo czerwony kombinezon, jak i stylizacje o męskim charakterze, takie jak prążkowane garnitury z kamizelką czy czarne total looki. Nie zabraknie też kwiecistych akcesoriów, biżuterii i paska, który jest jednocześnie ozdobą na szyję.

Solar (Fot. materiały prasowe) Solar (Fot. materiały prasowe)

Solar (Fot. materiały prasowe) Solar (Fot. materiały prasowe)

Solar (Fot. materiały prasowe) Solar (Fot. materiały prasowe)

Vistula

Marka Vistula zaczyna kolejny sezon z nową interpretacją klasycznej koszuli. Najnowszy model marki ma oversizowy krój i obszerne, bufiaste rękawy zapinane na guziki. Dostaniemy ją w dwóch kolorach: błękitnym i białym, dzięki czemu będzie stanowiła idealną bazę szafy kapsułowej. Ponadto w ofercie marki znajdziemy stuprocentowo jedwabną serię piżam i szlafroków, które można dopełnić minimalistycznymi akcesoriami: opaską na oczy oraz gumką scrunchie.

Vistula (Fot. materiały prasowe) Vistula (Fot. materiały prasowe)

Vistula (Fot. materiały prasowe) Vistula (Fot. materiały prasowe)

Basedevie

Słyszeliście już o bluzie boxy? To model o uniwersalnym kroju, którego szerokość jest równa długości, a opadające ramiona są bezpośrednio połączone z długimi rękawami. Jedną z polskich marek, która specjalizuje się w bluzach tego typu, jest Basedevie, stawiająca na komfort i jakość. Bluzy Basedevie tworzone są z grubej bawełny o gramaturze 400 g oraz specjalnie wzmocnionych nici, które sprawiają, że odzież prezentuje się idealnie nawet po wielu sezonach. A przy tym jest niesamowicie wygodna! Bluzę boxy dostaniemy zarówno w klasycznych kolorach – czerń, szarości, brązy – jak i w odcieniach Mushroom czy Navy Blue.

Basedevie (Fot. materiały prasowe) Basedevie (Fot. materiały prasowe)

Basedevie (Fot. materiały prasowe) Basedevie (Fot. materiały prasowe)

Pinko

Jeśli szukacie nowej torebki, koniecznie zapoznajcie się z modelem Jolene od Pinko stworzonym specjalnie z okazji tegorocznych walentynek. To torebka ozdobiona paskiem na ramię oraz metalową sprzączką o charakterystycznym kształcie serca. Dostaniemy ją w dwóch rozmiarach – mini i klasycznym – oraz w dwóch wersjach kolorystycznych: miękkiej minimalistycznej skórze Nappa i bardziej dramatycznej wersji malowanej, która została wzbogacona o metalowe ćwieki. W ten sposób marka Pinko zaprasza do tego, by nie bać się być sobą i słuchać swojego serca.

Pinko (Fot. materiały prasowe) Pinko (Fot. materiały prasowe)

Pinko (Fot. materiały prasowe) Pinko (Fot. materiały prasowe)

Lenor

Zakup jakościowych i wygodnych ubrań to połowa sukcesu. Równie ważna jest ich pielęgnacja – szczególnie jeśli chcemy, aby odzież służyła nam długo, a przy tym przepięknie pachniała. Marka Lenor zdaje sobie z tego sprawę, dlatego stworzyła trzy nowe płyny do płukania, które zostały zainspirowane francuskimi perfumami! Lenor Haute Couture L’Ingenue to zapach, który łączy w sobie lekkie kwiatowe aromaty z rozgrzewającą nutą drzewa sandałowego. Lenor Haute Couture La Desirable zapewnia owocowo-kwiatową kompozycję, w której przeplatają się nuty różowej frezji i wyrafinowanych kwiatów pomarańczy. Z kolei Lenor Haute Couture L’éclatante to łączy orzeźwiające morskie i cytrusowe nuty oraz subtelnie kwiatowy aromat z ciepłymi drzewnymi akcentami i otulającą wonią piżma.

Lenor (Fot. materiały prasowe) Lenor (Fot. materiały prasowe)

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze