1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda

Jesień pod znakiem klasyki

Co powiecie na jesień pod znakiem klasyki? (Fot. iStock)
Co powiecie na jesień pod znakiem klasyki? (Fot. iStock)
W branży modowej sezon jesienny rozpoczął się na dobre. Miękkie, wygodne swetry i płaszcze, ciepłe kurtki i eleganckie marynarki – nadeszła wasza kolej! Jeśli lubicie klasykę i jesienne barwy – na pewno spodoba wam się przegląd najnowszych kolekcji topowych marek.

Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą

To hasło nowej kampanii marki Patrizii Aryton, która skupia się na kobietach i chce je zachęcić do tego, aby doceniały siebie na co dzień. Kobieta jest najpiękniejsza, kiedy jest ubrana w pewność siebie – do tego przekonuje mentorka Agnieszka Cyniak, jedna z trzech bohaterek kampanii. Ponadczasowe formy, przyjemne w dotyku i najwyższej jakości tkaniny oraz klasyczna kolorystyka – to znajdziemy w kolekcji na sezon jesień–zima 2022. W asortymencie marki znajdują się brązowe, czarne i camelowe projekty, a wśród nich kilka akcentów w odcieniach fioletu, czerwieni i fuksji.

Patrizia Aryton (Fot. materiały prasowe) Patrizia Aryton (Fot. materiały prasowe)

Patrizia Aryton (Fot. materiały prasowe) Patrizia Aryton (Fot. materiały prasowe)

Zdefiniuj swój styl

Kampania pod hasłem „Vistula on the go. Find what defines you” marki Vistula to zachęta do ponownego zdefiniowania swojego stylu. Kolekcja Refresh your reality prezentuje ubrania z kategorii business casual dla kobiet i mężczyzn. Warte uwagi są zwłaszcza damskie swetry z dodatkiem lyocellu i wełny merino w modnych kolorach: masełkowym i błękitnym, męska kamizelka dwustronna – z jednej strony gładka i granatowa, z drugiej pikowana i intensywnie niebieska – oraz strukturalny niebieski sweter z okrągłym dekoltem. Oko przykuwa także dwurzędową, lekko oversize’owa marynarka i spodnie cygaretki. Vistula skutecznie udowadnia, że komfort i elegancja mogą iść w parze, a klasyka nie musi być nudna i oczywista.

Vistula (Fot. materiały prasowe) Vistula (Fot. materiały prasowe)

Vistula (Fot. materiały prasowe) Vistula (Fot. materiały prasowe)

Okryj się

Stworzona z najwyższej jakości tkanin, dopracowana w każdym detalu i spójna – taka jest najnowsza kolekcja Molton, której twarzą została Kamila Szczawińska, topmodelka o międzynarodowym doświadczeniu. W tym sezonie marka zachwyca bogatą kolekcją okryć, zwłaszcza płaszczy jakości premium. Model ze zdjęcia to bestseller, ale wróżymy, że nie ostatni.

Molton (Fot. materiały prasowe) Molton (Fot. materiały prasowe)

Jesień z Modivo

Stylizacje Modivo na jesień to symbioza najświeższych trendów z ponadczasową bazą. To połączenie w prosty sposób umożliwia wyrażanie siebie oraz własnego, indywidualnego stylu. W propozycjach marki znalazły się monochromatyczne total looki – dużo beżów oraz kremów i nasyconych czerwieni. Mają nas otulać i dodawać ciepła. W ofercie nie brakuje zimowych puchówek, mięsistych swetrów czy stylowych marynarek. Wspaniale sprawdzą się w wielowarstwowych stylizacjach, w wersji eleganckiej bądź casualowej.

Modivo (Fot. materiały prasowe) Modivo (Fot. materiały prasowe)

Modivo (Fot. materiały prasowe) Modivo (Fot. materiały prasowe)

Simple – czysta i prosta forma

Polska marka Simple wita nadchodzący sezon w typowym dla siebie minimalistycznym, nowoczesnym stylu. Najnowsza kolekcja to kapsuła zawierająca w sobie wszystko to, czego w modzie poszukują fani wysublimowanej prostoty. Stonowana paleta barw (czerń, beż, kość słoniowa i ciemny granat) dopełniona dwoma wyrazistymi kolorami (czerwień oraz mocny odcień niebieskiego) i fasony bazujące na unowocześnionej klasyce sugerują, że najnowsze projekty od Simple pozostaną w damskiej szafie na znacznie dłużej niż jeden sezon. W nowej kolekcji znajdziemy kilka wariantów okryć wierzchnich: płaszcz typu teddy bear, oversize’owy płaszcz o dużych klapach z paskiem w talii, pikowany płaszcz o pudełkowym fasonie i kilka puchowych kurtek. Równie istotny element tej modowej kapsuły to marynarki, a uzupełnieniem dla tych dwóch solidnych filarów są projekty z dzianiny: swetry, sukienki i spódnice.

Simple (Fot. materiały prasowe) Simple (Fot. materiały prasowe)

Simple (Fot. materiały prasowe) Simple (Fot. materiały prasowe)

Kultura w modzie

Gap powraca na polski rynek i uruchamia nowy sklep internetowy, w którym prezentowana jest najnowsza kampania Icons. Skupia się ona na ikonach marki, prezentując kolekcję klasycznych modeli odzieży zaprojektowanych z myślą o ubieraniu pokoleń twórców kultury. Ikony Gap obejmują zarówno odświeżone klasyki odzieżowe z wykorzystaniem organicznych tkanin wykonanych przy użyciu bardziej zrównoważonych technik oszczędzania wody Washwell, jak i zróżnicowaną selekcję postaci, które kształtują naszą kulturę poprzez swój własny styl i swoje przekonania. W roli głównej Ikon Gap znajdują się między innymi: znana aktorka Selma Blair oraz brytyjski performer Labrinth.

Gap (Fot. materiały prasowe) Gap (Fot. materiały prasowe)

Surowy kaszmir

Najnowsza kolekcja COS powstała z surowego kaszmiru. Wykonana jest z niefarbowanych włókien pochodzących w 100 procentach ze zrównoważonych źródeł. Elementy zaprojektowano z myślą o wydobyciu wyjątkowych właściwości kaszmiru i zmniejszeniu wpływu jego produkcji na środowisko. Każdy produkt wykonano z surowych włókien wełny kóz kaszmirskich, których włosie skręcono w celu stworzenia przędzy. Nie stosuje się przy tym wybielaczy ani chemicznych barwników, a powstałe materiały wyróżnia bogata mieszanka odcieni beżu i brązu. Celem tej niezależnej inicjatywy jest stanowienie norm dotyczących produkcji kaszmiru z certyfikatem zrównoważonego rozwoju.

COS (Fot. materiały prasowe) COS (Fot. materiały prasowe)

COS (Fot. materiały prasowe) COS (Fot. materiały prasowe)

Jesień pod znakiem awangardy

Ciemna paleta kolorów z mieszanką odcieni i abstrakcyjnych grafik – właśnie to wyróżnia najnowszą linię Levi’s Made & Crafted. Kolekcja ta zmienia tradycyjne elementy, takie jak ombre i szeroka dwukolorowa kratka, w sposób, który sprawia, że wydają się one odświeżone i intrygujące. Proste, ale odważne grafiki inspirowane awangardowymi artystami z początku XX wieku kontrastują z cieniowanymi kolorami. W kolekcji znajdziemy m.in. koszulę ombre w szeroką dwukolorową kratę oraz oversize’owy sweter z półgolfem wykonany z ciemnej dzianiny.

Levi's (Fot. materiały prasowe) Levi's (Fot. materiały prasowe)

Levi's (Fot. materiały prasowe) Levi's (Fot. materiały prasowe)

Wygodnie i spontanicznie każdego dnia

Jesienią nie można zapominać o komfortowej bieliźnie – a na taką właśnie stawia Triumph. Nowa kolekcja bielizny Flex Smart została zaprojektowana, aby elastycznie dopasowywać się do ruchów ciała, zapewniając niezrównany poziom komfortu i wsparcia. Premierze bielizny towarzyszy nowa kampania #ItsPersonal, której ambasadorką została Magda Mołek.

Triumph (Fot. materiały prasowe) Triumph (Fot. materiały prasowe)

Coś dla panów

Nie zapominamy też o panach! Niedawno odbyła się prezentacja nowej męskiej marki Intimissimi Uomo. Intimissimi Uomo to najmłodzsza marka Calzedonia Group. W kolekcji znajdziemy zarówno jednolite kolory basic, jak również różnorodne wzory. Marka stawia przede wszystkim na komfort oraz jakość. Sercem Intimissimi Uomo są wysokiej jakości włókna, takie jak bawełna, bawełna Supima, modal, kaszmir, jedwab.

Subtelne, delikatne, szykowne

Kropką nad i naszego jesiennego zestawienia są kolczyki, czyli synonim delikatności i kobiecego uroku. Lilou ma w swojej ofercie m.in. długie wiszące modele o różnorodnym designie – cienkie i subtelne, a także większe, m.in. z motywem półksiężyca i skrzydeł. Każde z nich posiadają własną wyjątkową symbolikę i mogą stać się waszym amuletem szczęścia. Dużą popularnością cieszą się także geometryczne kolczyki, które składają się z kilku elementów, a także minimalistyczne i subtelne modele. Wszystkie kolczyki zostały wykonane z największą starannością i stanowią niepowtarzalny element stylizacji, który potrafi nadać jej oryginalnego wyrazu.

Lilou (Fot. materiały prasowe) Lilou (Fot. materiały prasowe)

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze