WRZEŚNIOWE WYDANIE MIESIĘCZNIKA SENS, Z AKCJĄ „ZAKUPY Z KLASĄ” ORAZ KONKURSEM „STUDIOWANIE MA SENS”
20 sierpnia 2015 na rynku ukazało się wrześniowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło) z wokalistką Anitą Lipnicką na okładce. W numerze również wielka akcja rabatowa „ZAKUPY Z KLASĄ” oraz konkurs dla czytelników „STUDIOWANIE MA SENS”.
Tematem wrześniowego numeru jest – ŻYCIOWA ZMIANA. Jak zaakceptować to, co nowe, dostrzec, która zmiana jest dla nas najlepsza i jak docenić to, co już osiągnęliśmy, radzi psycholog Ewa Klepacka-Gryz oraz coach Dagmara Gmitrzak.
W DEBACIE Paulina Młynarska pyta Katarzynę Bondę, Przemka Kossakowskiego i Tomasza Srebrnickiego, o to, czy kryzys męskości dotyka bardziej kobiety czy mężczyzn? Zaproszeni goście dyskutują o współczesnych mężczyznach, odpowiedzialności w związku i aktualnym podziale ról.
We wrześniowym wydaniu również:
• W weekend 12-13 września w ramach akcji „Zakupy z klasą”, na czytelniczki „Sensu” czekają zniżki do 50%, w ponad 3000 sklepów i punktów usługowych w całej Polsce. Dodatkowo w ramach akcji można skorzystać z wyjątkowej oferty rabatowej na produkty EKO.
• Konkurs „STUDIOWANIE MA SENS”, w którym czytelnicy mogą wygrać dowolnie wybrany kierunek podyplomowych studiów psychologicznych na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej o wartości 8 tys. zł., w jednym z pięciu miast: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Sopocie i Katowicach.