1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zdrowie
  4. >
  5. Łączymy siły, by pokonać raka piersi!

Łączymy siły, by pokonać raka piersi!

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Od 29 lat Estée Lauder próbuje położyć kres rakowi piersi. Ta misja jednak jeszcze nie dobiegła końca. W tym roku marka po raz kolejny postanowiła zjednoczyć swoje siły, by zadbać o zdrowie kobiet.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi marki Estée Lauder jednoczy mieszkańców całego świata wokół globalnej misji wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Poprzez swoją kampanię firma chce szerzyć świadomość profilaktyki i badań oraz łączyć ludzi we wspólnej walce z chorobą.
Celem kampanii jest przyczynianie się do pozytywnych zmian i wywołanie pozytywnego odzewu społecznego na szeroką skalę w drodze wspierania ponad 60 organizacji z całego świata, które koncentrują się na zbieraniu funduszy, działalności edukacyjnej, zapewnianiu wsparcia i przybliżaniu nas do chwili, w której rak piersi raz na zawsze zniknie z naszego życia.

Hasło „Powiedz jednej osobie” motyw przewodni październikowej kampanii, ma być inspiracją i przypomnieniem o tym, jak ważną rolę w działaniach profilaktycznych odgrywają nasi bliscy. To oni są tymi, którzy zadzwonią, przypomną, zmotywują do badania.

Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów. W kampanii – wraz ze swoimi bliskimi – nawołują, by każdy z nas zadzwonił, napisał czy powiedział choć jednej osobie o badaniach profilaktycznych. Komunikacja podkreśla i nawołuje do jednoczenia się w walce z rakiem.

Rak piersi dotyka ludzi na całym swiecie – nie wszystkich jednak w równym stopniu. Kampania nieustannie walczy o bardziej sprawiedliwy dostęp do pomocy dla pacjentek/pacjentów z rakiem piersi należących do mniejszości i innych grup narażonych na wykluczenie, wspierając odpowiednie badania za pośrednictwem Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi i różnych organizacji pozarządowych na całym świecie.

W Polsce 5 marek kosmetycznych z portfolio Estée Lauder Companies wspiera misję uwolnienia świata od raka piersi i pozyskuje fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Od 1 października produkty oznaczone Różową Wstążką (z których procent zostanie przeznaczony na rzecz wspomnianych badań) można zakupić w perfumeriach Sephora oraz Douglas, w salonach firmowych Estée Lauder oraz na stronach www.esteelauder.pl, www.clinique.com.pl, a także www.origins.eu.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Estée Lauder to organizacja, która od 75 lat przyczynia się do pozytywnych zmian w życiu różnych osób i walczy z wszelkimi formami wykluczenia.

Od czasu stworzenia Różowej Wstążki przez Evelyn H. Lauder i uruchomienia przez nią w 1992 r. Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder umacnia pozycję lidera w światowym ruchu na rzecz walki z chorobą, mobilizując mieszkańców wszystkich zakątków naszego globu do działania i budując dynamiczną społeczność na skalę całego świata. I choć udało się poczynić znaczące postępy w realizacji celu – w Stanach Zjednoczonych, z uwagi na wczesne diagnozowanie oraz coraz lepsze metody leczenia, od końca lat 80-tych ubiegłego wieku śmiertelność z powodu raka piersi spadła wśród kobiet o 41 proc. – misja organizacji nie dobiegła jeszcze końca.

Organizacja skupia się na niestrudzonym szerzeniu świadomości, wspieraniu postępów w badaniach oraz znalezieniu lekarstwa na raka piersi w wyniku rozwoju pracy badawczej, edukacyjnej i w wyniku poprawy jakości opieki medycznej.

Firma pozostaje wierna postanowieniu, że w centrum wszystkich działań jest człowiek – nieustannie będzie wspierać inkluzywność, różnorodność i równość. Dzięki wspólnym staraniom pracowników, klientów i partnerów na całym świecie Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest awangardą realnych postępów w walce z rakiem piersi i nieustannie przybliża do celu misji. Estée Lauder apeluje – jeśli połączymy nasze siły we wszystkich zakątkach naszego globu, razem możemy wyeliminować raka piersi z naszego życia raz na zawsze.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze