Wciąż zbyt wiele kobiet najpierw zadowala wszystkich wokół, a dopiero potem myśli o sobie. Dojrzałość to doskonały moment, żeby rozpocząć życie w zgodzie ze sobą, pełne radości i satysfakcji, przy zadbaniu o dobrostan psychiczny.
Bielenda Group we współpracy z Wydawnictwem Zwierciadło rozpoczyna kampanię społeczną skierowaną do kobiet, której celem jest wzmacnianie ich pewności siebie. „Pomyśl o sobie i działaj!” to hasło akcji, które motywuje do podejmowania nowych wyzwań oraz inspiruje do tego, żeby zacząć myśleć o sobie z odwagą, bez lęku i wstydu. – Dzięki naszemu podejściu do pielęgnacji i piękna od zawsze jesteśmy blisko kobiet. Często kilka chwil z kosmetykiem to jedyny czas, jaki kobiety poświęcają tylko sobie. Naszą kampanią chcemy zainspirować je do zwrócenia większej uwagi na swoje potrzeby oraz do zadbania o tak ważną w życiu równowagę – mówi Magdalena Koćwin, senior brand manager Bielenda Group. – Bliska jest nam idea pro-age, dlatego podkreślamy konieczność wzmacniania poczucia własnej wartości, której podstawą jest zdobyte z wiekiem doświadczenie oraz świadomość własnych możliwości.
– Naszą misją jest motywowanie kobiet do wyzwań, które umocnią ich poczucie sprawczości oraz pozwolą im realizować marzenia – dodaje Anna Mirek, head of product department Bielenda Group. W ramach akcji – przy wsparciu i z udziałem psycholożek, psychoterapeutek, trenerek rozwoju osobistego oraz gościń specjalnych – powstało wiele wartościowych, motywujących materiałów do oglądania, słuchania i czytania. Kampania ma charakter długofalowy – w kolejnych miesiącach publikowane będą m.in. nowe wideopodcasty z udziałem kolejnych ekspertek i gościń specjalnych, a także artykuły poruszające ważne dla kobiet tematy. Wszystkie materiały znajdziesz na bielendagroup.com/zrownowazonyrozwoj oraz na zwierciadlo.pl.
Możesz już posłuchać pierwszych podcastów z udziałem: Joanny Brodzik, Joanny Heidtman, Marty Iwanowskiej-Polkowskiej oraz Katarzyny Miller.
Galeria
(10 zdjęć)
(Fot. Weronika Kosińska)
1/10
Monika Sobień-Górska, dziennikarka i prowadząca wideopodcasty, oraz Joanna Brodzik, gościni specjalna pierwszego odcinka.
(Fot. Weronika Kosińska)
2/10
Bielenda Group
to jedna z czołowych polskich firm kosmetycznych. Założona 35 lat temu przez Barbarę Bielendę, skupia obecnie 18 znanych i cenionych marek, których produkty służą pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.
(Fot. Weronika Kosińska)
3/10
Psychoteraputka Katarzyna Miller podczas spotkania podpisywała również swoje książki.
(Fot. Weronika Kosińska)
4/10
Psychoteraputka Katarzyna Miller podczas spotkania podpisywała również swoje książki.
(Fot. Weronika Kosińska)
5/10
Marta Iwanowska-Polkowska, psycholożka, kołczka.
(Fot. Weronika Kosińska)
6/10
Joanna Heidtman, psycholożka, socjolożka.
(Fot. Weronika Kosińska)
7/10
Anna Halarewicz, ceniona ilustratorka i malarka, zainspirowana przesłaniem akcji, stworzyła niezwykle kobiece grafiki.
(Fot. Weronika Kosińska)
8/10
Uczestniczki spotkania – każda z nas jest inna, ale łączy nas wspólna chęć zadbania o siebie.
(Fot. materiały prasowe)
9/10
Więcej o kampanii: bielendagroup.com/zrownowazonyrozwoj
(Fot. Weronika Kosińska)
10/10
Monika Sobień-Górska podczas rozmowy z Magdaleną Koćwin i Anną Mirek z Bielenda Group.