Jak co roku, październik nabiera szczególnego znaczenia – to miesiąc świadomości raka piersi. Na całym świecie symbolizuje siłę kobiet, solidarność i potrzebę regularnej profilaktyki. Już w sobotę, 25 października, przestrzeń Młyńska 12 w Poznaniu stanie się miejscem spotkań, rozmów i celebracji kobiecej energii.
Spotkanie pełne energii, wiedzy i inspiracji
Organizowane przez markę Kinderkraft wydarzenie, to ważny w kontekście Pink October event. Jego kluczową wartością będą edukacja oraz wsparcie osób dotkniętych chorobą. Program ponad trzygodzinnego spotkania łączy ruch, wiedzę i inspirację:
• Joga – prowadzona przez doświadczoną instruktorkę - Katarzynę Kończak @kasiavinyasa_yoga
• Warsztaty z profilaktyki raka piersi – prowadzone przez ekspertkę z Fundacji Rak’n’Roll
• Panel dyskusyjny o kobiecości, macierzyństwie i self-care – rozmowy z ekspertkami i mamami, dzielącymi się doświadczeniem i wskazówkami.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Karolina Gilon - fotomodelka, prezenterka telewizyjna, influencerka, a prywatnie mama niespełna rocznego Franka, która z dumą pokazuje, że bycie mamą, nie wyklucza bycia aktywną kobietą.
Całkowity dochód ze sprzedaży biletów na event zostanie przekazany Fundacji Rak’n’Roll. Jednocześnie uczestniczki będą mogły dowiedzieć się więcej o znaczeniu profilaktyki, badań i zdrowego stylu życia. W dniu wydarzenia, marka Kinderkraft będzie prowadzić relację na Instagramie, dzięki której obserwujący będą mogli rzucić okiem na najciekawsze momenty i poczuć atmosferę wydarzenia.
Przez cały październik na stronie kinderkraft.pl prowadzona jest również specjalna kampania #TheArtOfCaring, w której różowe produkty stały się symbolem wsparcia – 10% wartości z ich sprzedaży zostanie przekazane Fundacji Rak’n’Roll. Celem jest połączenie realnej pomocy z edukacją i szerzeniem świadomości na temat profilaktyki raka piersi. Regularne badania, samobadanie piersi i świadomość zmian w ciele to proste działania, które mogą wiele zmienić, a w wielu przypadkach nawet uratować życie.
Rak piersi jest najczęściej diagnozowanym nowotworem złośliwym u kobiet – w Polsce co roku dotyka około 20 tysięcy pacjentek - jak podaje Narodowy Fundusz Zdrowia. Choć na początku choroba często nie daje objawów, wczesne wykrycie znacząco zwiększa szanse na całkowite wyleczenie. – Wierzymy, że prawdziwa siła marek polega nie tylko na tym, co tworzą, ale także na tym, jak potrafią inspirować i zmieniać świat wokół siebie. Profilaktyka, troska i świadomość to tematy, o których warto mówić głośno – podkreśla Weronika Pawlińska, Dyrektor Marketingu Kinderkraft.
Więcej informacji na temat eventu, jak i akcji sklepu online można znaleźć śledząc social media marki.