1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Camel Active: moda dla prawdziwych mężczyzn

Camel Active: moda dla prawdziwych mężczyzn

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Zobacz galerię 9 Zdjęć
W kolekcji męskiej na jesień–zimę 2013/2014 zatytułowanej Tracing Heritage camel active powraca do pradawnej tradycji łowieckiej plemion zamieszkujących stepy Eurazji, które używały do polowań wyszkolonych orłów

Stylowa mieszanka kontrastujących ze sobą tkanin i deseni inspirowanych kulturą Azji Środkowej oraz designerskimi elementami decyduje o wszechstronności kolekcji. Orle pióro zdobi zarówno metki, jak i podszewki, ale wystąpi także w abstrakcyjnie stylizowanej formie jako nadruk na koszulkach. Klasyczne materiały znów cieszą się powodzeniem. Zimowy tweed, wełniana pepita, donegal czy jodełka oraz krata glencheck, a także welur nadają całości ciepły, tradycyjny klimat. Melanżowe tkaniny wystąpują w towarzystwie sztruksu vintage, podczas gdy partnerem miękkiego, spranego twillu jest pikowany nylon. Kluczowym elementem kolekcji jest skóra, której nie zabraknie praktycznie nigdzie: pojawi się na naszywkach i guzikach, ozdobi rękawy jako lamówka i zamki błyskawiczne jako suwak. Subtelne elementy stylizowane są na krawieckie poprawki: łaty, wzmocnienia ramion i przeszywki oraz kontrastowe łączenie rozmaitych materiałów, a także kamuflażowe wzory moro.

W kolorach ziemi

Paleta barw podkreśla wątek myśliwski: kolekcja zdominowana będzie przez neutralne, ziemiste kolory, rozmaite odcienie granatu, soczystą oliwkową zieleń i przykurzone warianty beżu i brązu. Szafran, cynamon oraz tytoń i dynia tworzą kolorystyczną harmonię, typową dla trendów jesienno-zimowych, ale prawdziwymi kolorystycznymi bohaterami są ostra żółć i ognista czerwień z jednej strony oraz ciepła pomarańcza i turkus z drugiej.

Ciepło i przytulnie

Obowiązkowe – i bardzo charakterystyczne dla camel active – są parka i mundurowa kurtka, które także w jesienno-zimowej kolekcji zagrają główną rolę. Tym razem naszpikowane są elementami myśliwskimi i uszlachetnione futrzanymi kołnierzami. Ale także lżejsze blezery z żakardowego dżerseju wystąpią w wersji kamuflażowej, podkreślającej łowiecki styl kolekcji. Charakterystyczne w marynarkach są także naszywki na ramionach, imitujące wzmocnione klapy, zabezpieczające ramię myśliwego przed odbijającą do tyłu strzelbą.

Sprawdź marynarki damskie bawełniane

Temat łowiecki podejmą także kamizelki, które uniwersalnie dopasowują się do okazji i pogody: zimowy mężczyzna znajdzie je w wersji watowanej, futrzanej czy z ciepłą wełnianą podszewką moro. W okresie przejściowym na pierwszy plan wysuwają się krótkie pikowane kurtki oraz leciutkie puchowe modele z kapturem. Tkaniny pikowane doczekają się nowej interpretacji: zimą 2014 camel active sięgnie po woskowaną bawełnę lub nylon kamuflażowy, które połączy z barwnym sztruksem i skórą vintage.

Zobacz również kurtki damskie przejściowe

Wszędobylska skóra i tekstylny miks

Marka camel active do perfekcji opanowała eksperymenty ze skórą: szlachetny nubuk, miękki welurowy zamsz i wytrzymała skóra licowa pojawiają się często w stylowym i bardzo klimatycznym trio. Kurtki pilotki wystąpują w nowej szacie dzięki kontrastującym z całością futrzanym kołnierzom. Charakterystyczny dla zimowej kolekcji będzie subtelny miks materiałów: łaty i prążki retro ozdobią także wewnętrzną stronę marynarek, a podszewki z tkaniny chambray oraz kolorystycznie kontrastujące elementy sztruksowe dodadzą charakteru nawet skromnym, dwuguzikowym modelom blezerów. Męską sylwetkę podkreśla szczupła talia i skrócone długości.

Pikowane swetry

Największym męskim ulubieńcem są swetry – w sezonie zimowym głównie te z okrągłym dekoltem. Żeby nie było zbyt skromnie, camel active zadbał o przepiękne tweedowe, mulinowe i melanżowe warianty. I tu nie zabrakło elementów myśliwskich: watowanych i pikowanych wstawek, skórzanych aplikacji, naszywanych żakardowych motywów i wzmacnianych tkaniną lamówek. Głębiej wycięte i rozpinane modele nabiorą niepowtarzalności dzięki deseniom i motywom typowym dla Azji Środkowej.

Koszule bogate w kratę

Niesłabnącą popularnością cieszy się koszula w dużą kratę, tzw. timber-check. Do zawodów stanęły także koszule w drobniutkie desenie oraz w dwukolorowe grube prążki. W sektorze sportowym jest raczej spokojnie – tu camel active postawi na sztruks i twill. Wyraziste szwy i cała paleta kieszeni nawiążą do łowieckiego tematu zimowej kolekcji. Sylwetka jest szczupła, ale bardzo męska.

Na zimowych ulicach ton nadadzą dopasowane modele: spodnie typu chino, klasyczne five-pocket czy wełniane cargo – wszystkie mają skrócony stan. Tradycyjna jodełka i inspirowane wełnianymi pierwowzorami modele zawojują także sektor casualowy. Spodnie chino, podrasowane subtelnymi detalami, przypominają stare mundury. Dżinsy występują w stonowanych kolorach: szarym, czarnym i różnych odcieniach ciemnego granatu oraz indygo. Zaintryguje za to ich wewnętrzna – kolorystycznie bardziej awangardowa – strona, która dojdzie do głosu przy nonszalancko podwiniętych nogawkach

Kolekcja „Tracing Heritage” na jesień–zimę 2013/14 dowodzi kluczowej kompetencji camel active: autentyczność napotyka tu na niepowtarzalny splin i praktyczną funkcjonalność. Męski styl nie do podważenia.

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze
  1. Moda i uroda

Bielizna na różne okazje - najpiękniejsze modele od polskich projektantów i inspirujące stylizacje

Givenchy, Etam (fot. Imaxtree)
Givenchy, Etam (fot. Imaxtree)
Zobacz galerię 31 Zdjęć
W tym roku bieliznę nosimy nie tylko pod ubraniem. Braletki już dawno zastąpiły topy - nosimy je więc zarówno solo, jak i na klasyczne T-shirty, a nawet sukienki. Niektórzy projektanci proponują nawet tzw. wyjściową bieliznę, w której możemy pokazać się zwłaszcza na specjalne okazje. Dla tych, które wolą zostać przy tradycyjnym przeznaczeniu prezentujemy również najciekawsze modele - nie tylko piękne i zmysłowe, ale również wygodne i funkcjonalne.

Koronkowe body i braletki łączymy ze spodniami i spódnicami z wysokim stanem, zarzucamy na nie oversize'owe marynarki lub ramoneski. Niekiedy stawiamy wyłącznie na stanik w połączeniu z trenczem i równoważymy bardziej zakrytym dołem. Bielizna stała się dodatkiem do codziennych stylizacji, a granica między modą, którą wybierałyśmy wyłącznie do sypialni bądź pod ubranie a tą noszoną na co dzień wyraźnie się zatarła.

Bielizna, którą nosimy na co dzień zamiast koszul, bluzek czy golfów jest minimalistyczna, bez usztywnień, push-up'ów i innych powiększaczy biustu. Nie podtrzymuje go, stanowi jedynie zamiennik i urozmaicenie naszych codziennych ubrań. Koronkowe lub ażurowe staniki nosimy też na ubranie - zwłaszcza bawełniane topy, ale także i kwieciste koszule czy opinające ciało sukienki.

Bielizna nocna to przede wszystkim zmysłowe, kobiece projekty, które wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Od kilku sezonów tu także królują te o klasycznym kroju, z jedwabiu naturalnego, z dzianiny lub koronki.

Wśród najciekawszych ofert bielizny damskiej znajduje się wiele polskich marek, które tworzą zmysłowe i niezwykle estetyczne komplety. Naszym ulubieńcem są m.in. te od marki MOYE, gdzie dominuje delikatność i wygoda. Na próżno szukać tu usztywnień, push up'ów, czy fiszbin. Na ten sezon polska marka zaprezentowała również kolekcję Bridal - ślubną bieliznę, o wiele bardziej intymną, z falbanami, satyną. Po prostu piękną.

Inna rodzima marka, która może pochwalić się pięknymi kolekcjami wykonanych z najwyższej jakości tkanin biustonoszy, fig i koszul nocnych to Rilke. Ich projekty to małe dzieła sztuki, które imponująco wyglądają nie tylko solo, ale również zamiast góry ubioru - tu sprawdzą się zwłaszcza czarne, koronkowe body, czy miękkie biustonosze.

W nieco bardziej sportowej odsłonie prezentują się modele bielizny od Hibou, polskiej marki, która "powstała z miłości do prostoty i wygody". I takie też są ich topy z miękką miseczką, która przytrzymuje biust i nadaje mu naturalny kształt, czy komplety bielizny welurowej z przepięknym, dopracowanym wykończeniem.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.
 

Post udostępniony przez HIBOU (@hibou_official)

 

 

  1. Moda i uroda

VISSAVI w wielkim mieście. Wyjątkowa kolekcja wiosna-lato 2021

VISSAVI kolekcja wiosna-lato 2021.
VISSAVI kolekcja wiosna-lato 2021.
Zobacz galerię 22 Zdjęcia
Marka VISSAVI obchodzi w tym roku 20-te urodziny. Z tej okazji  powstała niezwykła sesja wizerunkowa inspirowana stylem bohaterek „Seksu w wielkim mieście”.

Marka VISSAVI obchodzi w tym roku 20-te urodziny. Z tej okazji  powstała niezwykła sesja wizerunkowa inspirowana stylem bohaterek „Seksu w wielkim mieście”.

Choć od premiery kultowego serialu „Seks w wielkim mieście” minęło 23 lata, styl jego bohaterek wciąż zachwyca i inspiruje. Dlaczego? Bo bohaterki „Seksu w wielkim mieście” pokazały dwie ważne rzeczy: po pierwsze, że modą można i należy się bawić, po drugie, że od trendów ważniejsze jest znalezienie i konsekwentne budowanie własnego niepowtarzalnego stylu. To od nich kobiety na całym świecie nauczyły się, że eksperymenty modowe się opłacają, a miksowanie ze sobą rozmaitych wzorów, kolorów i faktur może dać spektakularne efekty. To one nauczyły nas, że intensywnych barw nie należy się bać, drogie można zestawić z tanim, a kwiatek do kożucha czasem ma sens, bo styl  tworzą dodatki.

Postaci serialu - Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker), Miranda Hobbes (Cynthia Nixon), Samantha Jones (Kim Centrall) oraz Charlotte York (Kristin Davis) idealnie oddają „ducha" współczesnej kobiety, mają podobne wartości w życiu, choć są zupełnie różne.

Każda z nich preferuje inny styl, wybierają różne fasony, kolory, długości, dodatki, fryzury czy makijaże, ale łączy je jedno - kobiecość.

Każda z nich ma indywidualny sposób na komunikowanie swojej kobiecości, oczywiście każdy jest właściwy, jedyny, niepowtarzalny, unikalny.

Dziewczyny są dumne ze swojej kobiecości, dbają o nią, korzystają z niej i nie boją się jej wyrażać, również przez swoje stylizacje - czasem bardziej subtelne, innym razem bardziej seksi -  w zależności od nastroju i potrzeby, ale zawsze autentycznie.

VISSAVI od początku swojego istnienia docenia kobiecą indywidualność. Kultywuje wolność, prawdę, szczerość i autentyczność. Pozwala kobiecie wyrazić się na różne sposoby poprzez ubiór. Kibicuje kobiecie, gdy gotowa jest na zmiany i nowe wyzwania. Tę zmienność oraz różnorodność marka traktuje jako atut i inspirację, które od lat odzwierciedla w swoich kolekcjach. Doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że moc kobiecości to pewnego rodzaju fuzja, połączenie siły charakteru i naturalnej delikatności.

VISSAVI. Kolekcja wiosna/lato 2021. Sesja inspirowana serialem 'Seks w wielkim mieście'.(Fot. materiały prasowe) VISSAVI. Kolekcja wiosna/lato 2021. Sesja inspirowana serialem "Seks w wielkim mieście".(Fot. materiały prasowe)

Inspiracja „Seksem w wielkim mieście" jest ciągle żywa, bo poglądy bohaterek, ich problemy czy pytania, które stawiają w każdym odcinku, są wciąż aktualne. Sam serial również nie traci na popularności - platformy filmowe nie zaprzestają emisji 6 sezonów serialu. Niedawno cały świat obiegła informacja, która wywołała u fanów tej produkcji wielką radość - będzie kontynuacja serialu, realizacja zdjęć właśnie wystartowała.

Aktualnie w świecie designu, mody, wnętrzach, fotografii, a nawet muzyce, można zaobserwować powrót do lat 90. stąd pomysł na kampanię nawiązującą stylem do tego cudownego okresu. Trend ten okazał się świetnym pretekstem do prezentacji najnowszej kolekcji VISSAVI. - Wierzymy, że naszym stałym klientkom, które pamiętają tamte czasy, sprawimy ogromną przyjemność w postaci sentymentalnej podróży, pięknych wspomnień i powrót do okresu, kiedy rodził się ich styl. Natomiast młodemu pokoleniu kobiet, które uważają dziś lata 90. za bardzo inspirujące i kultowe, jak serial „Seks w wielkim mieście”, chcemy pokazać udane połączenie tamtych i dzisiejszych trendów, docenienie ponadczasowej klasyki z odrobiną nowoczesności, po którą dziś, tak często sięgają. - mówi dyrektor artystyczny marki VISSAVI, Rafał Tylicki

VISSAVI. Kolekcja wiosna/lato 2021. Sesja inspirowana serialem 'Seks w wielkim mieście'.(Fot. materiały prasowe) VISSAVI. Kolekcja wiosna/lato 2021. Sesja inspirowana serialem "Seks w wielkim mieście".(Fot. materiały prasowe)

VISSAVI. Kolekcja wiosna/lato 2021. Sesja inspirowana serialem 'Seks w wielkim mieście'.(Fot. materiały prasowe) VISSAVI. Kolekcja wiosna/lato 2021. Sesja inspirowana serialem "Seks w wielkim mieście".(Fot. materiały prasowe)

VISSAVI to elegancja i klasyka. Wszystkie modele z kolekcji szyte są w Polsce, co stanowi ogromną wartość i dumę marki, a także daje gwarancje jakości odszycia i wykończenia. Założycielce marki oraz projektantce w jednej osobie, Agacie Blok, bliskie są wartości związane ze zrównoważoną modą. Zarówno prywatnie jak i w biznesie kieruje się zasadami "fair play”. Zaufanie, empatia, współpraca, uczciwość, ale też wolność i bycie w zgodzie ze sobą to podstawowe wartości, które budują VISSAVI. Takie podejście jest też widoczne w działaniach marki - kulturze pracy, relacji z klientkami i współpracownikami oraz jakości produktów.

Cała kolekcja dostępna jest na vissavi.pl

  1. Moda i uroda

5 wyjątkowych składników roślinnych, dzięki którym Twoja cera odzyska naturalny blask

Nowa seria do pielęgnacji twarzy YOPE
Nowa seria do pielęgnacji twarzy YOPE
Zobacz galerię 5 Zdjęć
Inspirujący świat niezwykłych roślin stoi otworem. Wystarczy zaczerpnąć z jego naturalnej mocy i…. otworzyć szklany słoiczek. Nowa seria do pielęgnacji twarzy Yope jest źródłem niewyczerpanej przyjemności i siły dzikiej przyrody dla pięknej, zdrowej i świetlistej cery.

Przyjazne dla skóry, botaniczne receptury zawierają 100% składników aktywnych, które zostały pozyskane w łagodny sposób, aby zachować ich najcenniejsze właściwości. Piękne z natury i dzikie z wyboru naturalnie niezwykłe kosmetyki do twarzy Yope oddają skórze to, co mają w sobie najlepszego.

Piękna cera w prostych krokach

Troska o piękną cerę zaczyna się od regularnej pielęgnacji, która podąża za rytmem życia każdej kobiety. Zamiast wierzyć obietnicom, warto każdego dnia nawilżać, dokarmiać i chronić skórę. Oczyszczanie, tonizowanie i nawilżanie to podstawowe kroki codziennej rutyny. Celem wieczornych zabiegów jest oczyszczanie, odnowa i regeneracja. Walizkę kosmetyków doskonale zastąpi uniwersalny w swej prostocie rytuał piękna YOPE. Tworzy go dziewięć kosmetyków o bogatym, zrównoważonym składzie, które wzajemnie się uzupełniają. To kompletna linia, która zawiera wszystko, czego potrzeba zdrowej skórze w każdym wieku: aksamitny żel do mycia twarzy, oczyszczająco-pielęgnujący płyn micelarny, mikrozłuszczający tonik z kwasami, mgiełka − hydrolat, aktywne kremy na dzień, na noc i pod oczy oraz dwa serum − nawilżające z algami i rozświetlające z witaminą C.

5 wyjątkowych składników roślinnych dla cery pełnej blasku

Które z niezwykłych składników najlepiej przysłużą się skórze i sprawią, że odzyska ona energię i zdrowy wygląd? Poznaj botaniczne tajniki naturalnej pielęgnacji YOPE.

1. Olej z maku, pozyskiwany z nasion maku, to niezwykle lekki, idealnie wchłaniający się składnik, który doskonale współgra ze skórą. Zawiera nie tylko komplet witamin: A,D,C i E, ale przede wszystkim kwas linolowy, który odpowiada za nawilżenie naskórka i prawidłowy przebieg procesów regeneracji. Właśnie dlatego olej z maku wchodzi w skład receptury kremu na dzień Immunity Glow Yope, który sprawdza się jako świetna baza pod codzienny makijaż, utrzymuje nawilżenie skóry oraz długotrwale ją chroni.

Yope, krem na dzień Yope, krem na dzień

 

2. Bakuchiol to roślinny zamiennik retinolu. Swoją popularność zawdzięcza wszechstronnemu oddziaływaniu na skórę. Polubi się nawet z tą najbardziej delikatną i wrażliwą. Bakuchiol pobudza odnowę i odmładzanie komórek , bez ryzyka podrażnień. Zastosowany w kremie na noc Moon Spa Yope sprawia, że rano cera jest wypoczęta, świetlista i zregenerowana.

Yope, krem na noc Yope, krem na noc

 

3. Algi to wodne rośliny, które swoją energię czerpią ze słońca i mają niezwykłą zdolność wchłaniania cennych składników, występujących w jeziorach, morzach i oceanach. Ich ekstrakty są prawdziwa skarbnicą dobroczynnych dla skóry mikroelementów i witamin. Skoncentrowany unikalny kompleks alg to baza serum Hydro Shot Yope. W składzie tej głęboko nawilżającej esencji znajdują się : algi z kalifornijskiego wybrzeża, które rozświetlają i wygładzają cerę, niebiesko-zielona alga z amerykańskiego jeziora Klamath, zapewniająca ochronę przed zanieczyszczeniami i światłem niebieskim oraz biofermentowany ekstrakt z czerwonej algi z wybrzeża Atlantyku, wzmacniający skórę i działający pobudzająco na produkcję kolagenu w skórze.

Yope, serum algi morskie Yope, serum algi morskie

 

4. Śliwka kakadu to pochodzące z Australii najcenniejsze źródło witaminy C, której zasługi dla świetlistej i zdrowej skóry są widoczne gołym okiem. Stosowana w kosmetykach w postaci ekstraktu działa silnie antyoksydacyjnie, likwidując wolne rodniki i opóźniając procesy starzenia. Dodatkowo delikatnie złuszcza naskórek, rozjaśniając istniejące przebarwienia i hamując występowanie nowych zmian. Serum C-Kick Yope , dzięki zawartości ekstraktu ze śliwki kakadu, i wzbogacone także bogatymi w witaminę C biofermentami z granatu i aceroli, działa jak multiwitaminowy koktajl dla skóry, który działa rozświetlająco przez całą dobę.

Yope, serum z witaminą C Yope, serum z witaminą C

 

5. Kwasy kwiatowe Aha to naturalne botaniczne substancje o właściwościach złuszczających. Ich źródłem są dobrze znane, dziko rosnące rośliny, takie jak stokrotka, hibiskus czy jaśmin. Ich kwiaty poddane łagodnym procesom ekstrakcji i fermentacji zachowują dobroczynne dla skóry właściwości. Tonik złuszczający Aha! Power Yope jest naturalnym połączeniem kwasów kwiatowych Aha i octów owocowych (woda z czerwonej pomarańczy to aż 50% składu toniku), które dają efekt stopniowego, delikatnego rozświetlenia i wygładzenia cery.

Sprawdź, jak działa siła dzikiej natury w czystej postaci.

www.yope.me

  1. Moda i uroda

Żółty rządzi- czyli najmodniejszy kolor 2021 roku

Alberta Ferretti, Kenzo, Zimmermann Wiosna/lato 2021 (Fot.Imaxtree)
Alberta Ferretti, Kenzo, Zimmermann Wiosna/lato 2021 (Fot.Imaxtree)
Zobacz galerię 5 Zdjęć
Jednym z kolorów 2021 został właśnie żółty. Jeszcze niedawno postrzegany jako nie twarzowy, zbyt krzykliwy i trudny. A dziś w króluje na wielu pokazach. Jak go nosić?

Jednym z kolorów 2021 został właśnie żółty. Jeszcze niedawno postrzegany jako nietwarzowy, zbyt krzykliwy i trudny. A dziś w króluje na wielu pokazach. Jak go nosić?

Valentino Wiosna/ lato 2021(Fot. Imaxtree) Valentino Wiosna/ lato 2021
(Fot. Imaxtree)

Przede wszystkim odważnie! Na wybiegach w tym sezonie projektanci często prezentowali go "po całości", czyli np. żółta sukienka lub komplet. To na pewno opcja dla tych z nas, które lubią być zauważone. Jednak można go nosić też w mnieszych dawkach i  łączyć z innymi, również spokojnieszymi kolorami. Pięknie wygląda z bielą, czernią, szarością, jasnym różem, granatem, zielenią czy eleganckim kolorem kamelowym.

J.W.Anderson Wiosna/lato 2021 (Fot.Imaxtree) J.W.Anderson Wiosna/lato 2021 (Fot.Imaxtree)

Słoneczny żółty młodzi pokochali już jakiś czas temu. Nazywany jest zresztą "Gen Z yellow" (czyli kolorem pokolenia Z- urodzonego po 1990 roku). Dzieci lubią go prawie zawsze, a dorośli odkrywają go na nowo. Dlaczego warto spróbować wprowadzić go do naszej garderoby? Bo dodaje energii i młodzieńczości jak żaden inny, no i rozjaśnia nawet pochmurne dni.

Aknvas, Rejina Pyo, Acne Wiosna/lato 2021 (Fot. Imaxtree) Aknvas, Rejina Pyo, Acne Wiosna/lato 2021 (Fot. Imaxtree)

  1. Moda i uroda

Kupuj lepiej, noś dłużej - dla siebie, dla planety

Kampania „Buy Better, Wear Longer” (Fot. materiały prasowe Levi's)
Kampania „Buy Better, Wear Longer” (Fot. materiały prasowe Levi's)
Zobacz galerię 3 Zdjęcia
Celem globalnej kampanii Levisa „Buy Better, Wear Longer” jest wywołanie refleksji na temat odpowiedzialności za wypływ konsumpcjonizmu i produkcji odzieży na środowisko.

Czy wiesz, że:

  • Przeciętny człowiek zużywa obecnie około 2 razy więcej ubrań niż w 2006 roku.
  • Jeśli będziemy nosić nasze ubrania dwa razy dłużej, możemy zmniejszyć nasz wpływ na środowisko o 44%
  • Mniej niż 1%produktów jest przetwarzanych na nową odzież.

Każdy z nas wrzucając do koszyka produkt, nie tylko kupuje ubranie, wybiera też określoną jakość, która pozwoli mu cieszyć się daną rzeczą przez lata, albo zmusi go do kolejnych zakupów za chwilę. Proekologiczne  i odpowiedzialne zakupy powinny być jakościowe i przemyślane (nie impulsywne czy spontaniczne).

- Naszym celem jest, aby denim marki Levi’s był noszony przez pokolenia, a nie przez jeden sezon. Tą kampanią chcemy zachęcić konsumentów do podejmowania bardziej świadomych decyzji w kontekście wyboru odzieży. Chcemy, aby każde ubranie było noszony dłużej, chcemy, aby ludzie kupowali odzież np. w second handach lub korzystali z punktów Tailor Store znajdujących się w naszych sklepach w celu przedłużenia życia swoich ubrań, — mówi Jennifer Sey, wiceprezeska marki Levi’s. - Jesteśmy marką, która od samego początku promuje postawy pionierskie i aspiruje do wprowadzenia na rynek pomysłowych i sprzyjających środowisku rozwiązań. W tych młodych ambitnych i bezkompromisowych osobach (biorących udział w kampanii - przypis red.) dostrzegliśmy przywódczy potencjał do zmiany. Zmiany, która nadejdzie, jeśli będziemy ze sobą współpracować. Jesteśmy dumni, że możemy połączyć z nimi nasze siły i podjąć próbę redukcji naszego kolektywnego wpływu na planetę.- dodaje Jennifer Sey.

Xiye Bastida (Fot. materiały prasowe Levi's) Xiye Bastida (Fot. materiały prasowe Levi's)

(Fot. materiały prasowe Levi's) (Fot. materiały prasowe Levi's)

Kampania „Buy Better, Wear Longer” to także odzwierciedlenie aktualnie podejmowanych przez markę kroków mających na celu wprowadzanie bardziej proekologicznych i zrównoważonych praktyk w zakresie produkcji. Levis od lat inwestuje w technologie, których celem jest oszczędzanie wody w procesie produkcji oraz wytwarzanie nowoczesnych wodooszczędnych materiałów takich jak Cottonized Hemp (materiał z konopii) czy Organic Cotton.

Do kampanii marka zaangażowała grupę młodych ludzi, aktywistów i aktywistki działających na rzecz przyszłości naszej planety. Biorą w niej również udział inspirujące osoby, którym nie są obojętne losy Ziemi: Jaden Smith, Xiye Bastida, Melati Wijsen, Xiuhtezcatl, Emma Chamberlain oraz Marcus Rashford odznaczony Orderem Imperium Brytyjskiego.