Zalando wystartowało z "Insider’s Edit" – nową serią poświęconą pielęgnacji, która powstanie we współpracy z czołowymi ekspertami beauty. Pierwszą gościnią jest znana z minimalistycznego i świadomego podejścia do skóry Sophie Carbonari, która podzieli się swoją wiedzą z klientami Zalando.
Czujesz się zagubiona w gąszczu kosmetycznych produktów? Nie wiesz, który jest do twojej cery, a który jej się nie przysłuży? Miliony kobiet na świecie mają ten problem, dlatego Zalando postanowiło wyjść im na przeciw. Na Zalando.pl dostępny jest już cykl „Insider's Edit” - nowa seria Zalando, tworzona we współpracy z branżowymi autorytetami, ma za zadanie dostarczyć konsumentom spersonalizowane, profesjonalne porady oraz wgląd w autentyczne rutyny i historie ze świata beauty.
Ekskluzywne treści i osobiste porady dotyczące pielęgnacji skóry jako pierwsza przygotowała Sophie Carbonari, paryska specjalistka od pielęgnacji skóry. Sophie, pracująca za kulisami z najczęściej fotografowanymi twarzami na świecie, po cichu zyskała sobie status najbardziej zaufanych dłoni w branży. Uwielbiana jest za nowe, intuicyjne spojrzenie na pielęgnację, w której skóra jest zawsze na pierwszym miejscu. Jej artykuł przedstawia przystępną rutynę pielęgnacyjną i wzbogacony jest o profesjonalne wskazówki i techniki oraz produkty cenionych marek beauty dostępnych na Zalando.
- Wspólnie z Zalando wybrałam produkty, kierując się ich dostępnością i skutecznością. Moja selekcja ma inspirować klientów i służyć jako przewodnik w tworzeniu naprawdę efektywnej rutyny pielęgnacyjnej. Cieszę się, że mogę dzielić się swoją wiedzą z miłośnikami pielęgnacji w całej Europie za pośrednictwem platformy z tak bogatym asortymentem. Ta współpraca jest naturalnym przedłużeniem mojego podejścia do klientów – z uważnością, prostotą i głębokim szacunkiem dla naturalnego rytmu skóry - mówi Sophie Carbonari.
(Fot. materiały prasowe)
Według niedawno opublikowanego raportu Zalando 2025 Beauty in Brief konsumenci wchodzą w nowy kosmetyczny rozdział – definiowany przez równowagę, a nie perfekcję. Od „resetu energii” po „minimalistyczną pielęgnację” skupiającą się na produktach, które nie tylko przynoszą efekty, ale również koją – nacisk coraz częściej kładziony jest nie tylko na to, jak kosmetyki wpływają na nasz wygląd, ale również na samopoczucie.
Filozofia Sophie Carbonari jest tego odzwierciedleniem: jest podejście do pielęgnacji regeneracyjnej to codzienny rytuał, w którym priorytetową rolę odgrywa wewnętrzny spokój i zdrowie bariery ochronnej skóry. Jej selekcja odpowiada na zainteresowanie konsumentów produktami kosmetycznymi, które są intuicyjne, wielofunkcyjne i wspierają poczucie własnej wartości – zamiast skupiać się na efektach.
- Nasi klienci szukają czegoś więcej niż tylko produktów kosmetycznych – szukają wskazówek, autentyczności i celowości – mówi Virginie Duigou, Head of Beauty Buying w Zalando. „Sophie wnosi ogromną wiedzę, wrażliwość kulturową oraz niezwykłą zdolność inspirowania i dzielenia się doświadczeniem. Jej perspektywa wzmacnia naszą misję dostarczania produktów kosmetycznych, które odzwierciedlają współczesny styl życia i celebrują różnorodne tożsamości.
Współpraca Zalando z cenionymi ekspertami beauty podkreśla znaczenie codziennych rytuałów, które pomagają konsumentom poczuć się pewnie we własnej skórze. Każda publikacja z serii Insider's Edit ma inspirować, budować relacje i zachęcać do odkrywania nowych, spersonalizowanych rozwiązań.