Ruszyła druga odsłona kampanii „Lekcje Wartości” L’Oréal Paris, której ambasadorkami zostały Julia Wieniawa i Kendall Jenner, przedstawicielki młodego pokolenia. Obie piękne, zdolne i… również wątpiące w siebie. Mimo tego trudne momenty starają się przekuwać w siłę do działania – ponieważ wiedzą, że są tego warte.
Chyba każdy zna słynne i ponadczasowe już hasło „Ponieważ jesteś tego warta”, które od lat 70. – kiedy po raz pierwszy padło w kampanii reklamowej z ust aktorki Joanne Dusseau – nie traci na aktualności. Jednak L'Oréal Paris cały czas udowadnia, że to nie tylko pusty slogan. Od początku w centrum zainteresowania marki była kobieta: jej samopoczucie i zadowolenie z wyglądu, które pomagało w budowaniu pewności siebie i spełnianiu się na różnych polach. Rok temu zaś odbyła się pierwsza edycja kampanii „Lekcje Wartości”, w której udział biorą znane i cenione osoby dzielące się swoimi doświadczeniami i pokazujące, że wszystkie kobiety łączą tak naprawdę te same wyzwania. Jednak mimo tego, że każda z nas ma chwilę słabości i czasami jesteśmy swoimi największymi wrogami, musimy uciszyć głos wewnętrznego krytyka i iść naprzód – ponieważ wszystkie jesteśmy tego warte. Jesteśmy warte, by żyć tak, jak tego pragniemy, nawet jeśli jeszcze nie do końca wiemy, co to dokładnie znaczy.
Wszystkie celebrytki, które śledzimy w social mediach, z pozoru wydają się zupełnie inne niż my, jakby na odległym biegunie. Tak naprawdę jednak, bez względu na to, co robimy w życiu i kim jesteśmy, łączą nas podobne doświadczenia. Potwierdzają to historie aktorek i piosenkarek, które wzięły udział w pierwszej edycji „Lekcji Wartości”: Kate Winslet, Elle Fanning, Marii Dębskiej i Ewy Farny. Gwiazdy opowiedziały, z czym mierzą się na co dzień i co daje im siłę oraz wiarę, że są tego „warte”.
W tym roku zaś lekcji wartości udzieliły nam Julia Wieniawa i Kendall Jenner.
Nowa ambasadorka marki L'Oréal Paris to Julia Wieniawa, utalentowana aktorka i piosenkarka, która jest inspiracją dla wielu kobiet – jednak także nieustannym obiektem hejtu. W jej historii – pozornie będącej pasmem sukcesów – nie brakuje trudnych momentów. Jednak 25-latka we wszystkim stara się szukać pozytywów. „Moje błędy są tyle samo warte, co moje sukcesy – bo to one uczą nas najwięcej” – mówi w spocie. Pomimo tego, czego oczekuje od niej społeczeństwo, chce napisać swoją historię sama, podążając własną drogą. Jak podkreśla, czasem czuje się przy tym niepewnie, jednak stara się nie poddawać wewnętrznym wątpliwościom i iść naprzód. Do tego zachęca również inne kobiety. „Odkrywanie siebie to jedna z największych wartości w życiu” – dodaje.
Mówi kolejna ambasadorka „Lekcji Wartości”, Kendall Jenner, która – chociaż przez wielu uchodzi za ucieleśnienie współczesnego kanonu piękna – przyznaje, że niejednokrotnie wątpiła w swoją wartość. Jednak z wiekiem wypowiada słowa „Jestem tego warta” z coraz większą pewnością.
„Zajęło mi chwilę, aby odkryć, kim naprawdę jestem. Miałam do czynienia z tymi samymi problemami, z którymi mogą zmagać się inne osoby z mojego pokolenia. Brak pewności siebie, trudności z określeniem swojej tożsamości i ogólną niepewność co do tego, kim byłam lub kim pragnę się stać” – przyznała. Kendall podkreśla, że jedną z najlepszych rzeczy, jaką możemy dla siebie zrobić, jest okazywanie sobie życzliwości i otaczanie się odpowiednimi, wspierającymi ludźmi.
Wszystkie filmy w wysokiej rozdzielczości możecie zobaczyć na oficjalnej stronie marki www.lorealparis.pl/lekcjewartosci oraz na kanale YT https://www.youtube.com/@LOrealParisPolska.