1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Facefitness - gimnastyka mięśni twarzy

Facefitness - gimnastyka mięśni twarzy

Facefitness.pl
Zobacz galerię 5 Zdjęć
Facefitness w naturalny i skuteczny sposób nie tylko redukuje zmarszczki, ale także zapobiega ich powstawaniu. Opiera się na łatwych, przyjemnych ćwiczeniach mięśni twarzy i szyi. Efektem systematycznej gimnastyki jest wzmocnienie tkanek mięśniowych, poprawa napięcia skóry oraz wygładzenie istniejących bruzd i zmarszczek.Skuteczna i uniwersalna metoda, dostępna dla wszystkich niezależnie od wieku i płci.

Metoda jest:

  • bezpieczna – bezinwazyjna,  nie wiąże się z żadnym ryzykiem dla zdrowia i urody;
  • „bezkosztowa” – nie wymaga nakładów finansowych na drogie preparaty i zabiegi itp.
  • trwała – systematyczne ćwiczenia przynoszą długotrwałe efekty;
  • profilaktyczna – gimnastyka mięśni twarzy nie tylko wygładza istniejące już zmarszczki ale również zapobiega tworzeniu się nowych;
  • ekologiczna – wykorzystuje naturalny potencjał człowieka i możliwości ludzkiego ciała.
Oto kilka ćwiczeń

ĆWICZENIE ROZGRZEWAJĄCE MIĘŚNIE TWARZY

 

Opukuj twarz czubkami palców, zaczynając od brody. Poruszaj szybko palcami na zmianę w górę i w dół. Powtórz ćwiczenie 10 razy. Twarz może się lekko zaczerwienić, ale jest to dobry objaw, świadczący o pobudzeniu krążenia.

 

 

ĆWICZENIE WYGŁADZAJĄCE „KURZE ŁAPKI”

Dzięki temu ćwiczeniu ujędrnisz i wzmocnisz mięśnie w okolicach oczu, pozbędziesz się worków pod oczami i „kurzych łapek”.

Ułóż opuszki dwóch palców prawej ręki na szczycie kości prawego policzka i pociągnij skórę w dół. Następnie spróbuj zamknąć prawe oko, ale palcami przyciskającymi policzek oddziałuj z taką siłą,  aby oko nie mogło się zamknąć. Powtórz ćwiczenie 10 razy.

To samo ćwiczenie powtórz dla lewego oka – również 10 razy.

Jak ćwiczyć? Zobacz film.
ĆWICZENIE NA WYGŁADZENIE BRUZD NOSOWO-WARGOWYCH I DROBNYCH ZMARSZCZEK W OKOLICY UST

 

Zamknij usta, po czym wysuń język przed przednie zęby. Napnij mięśnie górnej wargi, wytrzymaj tak przez 5 sekund.

 

 

ĆWICZENIE ELIMINUJĄCE TZW. DRUGI PODBRÓDEK

 

1. Uchyl lekko usta.

2. Wysuwaj podbródek do przodu, napinając przy tym przez 5 sekund mięśnie żuchwy, a następnie rozluźnij je. Powtórz ćwiczenie 10 razy i zakończ szerokim uśmiechem.

 

Więcej ćwiczeń w książce Patrycji Kondrackiej pt. „Sekret Młodości Facefitness”.

Patrycja Kondracka jest absolwentką wrocławskiej AWF. Prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia wg autorskiego programu Facefitness.Od kilkunastu lat sama praktykuje gimnastykę twarzy, potwierdzając skuteczność metody.

Na czym polega joga twarzy? Oto kilka prostych ćwiczeń.

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze