1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Uroda
  4. >
  5. Iga Świątek zostaje pierwszą polską ambasadorką marki Lancôme

Iga Świątek zostaje pierwszą polską ambasadorką marki Lancôme

(Fot. materiały prasowe Lancôme)
(Fot. materiały prasowe Lancôme)
Iga Świątek oraz marka Lancôme ogłosiły współpracę, w ramach której polska tenisistka numer jeden na świecie dołącza do grona ambasadorek francuskiej marki. Liderka rankingu WTA jest zarazem pierwszą w historii ambasadorką Lancôme w Polsce oraz pierwszą sportowczynią wśród wszystkich dotychczasowych ambasadorek Lancôme na świecie. Igę Świątek i francuski brand połączyły wspólne wartości i cele. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza, oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee ważne zarówno dla Igi, jak i dla Lancôme. Ogłoszona dzisiaj współpraca to spotkanie prawdziwych liderów: światowej gwiazdy kobiecego tenisa i kobiecej marki numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce.

Iga Świątek i Lancôme – połączenie pasji i profesjonalizmu

Wyjątkowa rola ambasadorki Lancôme za każdym razem przypada niezwykłym postaciom, które podzielają wartości marki i wcielają je w życie, inspirując kolejne pokolenia kobiet. Iga Świątek i marka Lancôme mają ze sobą wiele wspólnego. Obie strony łączy liderska pozycja w swoich dziedzinach. Iga jest ekspertką na korcie, od dwóch lat należy do niej tytuł najlepszej tenisistki na świecie, zagrała w 22 finałach turniejów WTA i wygrała 19 z nich, w tym cztery turnieje wielkoszlemowe. Lancôme jest natomiast ekspertem w świecie beauty: wysoką skuteczność produktów udowodniono w badaniach klinicznych, a badania rynkowe i liczne nagrody potwierdzają niekwestionowaną pozycję marki. Synergia ta daje ogromne pole do wspólnych działań.

– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości – powiedziała o współpracy z Lancôme Iga Świątek.

(Fot. materiały prasowe Lancôme) (Fot. materiały prasowe Lancôme)

Entuzjazm ten podzielają także przedstawiciele francuskiej marki.

– Niezmiernie się cieszę się, że możemy współpracować z Igą, która nie tylko podziela wartości Lancôme, ale także reprezentuje głos młodego pokolenia. Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność, wierzyły w swoje możliwości i pewne siebie realizowały swoje marzenia. Jako fan tenisa jestem dodatkowo podekscytowany współpracą pomiędzy Lancôme i Igą Świątek, ponieważ łączy ona świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób. Wspólnie będziemy celebrować różnorodność, redefiniować kobiecość i tworzyć przyszłość, w której każda kobieta może napisać własną historię – powiedział Valéry Gaucherand, prezes L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Irena Sveide, dyrektorka generalna dywizji L'Oréal Luxe w Polsce: – Z dumą witamy Igę w rodzinie Lancôme jako pierwszą ambasadorkę marki w Polsce. Iga uosabia siłę, wytrwałość i dążenie do doskonałości, dzięki czemu idealnie pasuje do marki numer jeden dla kobiet na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce1. Postawa Igi i jej wybitne osiągnięcia, a także inspirująca rola młodej liderki głęboko rezonują z filozofią marki Lancôme, która celebruje osiągnięcia kobiet i piękno we wszystkich wymiarach. Naprawdę wierzę, że ta współpraca stanowi kamień milowy, ponieważ łączy dwie ikony doskonałości – w tenisie i kategorii beauty.

Wyjątkowa sportowczyni, wyjątkowe potrzeby

(Fot. materiały prasowe Lancôme) (Fot. materiały prasowe Lancôme)

Najlepsza tenisistka na świecie po mistrzowsku stawia granice i ustala własne zasady. Tyczy się to także jej wizerunku – urodowych i modowych preferencji, w których wybrzmiewa przede wszystkim indywidualność, a nie trendy. Z jego pomocą Iga wysyła światu wiadomość, że nie musi tłumaczyć się ze swoich wyborów. Lancôme jest tego doskonałym partnerem, bo od początku stawia na różnorodność i nie narzuca sztywnych ram kobiecości. Daje swobodę odkrywania i wyrażania siebie. Poznanie i wybór z całego portfolio marki najlepszych produktów dostosowanych do wyjątkowych potrzeb Igi był ważnym etapem początków współpracy. Aktywność, wysokie temperatury i inne wymagania pracy tenisistki sprawiają, że jej rytuał pielęgnacyjny musi opierać się na niezawodnych formułach, a kosmetyki Lancôme sprawdzają się na medal także na korcie. Sięgając po krem SPF, serum czy inny kosmetyk, Iga musi mieć pewność, że będzie on nie tylko efektywny, ale też bezpieczny, nie podrażni oczu lub skóry i w żaden inny sposób nie będzie odwracać jej uwagi od gry.

Odkrywanie i wspieranie kobiecości z Lancôme – Iga i projekt Write Your Future

Utalentowana tenisistka wielokrotnie dała wyraz temu, że sytuacja kobiet nie tylko w sporcie, ale i w innych wymiarach jest dla niej niezwykle ważna. Teraz swój głos Iga będzie wykorzystywać, angażując się w Write Your Future – globalny projekt społeczny Lancôme, którego celem jest walka z nierównościami poprzez edukację. Program realizowany jest w ponad 25 krajach we współpracy z lokalnymi organizacjami pozarządowymi. W 2024 roku wystartuje także w Polsce pod hasłem „Bądź autorką swojej przyszłości”. Będzie skierowany przede wszystkim do młodych kobiet na wczesnych etapach kariery, a jego celem będzie zmniejszanie luki w możliwościach w dostępie do rynku pracy.

Iga Świątek to polska zawodowa tenisistka, która obecnie jest klasyfikowana na 1. miejscu na świecie przez Women’s Tennis Association (WTA). 15 kwietnia minął 99. tydzień, w którym tenisistka jest na pierwszym miejscu tego rankingu. Zagrała w 22 finałach turniejów WTA i wygrała 19 z nich, w tym cztery turnieje wielkoszlemowe.

Marka Lancôme powstała w 1935 roku. Właśnie wtedy Armand Petitjean zaczął realizować swoją wizję stworzenia uniwersalnej, globalnej marki, z którą mogłaby się utożsamiać każda kobieta. Kilkadziesiąt lat później marka wciąż pozostaje wierna swoim korzeniom. Liczą się dla niej nie tylko innowacyjne i perfekcyjnie dopracowane formuły produktów, które zachwycają klientki. Lancôme to także ugruntowane wartości, w których centrum od samego początku znajduje się kobieta. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee Lancôme.

Zdjęcia:
Agencja kreatywna: Enyo
Fotograf: Gosia Turczyńska
Stylizacje: Karolina Limbach
Makijaż: Agnieszka Wilk
Włosy: Piotr Wasiński

Kosmetyki użyte w makijażu Igi:
Serum do twarzy – Advanced Génifique
Podkład – Teint Idole Ultra Wear Care & Glow w odcieniu 240W
Korektor – Teint Idole Ultra Wear Care & Glow w odcieniu 230W
Puder sypki – Long Time No Shine
Róż – Blush Subtil w odcieniu 02 Rose Sable
Cień do powiek – Idôle Tint w odcieniu 04 Sienna
Pomadka L'Absolu Rouge Drama Matte w odcieniu 505 Attrape Coeur
Maskara – Lash Idôle

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze