1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Jesień-zima w modzie! Najpiękniejsze kolekcje, które pokochałyśmy

fot. materiały prasowe Femi Stories
fot. materiały prasowe Femi Stories
Zobacz galerię 55 Zdjęć
Trendy nowego sezonu uchwycone w najpiękniejszych kolekcjach, na które tak długo czekałyśmy. Sezon jesień-zima zapowiada się wyjątkowo ciekawie - dzianinowe sukienki, ciepłe swetry w najmodniejszych kolorach, monochromatyczne garnitury i wygodne propozycje dla tych lubiących aktywność. Oto najciekawsze kolekcje na nadchodzący sezon jesień-zima!

Femi Stories - ogniste kolory i piękne krajobrazy

Choć kochamy się w ich letnich kolekcjach, które kojarzą nam się z beztroskimi wakacjami, luzem i swobodą, nowa odsłona Femi Stories na jesień-zimę 2020/2021 urzekła nas w równym stopniu. Autorskie kwiatowe printy, motyw wszechświata i kultowa już panterka w nowej odsłonie podkreślają podróżniczą, dziką naturę dziewczyny Femi, która nie boi się sięgać gwiazd. Nas zachwyciły przede wszystkim ciepłe swetry w głębokich, nasyconych kolorach, puchowe kurtki z kolekcji kapsułowej Snow&Ski i boskie dodatki - grube czapki w intensywnych odcieniach i modne opaski. Nowej kolekcji towarzyszy przepiękna kampania, która przenosi nas w podróż do miejsc zapierających dech w piersiach.

Siła z 4F

Jak trenować to tylko z Nią i w tych ubraniach. Nowa kolekcja Anny Lewandowskiej dla 4F robi wrażenie - odnajdziemy w niej nowoczesne wzorniczo stroje sportowe w wersji glamour. Motywem przewodnim jest zastosowanie kontrastujących materiałów matowych i połyskujących z przykuwającymi wzrok metalicznymi odcieniami srebra, złota czy różu. Ulubiony zestaw Ambasadorki 4F na trening – stanik oraz legginsy z wysokim stanem z błyszczącym akcentem w postaci gumy, tym razem będzie dostępny w nowych wersjach kolorystycznych. Wśród nowości zachwycają również krótki, zabudowany top oraz szorty z brandingiem na gumie jak również koszulka funkcyjna typu longsleeve. Wygodne, wykonane z komfortowych materiałów, które umożliwiają swobodę ruchu zachęcają do aktywności fizycznej i dbałości o sylwetkę.

 fot. materiały prasowe 4F fot. materiały prasowe 4F

Lilou w nowej odsłonie

Ubrania oraz dodatki w panterkę, już kolejny sezon wpisują się w najgorętsze trendy.  Tym razem kultowe modele torebek od Lilou - Zoe oraz Pauline nabrały drapieżnego charakteru. Nowe projekty dostępne są teraz w wersji we wzór pantery, który pokryty jest włosiem. W połączeniu z czernią oraz łańcuszkiem w kolorze złotym, torebka podkreśli jesienny look i doda charakteru całej stylizacji.

 fot. materiały prasowe Lilou fot. materiały prasowe Lilou

Privé Revaux

Idea Privé Revaux jest prosta: zaoferować produkt wysokiej jakości, o wysublimowanej stylistyce, zgodny z najważniejszymi trendami mody – zarówno tymi najnowszymi, jak i tymi ponadczasowymi. Źródłem bezpośrednich inspiracji jest świat Hollywood: markę współtworzą laureat  Oscara - aktor Jamie Foxx, nominowana m.in. do Złotego Globu aktorka i piosenkarka Hailee Steinfeld oraz modelka i aktorka Ashley Benson. Ponadto wiele modeli powstaje w limitowanych seriach przy współudziale gwiazd takich jak Adriana Lima czy Olivia Culpo. Okulary Privé Revaux to nie tylko modne dodatki, ale też komfort i bezpieczeństwo dla oczu. Zastosowane w modelach przeciwsłonecznych soczewki zapewniają skuteczną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV. Privé Revaux tworzy swoje produkty z pasji do stylu i jakości, od tego lata – także w Polsce! Marka dostępna w Vision Express.

Greenpoint, czyli hołd dla kobiecości

Ta kolekcja wyzwala w nas najpiękniejsze uczucia. Jest marzycielska, klimatyczna i podkreśla naszą różnorodność. To hołd dla kobiecości, naturalności i siły, jaką każda z nas ma w sobie. Greenpoint w nowym sezonie skupia się na bliskości i autentyczności i takie też proponuje nam nowe projekty. W nowym sezonie projektantki Greenpoint wykorzystały znane, ponadczasowe wzory i fasony, które stanowić będą idealną bazę każdej kobiecej garderoby. Kolekcja występuje w szlachetnej kolorystyce ciepłych odcieni rudego, brązów, fioletu oraz głębokiej czerni, dedykowanym różnym typom urody. Nie zabrakło pięknej jesiennej kraty, a dominującymi akcentami są kwieciste wzory oraz delikatne, pastelowe barwy wpisane w DNA marki.

Jenny Fairy – wymarzone buty na jesień w CCC

Kolekcja Jenny Fairy na nadchodzący sezon jesień/zima to wariacje na temat wciąż modnych kowbojek. Jenny Fairy proponuje różne ich modele, w całej gamie naturalnych kolorów skóry – od jasnego beżu, przez intensywne rudości, odcienie brązu, aż po czerń. Dobrą propozycją są także modele z wysoką cholewką – z miękkiego zamszu, z frędzlami lub bez. W propozycjach typowo zimowych odnajdziemy klasyki w postaci śniegowców na grubych platformach inspirowane modelem moon boots, a także ukochane przez Polki miękkie i ciepłe botki w stylu emu. Wszystkie propozycje Jenny Fair z kolekcji jesień/zima 2020-2021 dostępne są w salonach CCC oraz w sklepie online.

Kasia Struss twarzą Nudyess

Te z was, które przyzwyczaiły się do komfortowych ubrań będą zachwycone. W nowej kolekcji Nudyess tradycyjnie znalazły się klasyczne sukienki, topy i spódnice a także wygodne legginsy, body czy kardigany. Kolekcja utrzymana jest w stonowanych kolorach: beżu, ecru, brązu, delikatnej oliwki oraz klasycznej czerni. Wszystkie projekty zostały uszyte w polskiej szwalni z wysokiej jakości certyfikowanej, prążkowanej dzianiny. Po raz kolejny założycielki marki zaprosiły do współpracy niezwykłą osobę - tym razem gwiazdą kampanii została top modelka Kasia Struss oraz 6 Ambasadorek marki wybranych w drodze castingu. Jak zawsze - jest pięknie i naturalnie.

20 lat z Pandorą

Jaki jest najlepszy sposób na celebrację 20-lecia najbardziej znanego projektu marki? Oczywiście nowa, nawiązująca do klasycznych modeli, biżuteria! We wrześniu świętujemy urodziny bransoletki Moments przez wprowadzenie nowych elementów z kolekcji Pandora Icons. Wśród nich znajdą się bransoletki o splocie wężykowym z innowacyjnym i stylowym zapięciem oraz inne ozdoby inspirowane tym wzorem. Popularna bransoletka z charmsami Pandora Moments miała swoją premierę w 2000 roku. Wraz z upływem lat stała  się znakiem rozpoznawczym marki. Tworząc jubileuszowe wzory projektanci Pandory szukali sposobu na połączenie klasycznego splotu wężykowego z nowoczesnym podejściem do biżuterii. Nowe elementy dopełniające kolekcję Pandora Icons - bransoletki, charms, zawieszka, kolczyki i pierścionek – oddają hołd początkom marki, wprowadzając zarazem świeży design.

Tina Kunakey dla The Odder Side

Nazywana jest jedną z najpiękniejszych modelek młodego pokolenia. Muza i żona Vincenta Cassela stała się twarzą najnowszej kolekcji ulubionego sklepu Polek (i nie tylko!) - The Odder Side. Jak zawsze, w projektach od Odder kochamy jakość - wyjątkowe materiały, które tym razem zachwycają już z samej nazwy. Kolekcja jesień-zima 2020/2021 wykorzystuje m.in. egipską bawełnę, wełnę merino czy włoskie jedwabie. W nowym sezonie pojawia się wiele nowości, między innymi topy opadające na jedno ramię wykonane z cupro, oversize’owe koszule z odkrytymi plecami, czy sukienki z głębokim dekoltem. Swetry - będące, jak wiadomo, must have każdej jesieni, tym razem prezentują się niezwykle ciekawie - w czarno biały i biało miodowy zebra print, ażurowe z guzikami z recyklingu oraz wełniane kardigany. Pierwszy raz w kolekcji pojawia się kolor czerwony, występuje na maxi sukience z głębokim dekoltem na plecach i jest jednym z najważniejszych modeli kolekcji. Na taką zimę to my się piszemy!

Kobieta w wielkim mieście

 (Fot. materiały prasowe Molton) (Fot. materiały prasowe Molton)

Siła kobiecości, indywidualny charakter, otwartość i ciekawość świata – tak marka Molton prezentuje swoją najnowszą kolekcję. Zdjęcia zostały zrealizowane w stolicy, a główną bohaterką jest kobieta, która nie boi się wyzwań i pewnym krokiem idzie przez życie.  Pełna energii, uwodzicielska, z łatwością odnajduje się w przestrzeni wielkiego miasta.  Będąc w ciągłym ruchu podejmuje się kolejnych zadań, a przy tym stawia na stylowe ubrania. Nie boi się odważnych kolorów, czy nietypowych zestawień.  Do oversizowego niebieskiego płaszcza w stylu sportowym zakłada jeansy, a czerwony wiązany w talii wybiera do eleganckiej, skórzanej sukienki.  Swój indywidualny styl podkreśla fioletowym kombinezonem z paskiem. W chłodniejsze dni nie boi się zestawić krótkiej puchowej kurtki z sukienką w wężowy print. Pozostaje jednak wciąż kobietą, która czasami stawia na klasykę i zakłada czarny garnitur w zestawie ze szpilkami w tym samym kolorze. W kolekcji jesień/zima 2020 Molton proponuje model asymetryczny i z ostrymi cięciami. Biała koszula w zestawieniu z czarnymi spodniami, to też znany i ceniony klasyk.  Molton nie rezygnuje z niego. Proponuje jedynie zamienić tkaninę na modną ekoskórę.

 (Fot. materiały prasowe Molton) (Fot. materiały prasowe Molton)

Nowe retro Solar

Kolekcja Solar w sezonie jesień-zima 2020/2021 to odważne przełożenie stylistyki retro na współczesne trendy. Projektantki zestawiły nowatorskie konstrukcje i fasony nawiązujące do estetyki lat 80. – na zasadzie dopełnienia, a nie kontrastów. Znane desenie zyskały nowe oblicze. Krata, pepita czy pasy zaskakują różnorodnością i świeżymi kompozycjami, w tym kolorystycznymi. Amarant łączy się z turkusem, pastelowy róż z fioletem i bordo, szarości z kamelem. Króluje ponadczasowe zestawienie czerni i bieli. Jest romantycznie, wyraziście i malarsko.

Elegancja i styl z Monnari

Eko-skóra, pikowane kurtki i szeroki wybór dresów. Monnari w nowym sezonie stawia nie tylko na elegancję, ale również wygodę i klasykę. Najmocniejszymi elementami kolekcji są eleganckie płaszcze w naturalnych kolorach i kobiece, skórzane spódnice do kolan. Całość dopełniają dodatki - torebki podążające za aktualnymi trendami i odpowiadające na każde potrzeby, zimowe, ciepłe szaliki, rękawiczki oraz modne nakrycia głowy (w tym szałowy kaszkiet z eko-skóry, który dodaje paryskiego szyku stylizacji).

Real life luxury w wersji Zalando

Zalando rozwija kategorię premium - wprowadza do sprzedaży nowe marki, zmienia nazwę kategorii na „Designer” i przedstawia nową, poświęconą jej kampanię marketingową „Real life luxury”. Koncept kampanii opiera się na demokratycznym podejściu do mody, a stworzone materiały prezentują szeroki asortyment kolekcji premium oraz marek luksusowych na Zalando, w tym nowości takie jak ponadczasowa Victoria Beckham, Roksanda, Mary Katrantzou, Theory, GCDS i kultowe projekty od Cult Gaia. Kampania „Real life luxury”, której reżyserem i autorem zdjęć jest pochodzący z Wielkiej Brytanii AD Felix Cooper, opowiada o tym, że luksus może mieć wiele znaczeń. Ucieczka na łono natury, czas spędzony z rodziną, spełnianie marzeń z przyjaciółmi czy wolność w wyrażaniu własnej tożsamości - pozornie zwykłe, codzienne doświadczenia także mogą być odbierane jako luksusowe.

Apart pełen blasku

Czasem prostą stylizacje możesz łatwo zmienić efektowną biżuterią. Złoty naszyjnik i pasujące kolczyki stworzą z klasycznej sukienki wyjątkowa wieczorową stylizację. Takie dodatki są nam potrzebne zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym, kiedy głębokie kolory dodadzą blasku codziennym outfitom.

 fot. materiały prasowe Apart fot. materiały prasowe Apart

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze