Iga Krefft jest już trzecią ambasadorką „Czujesz Klimat?” Rossmanna. To inicjatywa, która jest głosem w ważnej dla nas wszystkich sprawie, czyli środowiska. Artystka, wspólnie z pozostałymi ambasadorami, Arturem Rojkiem i Marcinem Kydryńskim, przekonuje, że nawet „małe” codzienne wybory, także podczas zakupów, mają ogromny wpływ na planetę, a co za tym idzie – nasz dobrostan.
Iga Krefft to utalentowana artystka młodego pokolenia. Na Instagramie obserwuje ją ponad 114 tysięcy osób. Na początku września br. wydała swoją drugą solową płytę zatytułowaną „8”. Zaangażowała się w projekt „Czujesz Klimat? Rossmanna”, bo „kocha naturę za jej wielowymiarowość. To z jednej strony nieprzewidywalny żywioł, który rządzi naszym życiem, a z drugiej – źródło naszej równowagi. Źródło, którego zasoby wyczerpują się z każdym rokiem”.
– Jestem świadoma postępujących zmian klimatycznych na świecie i wierzę, że wybory, których dokonuję każdego dnia, mogą je spowalniać albo niestety pogłębiać. Dlatego uważam, że dbanie o środowisko zaczyna się od małych decyzji. I wierzę, że gdyby każdy zaczął od jednej zmiany w swoim życiu, wspólnie moglibyśmy osiągnąć wielkie rzeczy. Mieszkam w dużym mieście, ale poruszam się po nim hulajnogą, noszę butelkę na wodę wielokrotnego użytku i zwracam uwagę na produkty, jakie wybieram – jaki mają skład, jak powstały, czy ich opakowania nadają się do ponownego użytku. I chciałabym zachęcać do tego innych, dlatego przyłączyłam się do inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmanna – przyznaje Iga Krefft.
Ofelia czuje klimat, a ty? (Fot. materiały prasowe)
Celem „Czujesz Klimat?” jest m.in. wspieranie idei, że codziennie wybory każdego z nas mogą być bardziej przyjazne środowisku. Rossmann chce nam je ułatwiać, dlatego w swoich sklepach produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję oznaczył symbolem „Czujesz Klimat?”.
Dobry klimat to nie tylko czyste powietrze i środowisko. To także przyjaźni ludzie, atmosfera, jaka nas otacza, pozytywne wibracje. Dlatego w ramach akcji „Czujesz Klimat?” Rossmann został sponsorem: Open'era (na tegorocznym Open'erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena zasilana wodorem), Off Festival, Siesty oraz Great September.