1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Psychologia
  4. >
  5. Każdy moment jest dobry, żeby rozpocząć życie w zgodzie ze sobą | „Pomyśl o sobie i działaj!” z Bielenda Group

Każdy moment jest dobry, żeby rozpocząć życie w zgodzie ze sobą | „Pomyśl o sobie i działaj!” z Bielenda Group

Na zdjęciu (od lewej): Marta Iwanowska-Polkowska, Joanna Heidtman, Katarzyna Miller, Monika Sobień-Górska, Anna Mirek, Joanna Brodzik, Magdalena Koćwin. (Fot. Weronika Kosińska)
Na zdjęciu (od lewej): Marta Iwanowska-Polkowska, Joanna Heidtman, Katarzyna Miller, Monika Sobień-Górska, Anna Mirek, Joanna Brodzik, Magdalena Koćwin. (Fot. Weronika Kosińska)
Wciąż zbyt wiele kobiet najpierw zadowala wszystkich wokół, a dopiero potem myśli o sobie. Dojrzałość to doskonały moment, żeby rozpocząć życie w zgodzie ze sobą, pełne radości i satysfakcji, przy zadbaniu o dobrostan psychiczny.

Bielenda Group we współpracy z Wydawnictwem Zwierciadło rozpoczyna kampanię społeczną skierowaną do kobiet, której celem jest wzmacnianie ich pewności siebie. „Pomyśl o sobie i działaj!” to hasło akcji, które motywuje do podejmowania nowych wyzwań oraz inspiruje do tego, żeby zacząć myśleć o sobie z odwagą, bez lęku i wstydu. – Dzięki naszemu podejściu do pielęgnacji i piękna od zawsze jesteśmy blisko kobiet. Często kilka chwil z kosmetykiem to jedyny czas, jaki kobiety poświęcają tylko sobie. Naszą kampanią chcemy zainspirować je do zwrócenia większej uwagi na swoje potrzeby oraz do zadbania o tak ważną w życiu równowagę – mówi Magdalena Koćwin, senior brand manager Bielenda Group. – Bliska jest nam idea pro-age, dlatego podkreślamy konieczność wzmacniania poczucia własnej wartości, której podstawą jest zdobyte z wiekiem doświadczenie oraz świadomość własnych możliwości.

– Naszą misją jest motywowanie kobiet do wyzwań, które umocnią ich poczucie sprawczości oraz pozwolą im realizować marzenia – dodaje Anna Mirek, head of product department Bielenda Group. W ramach akcji – przy wsparciu i z udziałem psycholożek, psychoterapeutek, trenerek rozwoju osobistego oraz gościń specjalnych – powstało wiele wartościowych, motywujących materiałów do oglądania, słuchania i czytania. Kampania ma charakter długofalowy – w kolejnych miesiącach publikowane będą m.in. nowe wideopodcasty z udziałem kolejnych ekspertek i gościń specjalnych, a także artykuły poruszające ważne dla kobiet tematy. Wszystkie materiały znajdziesz na bielendagroup.com/zrownowazonyrozwoj oraz na zwierciadlo.pl.

Możesz już posłuchać pierwszych podcastów z udziałem: Joanny Brodzik, Joanny Heidtman, Marty Iwanowskiej-Polkowskiej oraz Katarzyny Miller.

Proszę akceptuj pliki cookie marketingowe, aby wyświetlić tę zawartość YouTube.

Proszę akceptuj pliki cookie marketingowe, aby wyświetlić tę zawartość YouTube.

Proszę akceptuj pliki cookie marketingowe, aby wyświetlić tę zawartość YouTube.

1/10

Monika Sobień-Górska, dziennikarka i prowadząca wideopodcasty, oraz Joanna Brodzik, gościni specjalna pierwszego odcinka.

2/10

Bielenda Group
to jedna z czołowych polskich firm kosmetycznych. Założona 35 lat temu przez Barbarę Bielendę, skupia obecnie 18 znanych i cenionych marek, których produkty służą pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.

3/10

Psychoteraputka Katarzyna Miller podczas spotkania podpisywała również swoje książki.

4/10

Psychoteraputka Katarzyna Miller podczas spotkania podpisywała również swoje książki.

5/10

Marta Iwanowska-Polkowska, psycholożka, kołczka.

6/10

Joanna Heidtman, psycholożka, socjolożka.

7/10

Anna Halarewicz, ceniona ilustratorka i malarka, zainspirowana przesłaniem akcji, stworzyła niezwykle kobiece grafiki.

8/10

Uczestniczki spotkania – każda z nas jest inna, ale łączy nas wspólna chęć zadbania o siebie.

9/10

Więcej o kampanii: bielendagroup.com/zrownowazonyrozwoj

10/10

Monika Sobień-Górska podczas rozmowy z Magdaleną Koćwin i Anną Mirek z Bielenda Group.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze