1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Pielęgnacja dłoni z handy lab. – nowa marka już dostępna

Wybierzesz maskę z retinolem czy z hialuronem? (Fot. materiały prasowe)
Wybierzesz maskę z retinolem czy z hialuronem? (Fot. materiały prasowe)
Handy lab. to nowa na rynku polska marka, która łączy w sobie radość całkowitego dbania o dłonie, pielęgnację opartą na wiedzy eksperckiej i idee związane ze sztuką i psychologią.

Starannie dobrane substancje aktywne oraz wygodna forma aplikacji, stanowiąca domowy rytuał handy SPA, to tylko niektóre z wyróżników produktów marki.

W ofercie znajdziemy maskę z retinolem, która zapewnia odmłodzenie, regenerację i profilaktykę anty-aging dłoni, oraz maskę z hialuronem, która intensywnie nawilży i odżywi skórę.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

To, co wyróżnia produkty handy lab., to filtry UV SPF 20 – posiada je każdy kosmetyk, zapewniając kompletną fotoprojekcję.

W najbliższych miesiącach w portfolio marki dostępne będą komplementarne produkty z retinolem i hialuronem – krem i peeling do dłoni.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Odżywcze koktajle w rękawicach handy lab. poza autorskim składem i subtelnym zapachem białej herbaty wyróżnia odpowiednio dobrana bogata gramatura, materiał smartphone friendly umożliwiający korzystanie z telefonu oraz rozmiar unisex – marka zachęca do korzystania z home SPA dla dłoni również mężczyzn.

Dopracowanie formuł i produktów zajęło sporo czasu. Dziś marka udostępnia ofertę skrojoną wprost pod potrzeby swoich klientów.

– Myśl o tym, by stworzyć autorską markę skupioną na pielęgnacji dłoni wraz z promowaniem artystów, wspieraniem słabszych, angażowaniem ekspertów z różnych dziedzin życia, nie zrodziła się zupełnie przypadkowo. Zawsze miałam potrzebę działania i tworzenia, w szczególności w przypadku ważnych dla mnie idei. Uważam, że dbanie o siebie to podstawa, na której tworzy się troska o innych i o nasze otocznie. Filozofia marki handy lab. powstała z potrzeby przywrócenia zmysłowi dotyku jego znaczenia. Dłonie są naszą wizytówką zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym i większość codziennych czynności wykonujemy dłońmi, dlatego zasługują na szczególną pielęgnacjęmówi Iwona Wójcik, pomysłodawczyni i właścicielka marki.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Ambasadorką marki jest Irena Kamińska-Radomska, która szeroką wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobyła, szkoląc się w The Protocol School of Washington pod okiem szefa protokołu Białego Domu, gdzie uzyskała międzynarodową licencję.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze