1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Kwiatowe, owocowe, zmysłowe, kobiece – nowe zapachy

Kwiatowe, owocowe, zmysłowe, kobiece – nowe zapachy

Paco Rabanne, Lady Million Fabulous; Giorgio Armani, Sì Eau de Parfum Intense; Valeur Absolue. (Fot. materiały prasowe)
Paco Rabanne, Lady Million Fabulous; Giorgio Armani, Sì Eau de Parfum Intense; Valeur Absolue. (Fot. materiały prasowe)
„Elegancja nie jest możliwa bez perfum. To skryte, niezapomniane, ostateczne akcesorium” - mówiła Coco Chanel. Zapachy to zmysłowy element każdego etapu oraz dziedziny naszego życia. Celebrujmy aromaty z uważnością.

Giorgio Armani, Sì Eau de Parfum Intense

Giorgio Armani, Sì Eau de Parfum Intense, woda perfumowana 319 zł/30 ml. (Fot. materiały prasowe)Giorgio Armani, Sì Eau de Parfum Intense, woda perfumowana 319 zł/30 ml. (Fot. materiały prasowe)

Zapach Sì autorstwa Giorgio Armani pojawił się na rynku w 2013 roku. Już wówczas zyskał miano ikony. Kusił zmysłowością oraz niespotykanym szykiem. Łącząc siłę niezależnego ducha, elegancję i spokój, Sì celebruje odwagę kobiet i wspiera je, aby mogły żyć z pasją i według własnych reguł. Nowa wersja Sì Eau de Parfum Intense to szyprowo-orientalna kompozycja skomponowana przez Julie Massé, autorkę wszystkich zapachów z tej linii. W tym roku kreatorka nadała dziedzictwu Sì nowy kierunek. Rolę nuty głowy przejmuje nektar z czarnej porzeczki będący wiodącym składnikiem kolekcji - to składnik wyjątkowy i na wskroś luksusowy. W sercu zapachowej melodii rozbrzmiewa róża pochodząca z tureckiej prowincji Isparta zwanej “krainą róż”. Towarzyszy jej aksamitny, orientalny olejek davana. Połączenie tych dwóch nut zapewnia niebywale intensywne doznania. W tle zapachu pojawia się paczula oraz żywica benzoesowa, które łagodnie otulają skórę i koją zmysły. Użyta w Sì Eau de Parfum Intense wanilia pozyskiwana jest z chronionego obszaru Loky Manambato na Madagaskarze. Stało się to możliwe dzięki nawiązaniu współpracy z lokalną organizacją pozarządową w ramach jednej z inicjatyw Giorgio Armani, mających na celu działania na rzecz pozyskiwania surowców ze zrównoważonych źródeł. Ambasadorką zapachu jest Cate Blanchett.

Paco Rabanne, Lady Million Fabulous

Paco Rabanne, Lady Million Fabulous, woda perfumowana 405 zł/50 ml. (Fot. materiały prasowe)Paco Rabanne, Lady Million Fabulous, woda perfumowana 405 zł/50 ml. (Fot. materiały prasowe)

Zapach Lady Million Fabulous stworzono z myślą o tym, aby czerpać z życia garściami, najlepiej w porywającym, energetyzującym rytmie. To kwiatowo-orientalna kompozycja, która ma zapewnić dobre samopoczucie. Jej kreatorką jest Anne Flipo - autorka oryginalnego zapachu Lady Million. W zapachu tym nuty słoneczne i tuberoza zderzają się z wanilią i mchem w nucie głębi, czyniąc z Lady Million Fabulous kompozycję ekstrawagancką i uzależniającą. Rozświetlający zapach emanuje żywiołową, zmysłową radością. Sprawia, że chce się tylko tańczyć – jak w transie.

Valeur Absolue

Valeur Absolue, woda perfumowana 120 zł/14 ml; 320 zł/50 ml (dostępna na agicsnaturals.pl). (Fot. materiały prasowe)Valeur Absolue, woda perfumowana 120 zł/14 ml; 320 zł/50 ml (dostępna na agicsnaturals.pl). (Fot. materiały prasowe)

Zapachy Valeur Absolue to kompozycje wyselekcjonowanych surowców pochodzenia naturalnego: olejków eterycznych, ekstraktów roślinnych oraz kamieni półszlachetnych, starannie pozyskiwanych i ręcznie umieszczanych w każdym flakonie. Połączenie aromaterapii z litoterapią zmienia wymiar zapachu - czyni z niego eliksir, poprawiający samopoczucie. Litoterapia bazuje na wierze w energetyzującą i leczniczą moc kamieni szlachetnych oraz półszlachetnych. Odwołuje się do przekonania, że w skałach znajduje się skumulowana energia, która przekazana człowiekowi może uzdrawiać ciało i umysł. „Wybierz zapach intuicyjnie i pozwól mu prowadzić się w świadomości: to nie Ty nosisz perfumy, to perfumy niosą Ciebie.” - mówi pochodząca ze Szwajcarii masażystka Reiki i terapeutka energetyczna Lucienne. W kolekcji znajduje się siedem zapachów, każdy symbolizuje coś innego.

Joie Eclat to radość życia. Kompozycja kwiatowo cytrusowa (zawiera m.in. nuty bergamotki, mandarynki, grejpfruta, kardamonu, tuberozy, jaśminu, wetiweru) z cytrynem - kamieniem symbolizującym optymizm.

Confiance to pewność siebie - kompozycja orientalno drzewna ( zawiera m.in. goździki, cynamon, brzoskwinię, bursztyn, drzewo cedrowe, wanilię) z karneolem kamieniem symbolizującym odwagę i budzącym w nas apetyt na życie.

Rouge Passion to namiętność - kompozycja kwiatowo-orientalne ( zawiera m.in. bergamotkę, ylang-ylang, kwiat pomarańczy, jaśmin, konwalię, paczulę, wanilię) z granatem kamieniem symbolizującym poczucie własnej wartości, ułatwiającym pójście za swoimi marzeniami.

Jo Malone London, The Marmalade Collection

Jo Malone London, The Marmalade Collection, woda perfumowana 270 zł/30 ml. (Fot. materiały prasowe)Jo Malone London, The Marmalade Collection, woda perfumowana 270 zł/30 ml. (Fot. materiały prasowe)

Nowa limitowana kolekcja zapachów zainspirowana tęsknotą za smakiem i zapachem ręcznie wyrabianych konfitur. Naturalne ekstrakty z owoców zostały stworzone specjalnie dla The Marmalade Collection przez jeden z wiodących brytyjskich zakładów przetwórstwa owoców z Blairgowrie w Szkocji. Pozyskiwane od lokalnych plantatorów owoce i jagody, które zazwyczaj wykorzystuje się w przemyśle spożywczym, są poddawane destylacji z parą wodną, a uzyskany w ten sposób ekstrakt jest bezpośrednio dodawany do kompozycji zapachowej. Dzięki temu możliwe było uchwycenie prawdziwych, pełnych życia nut cierpkiego rabarbaru i soczystej jeżyny. Wygląd flakonów został zainspirowany etykietami widniejącymi na słoiczkach do konfitur w stylu vintage. W ramach kolekcji dostępnych jest wiele zapachów: Tangy Rhubarb Cologne; Rose Blush Cologne; Orange Peel Cologne; Elderflower Cordial Cologne; Blackberry & Bay Cologne.

Phlov by Anna Lewandowska

Phlov by Anna Lewandowska, woda perfumowana 189 zł/30 ml i 50 ml/229 zł. (Fot. materiały prasowe)Phlov by Anna Lewandowska, woda perfumowana 189 zł/30 ml i 50 ml/229 zł. (Fot. materiały prasowe)

Day’LightFull i FullMoon’Light to dwie kompozycje stanowiące idealne dopełnienie wyjątkowych momentów życia każdej kobiety. Day’LightFull skrywa orzeźwiające nuty soczystych cytrusów i dojrzałych malin otulone słodyczą wanilii. To zapach, który niesie ze sobą optymizm i światło. FullMoon’Light łączy kwiatową sensualność z delikatną nutką tajemniczego aromatu granatów, jeżyn i dojrzałych wiśni, przełamanego subtelnymi akcentami drzewnymi. To esencja kobiecości w pełnym rozkwicie. Zapachy zawierają wysokie stężenie olejków zapachowych - aż 25 proc.

(Fot. materiały prasowe)(Fot. materiały prasowe)

Dobrze skomponowany zapach jest jak eliksir oddziałujący na zmysły, który ucieleśnia nasze emocje. Może działać motywująco, pobudzać kreatywność, poprawiać nastrój i być pamiątką chwil, które się z nimi wiążą.

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze
  1. Materiał partnera

Jak słońcem rozświetlone

Jak słońcem rozświetlone
Jak słońcem rozświetlone
Zobacz galerię 7 Zdjęć
Balayage działa podobnie jak konturowanie twarzy – fryzura nabiera życia, wibruje kolorem. Kochamy ten efekt rozjaśnionych pasm we włosach, które wyglądają tak naturalnie, jakbyśmy właśnie wróciły ze słonecznych wakacji. 

Balayage narodził się we Francji. Wszystko zaczęło się w latach 60. od zawijania pasemek w folię. Potem, w 1974 roku, siostry Carita zastąpiły ją dla ochrony włosów delikatną bawełną. Krótko po powstaniu tej techniki narodził się balayage z wolnej ręki. Od 2018 roku w salonach dostępna jest koloryzacja French Balayage od L’Oréal Professionnel. Pozwala ona na stworzenie niepowtarzalnego, naturalnego efektu.

Usługa French Balayage składa się z dwóch etapów. Krok pierwszy to rozjaśnienie włosów. Może to być jedynie subtelny kontrast lub odważna transformacja, w zależności od tego, na czym nam zależy. Krok drugi to nadanie połysku, świetlistego wykończenia dzięki koloryzacji L’Oréal Professionnel, która wygładza powierzchnię włosów, sprawiając, że wyglądają jak po intensywnej pielęgnacji. Po French Balayage włosy są perfekcyjnie rozjaśnione. Nigdy żółte. Zawsze z połyskiem.

Żeby jeszcze podbić ten efekt, po samej usłudze koloryzacji warto skorzystać z zabiegu pielęgnacyjnego Blondifier, który ma właściwości odbudowujące i regenerujące. Kompleks glukopolifenoli naprawia końcówki. Włosy stają się cudownie miękkie w dotyku, elastyczne i pełne blasku. Takiego efektu rozświetlenia jak po profesjonalnej koloryzacji i pielęgnacji nie da się uzyskać w domu. Osiągnięcie pięknego rezultatu French Balayage wymaga czasu – szczególnie po wcześniejszych samodzielnych eksperymentach na włosach – i doświadczenia dobrego fryzjera.

FRENCH BALAYAGE

Zawsze naturalny wygląd, niezależnie od rodzaju balejażu.

1. Szampon Blondifier Cool, neutralizujący ciepłe refleksy, 300 ml/45 zł. 1. Szampon Blondifier Cool, neutralizujący ciepłe refleksy, 300 ml/45 zł.

2. Maska rozświetlająca Blondifier L’OrÉal Professionnel 250 ml/70 zł 2. Maska rozświetlająca Blondifier L’OrÉal Professionnel 250 ml/70 zł

3. Prostownica parowa STEAMPOD 3.0 ok. 1200 zł. 3. Prostownica parowa STEAMPOD 3.0 ok. 1200 zł.

Zobacz, który rodzaj #FrenchBalayage pasuje do Ciebie:

Odwiedź stronę salonexpert.pl i dowiedz się więcej.

 

  1. Moda i uroda

Marka Garnier z certyfikatem Cruelty Free International

Garnier Green Beauty - to kompleksowe działania dla zrównoważonego rozwoju (Fot. iStock)
Garnier Green Beauty - to kompleksowe działania dla zrównoważonego rozwoju (Fot. iStock)
Zobacz galerię 3 Zdjęcia
Organizacja Cruelty Free International działająca na rzecz zaniechania testów na zwierzętach przyznała marce Garnier certyfikat potwierdzający, iż wszystkie jej produkty są oficjalnie "cruelty free".

Garnier jest jedną z największych, globalnych marek, jaką organizacja Cruelty Free International kiedykolwiek dopuściła do udziału w programie Leaping Bunny. To ogromny krok nie tylko dla Garnier, lecz dla całej branży kosmetycznej.

Michelle Thew, Cruelty Free International CEO: „Garnier jest globalną marką, którą znają wszyscy. Współpraca i pomoc w zniesieniu praktyk testowania kosmetyków na zwierzętach oraz oficjalne potwierdzenie certyfikatu Cruelty Free International w ramach programu Leaping Bunny, to bardzo ważny moment. Trwało to wiele miesięcy, ale Garnier bardzo dokładnie sprawdził każdego dostawcę i pochodzenie składników, co daje nam całkowitą pewność wyników”.

Program Leaping Bunny wymaga od marki zbadania, według najwyższych standardów, całego łańcucha dostaw nie tylko w Unii Europejskiej lecz na całym świecie. Dotyczy to wszystkich surowców i poszczególnych składników, pod kątem wykluczenia jakichkolwiek przypadków testowania na zwierzętach. Zatwierdzenia wymagają wszystkie gotowe wyroby danej marki – poszczególne produkty nie podlegają indywidualnemu zatwierdzeniu.

W przypadku marki Garnier certyfikacja wymagała uzyskania deklaracji od ponad 500 dostawców, którzy pozyskują ponad 3000 różnych składników z całego świata. Przez wiele miesięcy Garnier i Cruelty Free International wspólnie pracowali nad zebraniem tych dowodów i zagwarantowaniem, aby każdy produkt z globalnego portfolio Garnier mógł zostać oficjalnie opatrzony logotypem programu Leaping Bunny organizacji Cruelty Free International – powszechnie uznany znak, świadczący o tym, że produkt został wytworzony w sposób wolny od okrucieństwa. Ten rygorystyczny proces zapewnia, że konsumenci mogą kupować produkty Garnier z pewnością, że spełniają one surowe kryteria programu Leaping Bunny.

„Garnier jest zaangażowany w wyeliminowanie testów na zwierzętach od 1989 roku. Oficjalna akredytacja organizacji Cruelty Free International w ramach programu Leaping Bunny jest prawdziwym kamieniem milowym i stanowi ważny element naszej strategii Garnier Green Beauty. Dziś Garnier robi kolejny proekologiczny krok w kierunku stania się w pełni zaangażowaną, prawdziwie zrównoważoną, przejrzystą marką, która dostarcza nam wszystkim piękno w zgodzie z naturą” - mówi Adrien Koskas, globalny prezes marki Garnier.

Badania Garnier zostały zakończone pod koniec przełomowego roku dla marki. W 2020 r. Garnier ogłosił inicjatywę Garnier Green Beauty, której celem jest w pełni kompleksowe podejście do zrównoważonej działalności, wymagającej przekształcenia wszystkich ogniw łańcucha wartości Garnier i radykalnego zmniejszenia wpływu marki na środowisko naturalne. Więcej informacji o programie Green Beauty można znaleźć na www.garnier.pl/green-beauty.

  1. Moda i uroda

Wolność w miłości

Zobacz galerię 5 Zdjęć
Lana Del Rey i Jared Leto – bohaterowie kampanii Gucci Guilty – spotykają się ponownie w osobliwej scenerii motelu. Jako dwie silne osobowości, wolne duchy buntują się przeciwko narzuconym normom i standardom. Są razem, ale są wolni. Klasyka #ForeverGuilty.

Woda toaletowa Gucci Guilty pour Femme przeszła przemianę. Alessandro Michele, dyrektor kreatywny domu mody Gucci, zainspirowany dążeniem kobiet do swobody w wyrażaniu siebie, swoich potrzeb, myśli i uczuć, doszedł do wniosku, że damskie i męskie flakony perfum powinny być do siebie podobne. W ten sposób Gucci Guilty dla niej zyskały nowy design. Szklany flakon jest częściowo przesłonięty metalem w nowym odcieniu i zwieńczony dopasowanym kolorystycznie korkiem. W odkrytej części widać prześwitujący przez szkło bladoróżowy płyn. Flakon kształtem przypomina teraz perfumy męskie, podkreślając równą pozycję obu płci. Pachnie jednak na wskroś kobieco – płatkami bzu z nutą musujących cytrusów. Spowija nas woalem bogatych i zmysłowych nut ambry i paczuli. Z kolei promienne cytrusowe nuty mandarynki, połączone z różowym pieprzem, dają wrażenie wibrującej świeżości. W sercu kompozycji kwiatowe nuty bzu łączą się z akordami owocowymi oraz nutami egipskiego geranium, tworząc ciekawy kontrast. Całość jest zmysłowa, kremowa i ciepła, ale z charakterem. To zapachowy podpis dla kobiet, które nie chcą zniknąć w tłumie.

 

Woda toaletowa GUCCI GUILTY pour Femme 50 ml/349 zł. Zapach jest dostępny w autoryzowanych perfumeriach Sephora i na sephora.pl

Para nie tylko na walentynki, para na zawsze

Zapachy GUCCI GUILTY Love Edition 2021 afirmują wolność i niekonwencjonalną miłość. Męski zapach ma aromatyczno-paprociową bazę wzbogaconą białymi kwiatami, francuską lawendą, paczulą i drzewem cedrowym. Damski jest ambrowo-kwiatowy. Otwiera się cytrusowymi nutami mandory, bergamotki i różowego pieprzu.

Edycja limitowana: GUCCI GUILTY Love Edition – woda toaletowa dla niego 50 ml/299 zł; woda perfumowana dla niej 50 ml/399 zł. Zapachy są dostępne w autoryzowanych perfumeriach Douglas i na douglas.pl

  1. Moda i uroda

Piękna jak Lady Di

Piękna cera i piękny uśmiech to znaki rozpoznawcze Lady Di. (Fot. Getty Images)
Piękna cera i piękny uśmiech to znaki rozpoznawcze Lady Di. (Fot. Getty Images)
Zobacz galerię 8 Zdjęć
Księżna Diana wierzyła w zasadę „Beauty from within”, piękno rodzi się w środku. Dbała o regularny sen, ćwiczyła, piła warzywne koktajle. Mimo że miała dostęp do najbardziej luksusowych kosmetyków, robiła sobie maseczki DIY. Jej ulubiona składała się z: awokado, białka jajka, soku z cytryny i miodu.

Księżna Diana uwielbiała perfumy z nutami białych kwiatów i przypraw. Jak opowiada jej była makijażystka Mary Greenwell, księżna nigdy nie opuszczała pałacu bez spryskania się perfumami. Jednym z jej ulubionych zapachów był Diorissimo Dior.

Diorissimo dior 100 ml/558 zł (Butik Dior w Galerii Mokotów). Diorissimo dior 100 ml/558 zł (Butik Dior w Galerii Mokotów).

Lady Di skrupulatnie dbała o skórę. Demakijaż, tonizowanie, nawilżanie – to był codzienny rytuał. Podobno lubiła produkty marki Clarins, jak tonik rumiankowy. Obstawiam, że dziś w ramach wspierania brytyjskich marek sięgnęłaby po Miracle Tonic Amanda Lacy.

Miracle Tonic AmandA Lacy 60 ml/490 zł. Miracle Tonic AmandA Lacy 60 ml/490 zł.

Diana miała piękną cerę, ale skłonną do zaczerwienień i trądziku różowatego. Gdy problem się nasilał, stosowała naturalne olejki, między innymi z dzikiej róży, by ukoić skórę. W sympatii do naturalnych rozwiązań wyprzedziła swoją epokę. Teraz pewnie polubiłaby olejek oczyszczający do twarzy: róża, geranium, morela, Votary 100 ml/239 zł (zalando.pl).

Olejek oczyszczający do twarzy: róża, geranium, morela, Votary 100 ml/239 zł (zalando.pl). Olejek oczyszczający do twarzy: róża, geranium, morela, Votary 100 ml/239 zł (zalando.pl).

Produkty pielęgnacyjne Guerlain podobno także gościły w łazience księżnej. Dziś na półeczce miałaby nawilżającą, przeciwstarzeniową emulsję Super Aqua-Emulsion Guerlain.

Super Aqua-Emulsion Guerlain 50 ml/579 zł (Sephora). Super Aqua-Emulsion Guerlain 50 ml/579 zł (Sephora).

Manikiur według Lady Di? W młodości był to bardzo naturalnie wyglądający French lub po prostu jasny różowy lakier. Potem Diana przeszła metamorfozę. Poczuła się bardziej pewnie, kobieco, a na jej paznokciach pojawił się słynny czerwony odcień Revlon Red 18 zł (Puderikrem.pl).

Revlon Red 18 zł (Puderikrem.pl). Revlon Red 18 zł (Puderikrem.pl).

Przez lata znakiem rozpoznawczym Diany była błękitna konturówka. Potem jednak księżna poznała Mary Greenwell i błękit poszedł do lamusa. Zastąpiła ją czarna lub brązowa konturówka nałożona tuż przy linii rzęs i zgrabnie roztarta. Kto chce zobaczyć makijaż w stylu Lady Di według Mary Greenwell, może zajrzeć na youtube’owy kanał Lisy Eldridge – Mary gościnnie opowiada tu o tym, jak malowała księżną Dianę, i robi popisowy makijaż na modelce.

Couture Kajal Yves Sain Laurent 99 zł (Notino). Couture Kajal Yves Sain Laurent 99 zł (Notino).

Opalenizna? Podobno gdy Diana pokazała się publicznie z bladą cerą, dziennikarze prześcigali się w domysłach, dlaczego tak źle wygląda. Z tego powodu w pałacu miała prywatne solarium.

Wodoodporny bronzer do twarzy i ciała Amazonian Clay Tarte 145 zł (Sephora). Wodoodporny bronzer do twarzy i ciała Amazonian Clay Tarte 145 zł (Sephora).

  1. Moda i uroda

Sisley Paris, Izia La Nuit - zapach letniej nocy

Sisley Paris, Izia La Nuit
Sisley Paris, Izia La Nuit
Zobacz galerię 6 Zdjęć
Izia La Nuit to hołd dla tajemniczej róży, która kwitnie tylko raz w roku przez dwa tygodnie i pachnie o wiele piękniej od innych. W najnowszej kompozycji ten wyjątkowy kwiat łączy się z akordem drzewnym i skórzanym oraz nutą wanilii, zyskując niepowtarzalny, zmysłowy charakter.

- Historia róży ma swój początek w ogrodzie różanym, a dokładnie w rozarium położonym przy pięknym zamku w Polsce, w Łańcucie, który należał do mojej rodziny - mówi Isabelle d’Ornano (z domu Potocka)  założycielka marki Sisley Paris. - Pomyślałam, że podobnie jak tam, świetnym pomysłem byłoby zasadzenie róż wokół kortów tenisowych w mojej wiejskiej posiadłości. Posadziliśmy 30 lub 40 różanych krzewów. Zorientowałam się, że jedna z odmian pachnie o wiele piękniej od innychPoprosiłam trzech kreatorów zapachów o odtworzenie aromatów wręczonych im bukietów róż. I finalnie zdecydowaliśmy się na kompozycję Amandine Clerc-Marie.

I tak wszystko się zaczęło.

Był rok 2017 i premiera zapachu Izia Sisley Paris -  świeżej, świetlistej, kwiatowej i kobiecej kompozyji stworzonej z ogromnego zamiłowania Isabelle d’Ornano do róży.

- Myślałam, co jeszcze można byłoby z nią zrobić? Z tą samą różą, jednak w nieco inny sposób. W trakcie rozmowy z Amandine Clerc-Marie zdecydowałyśmy, że możemy jej nadać jeszcze bardziej wyrafinowaną formę.- wspomina Isabelle d’Ornano.

I tak powstała Izia La Nuit.

Intensywny, bogaty zapach nocy. Kompozycja, która uwalnia nową sensualność, rozwija emocjonalne doznania. Chociaż wciąż równie intensywnie kwiatowy, Izia La Nuit to zapach otulony nutami drzewnymi, skórzanymi oraz szczyptą wanilii. Skomponowany z najlepszych esencji, zaprasza do przeżycia emocji zachwytu, spełnienia i spokoju, doświadczanych podczas miłosnych podróży.

Pierwsze nuty są świeże i ekscytujące: w nucie głowy bergamotka łączy się ze słodko-owocowymi nutami mandarynki i soczystej czarnej porzeczki. Niezwykłość kardamonu nadaje temu świeżemu i pełnemu barw początkowi charakter korzenno-drzewny. Głęboka noc odsłania entuzjazm obietnicy... W tętniących nutach serca róża Izia wydaje się być bardziej promienna niż kiedykolwiek dzięki świetlistym, lśniącym nutom frezji i magnolii. Olśniewające zakończenie, leniwy, wieczny uścisk, którego ucieleśnieniem jest zmysłowy, drzewny ślad zapachu... Wyrafinowany duet labdanum i paczuli nadaje skórzany akcent mchowi dębowemu, zawartemu w zapachu, który dopełnia nowoczesną, szyprową strukturę Izia La Nuit. Delikatny ambrox uwalnia ciepłe, eleganckie, intensywne aromaty, a szczypta drzewnej, mlecznej wanilii zamyka kompozycję, intensyfikując i wydłużając ślad zapachu.

Flakon w kolorze  nocy

Sisley Paris powraca do flakonu zaprojektowanego dla Izi w 2017 roku przez polskiego rzeźbiarza Bronisława Krzysztofa. Eleganckie, szlachetne szkło pokryte jest głębokim, tajemniczym i połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z delikatnym złotym woalem, który ukazuje świetlisty charakter zapachu.

Izia La Nuit Sisley Paris Eau de Parfum 30 ml/Eau de Parfum 50 ml/Eau de Parfum 100 ml Izia La Nuit Sisley Paris Eau de Parfum 30 ml/Eau de Parfum 50 ml/Eau de Parfum 100 ml

-Dzięki złotemu prześwitowi flakonu możemy zajrzeć do wnętrza perfum. Przypomina to dwa okna które otwierają się na słońce. Końcowy efekt jest przepiękny. - mówi Isabelle d’Ornano.

Nazwa, Izia La Nuit, została napisana ręcznie przez Isabelle d’Ornano i zawiera słowo Izia – zdrobnienie imienia Izabela w języku polskim – co nadaje zapachowi niezwykle osobisty, intymny charakter. Nazwa ta jest wygrawerowana także na złotym płatku, który został umieszczony na granatowym opakowaniu ozdobionym gwiazdami.

Tak pachnie miłość

Tajemniczy i wyrafinowany film promujący zapach zabiera nas w ekscytującą, oszałamiającą opowieść o miłości

W filmie Izia La Nuit występuje Sonia Vasena, siostrzenica Isabelle d’Ornano, będąca doskonałym wcieleniem kobiety Sisley Paris. Interpretuje różne aspekty zapachu poprzez alegorię miłości.

Tak jak miłość jest emocjonalnym doświadczeniem, które toczy się własnym torem, tak odkrywanie perfum również może następować w różnych etapach: ekscytacja, zachwyt, rozkwit, spełnienie, wieczność.

 

https://www.youtube.com/watch?v=bMR-wR6DRaw&feature=youtu.be

Zapach dostępny na douglas.pl oraz sephora.pl