10 lutego 2017 w warszawie, w wyjątkowym miejscu
– studiu bank przy ul. Daniłowiczowskiej 18b - odbyło się spotkanie prasowe francuskiej marki kosmetycznej nuxe prezentujące nową formułę kultowych olejków
huile prodigieuse® oraz huile prodigieuse® or.
Zaproszonych gości przywitała Magdalena Toczyska-Kasprzak, Bussines Unit Manager NUXE. O zmianach w formule olejków i ich udoskonalonej wersji opowiedziała Magda Gajewska, Brand Manager marki.
Z okazji 25. lat Huile Prodigieuse®, NUXE zmienia formułę kultowego olejku, na jeszcze bardziej idealną. Od dziś HUILE PRODIGIEUSE® jest jeszcze bardziej drogocenny. Formułę olejku uzupełniono o nowy składnik: olejek Tsubaki o wyjątkowych właściwościach odżywczych i przeciwstarzeniowych. Niezmiennie jednak jest tak samo:
- NATURALNY - 98.1% składników pochodzenia naturalnego -
bez parabenów, olejów mineralnych, składników pochodzenia zwierzęcego
(poza składnikami pochodzącymi od pszczół).
- NADAL TAK SAMO ZMYSŁOWY - dzięki unikalnej formule suchego olejku.
- TE SAME EMOCJE - ponieważ zapach to najsilniejszy nośnik wspomnień,
cudowna i charakterystyczna nuta zapachowa pozostała niezmieniona.
Nowe olejki Huile Prodigieuse® dostępne będą w aptekach od marca 2017.
W trakcie konferencji goście mogli zapoznać się także z nowościami, które będą wprowadzane do sprzedaży na rynku Polskim w trakcie kolejnych miesięcy– Micelarny Olejek do demakijażu z płatkami róży, Nuxuriance® Ultra SPF 20 regenerujący krem
o globalnym działaniu przeciwstarzeniowym oraz NUXE SUN Ochronny spray do twarzy i ciała SPF 50.
NUXE to francuska marka kosmetyczna, w sercu której kryje się miłość i pasja założycielki, Alizy Jabès, do natury. Jej bogactwo i różnorodność stanowią niewyczerpane źródło inspiracji do tworzenia skutecznych kosmetyków o rozkosznych konsystencjach i zmysłowych nutach zapachowych. Kosmetyki marki NUXE to również innowacyjne formuły, których bezpieczeństwo zostało potwierdzone w badaniach klinicznych i rygorystycznych testach dermatologicznych.
NUXE, Natura jest cudowna