1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia
  4. >
  5. Ruszył plebiscyt Rzetelny Influencer 2024

Ruszył plebiscyt Rzetelny Influencer 2024

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
W połowie sierpnia wystartowała kolejna edycja plebiscytu Rzetelny Influencer – inicjatywy stworzonej przez firmę BANDI Cosmetics, której celem jest wyłonienie twórców internetowych działających odpowiedzialnie, wiarygodnie i merytorycznie.

W świecie zdominowanym przez filtry, zasięgi i powierzchowność, plebiscyt wyróżnia twórców, którzy mają odwagę mówić prawdę, dzielić się wiedzą oraz realnie wpływać na decyzje konsumentów. Rzetelność, transparentność, profesjonalizm, autentyczność i szczerość przekazu to wartości, które przyświecają plebiscytowi.

Jedną z nowości tegorocznej edycji są rozszerzone kategorie konkursowe. Poza branżą beauty (3 podkategorie), można zgłaszać także twórców ze świata mody, podróży, literatury, technologii oraz szeroko pojętej kultury. Pierwszy etap – trwający obecnie – to otwarte zgłoszenia kandydatów. W drugim nominacje oceni eksperckie jury, zawężając grono finalistów. Ostatecznie jednak to internauci wyłonią zwycięzców głosując na swoich faworytów.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

O tym, kto otrzyma statuetkę Rzetelnego Influencera 2024 dowiemy się 8 października 2025 podczas uroczystej gali w Centrum Kreatywności Targowa. Wówczas planowana jest także jakże ważna i potrzebna debata pt. „Czy uczciwość w internecie jest dziś aktem odwagi?”

W moderowanej przez dziennikarkę Paulinę Orłoś dyskusji udział wezmą praktycy branży, liderzy opinii i przedstawiciele mediów: Magdalena Kaczanowicz(@racjapielegnacja), Maria Kowalczyk (@nostressbeauty), Katarzyna Złotkowska (@jogahormonalna), Aleksander Sikora (@oleksikora), Agnieszka Nalewczyńska (@drnalewczynska), Karolina Pilarczyk (@karolinapilarczyk), Kinga Dołęga (kinads.pl). Na gali nie zabraknie też głosu ekspertów merytorycznych: statystyczki Janiny Bąk (@janina.daily), prawnika Szczepana Watrasa oraz specjalistki social mediów Kamili Pólkowskiej (@kamila.polkowska).

Inicjatywę BANDI Cosmetics w tym roku wspierają partnerzy: Blaupunkt, Logos Tour, Sielsko Anielsko, Monolith Films, Vezzi, Renee, KINADS, Wydawnictwo Filtry, Prime3 oraz medialnie serwisy twojstyl.pl i bulletofbeauty.com. To również dzięki nim promowanie rzetelności i autentyczności w influencer marketingu zatacza coraz szersze kręgi.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Rzetelny Influencer to coś więcej niż plebiscyt – to misja budowania jakości w świecie social mediów oraz forma docenienia twórców, którzy udowadniają, że warto działać odpowiedzialnie, merytorycznie i wiarygodnie. To wyraz uznania dla tych, którzy tworzą treści z wartością.

Więcej o plebiscycie przeczytasz tutaj: Rzetelny Influencer

Share on Facebook Send on Messenger Share by email